Fru2020 Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Er det noen her som går til musikkterapi? Neste uke skal behandleren og jeg lage en behandlingsplan og jeg skulle tenke på til neste uke hva jeg skulle ha på den. Jeg har litt vanskeligheter med å se andre ting å jobbe med enn det vi har drevet med til nå. Hva jobber dere med?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Hva skal det hjelpe for? Er ikke det mer for utviklingshemmede? Anonymkode: d75af...25c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Fru2020 skrev (57 minutter siden): Er det noen her som går til musikkterapi? Neste uke skal behandleren og jeg lage en behandlingsplan og jeg skulle tenke på til neste uke hva jeg skulle ha på den. Jeg har litt vanskeligheter med å se andre ting å jobbe med enn det vi har drevet med til nå. Hva jobber dere med? Hva har dere gjort så langt? Anonymkode: b18b7...bef
Fru2020 Skrevet 18. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skal det hjelpe for? Er ikke det mer for utviklingshemmede? Anonymkode: d75af...25c Nei, det er brukt andre plasser også. Det er en fulltids musikkterapeut på DPS jeg hører til. Det er god forskning på at det er god behandling i psykiatrien også. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva har dere gjort så langt? Anonymkode: b18b7...bef Vi har hovedsaklig sunget, men hatt også improvisert litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå