Xfreya Skrevet 17. februar 2022 #1 Del Skrevet 17. februar 2022 Har en 3 åring som fikk positiv PCR i dag. Lurer på om fastlegen eller smittevernteamet tar kontakt på tlf ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollina Skrevet 17. februar 2022 #2 Del Skrevet 17. februar 2022 Nei det gjør de nok ikke. Tenk på det som en vanlig virusinfeksjon, gi Paracet ved behov. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. februar 2022 #3 Del Skrevet 17. februar 2022 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 17. februar 2022 #4 Del Skrevet 17. februar 2022 Har hørt om folk hvor fastlegen har tatt kontakt, men aner ikke om det er vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 17. februar 2022 #5 Del Skrevet 17. februar 2022 Neppe. Hvorfor skulle de det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ringhalelemur Skrevet 17. februar 2022 #6 Del Skrevet 17. februar 2022 I min kommune har det vært vanlig tidligere i pandemien at legesenteret følger opp de som har testet positivt. Tror de ringte de smittede hver dag for å høre hvordan det gikk. Men da var det ikke snakk om så veldig mange smittede til en hver tid. Men nå som det er mange flere smittet, og omikron for de aller fleste gir et mildere forløp, så har de varslet at de ikke lenger har kapasitet til å følge opp alle som blir smittet. Hvis man trenger helsehjelp må man selvsagt ringe legevakt eller 113 som man ellers ville gjort ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othilia Skrevet 17. februar 2022 #7 Del Skrevet 17. februar 2022 Tidligere ble man oppringt av smittesporingen og kontaktet av fastlegen etter positiv test. Men ikke nå etter siste gjenåpning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 17. februar 2022 #8 Del Skrevet 17. februar 2022 Vi ble kontaktet av fastlegen da vi testet positivt i fjor. Deretter ringte legen daglig for å høre hvordan det gikk med oss, og for å høre om vi hadde noen spørsmål. Nå har de nok ikke kapasitet til å gjøre det, har ikke hørt om noen som har blitt kontaktet av legen sin nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 17. februar 2022 #9 Del Skrevet 17. februar 2022 Vi har ikkje blitt ringt eller kontakta. Ingen er veldig syke heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 17. februar 2022 #10 Del Skrevet 17. februar 2022 Nei, i starten gjorde de nok det.... Men ikke nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 17. februar 2022 #11 Del Skrevet 17. februar 2022 Min fastlege ringte etter jeg testet positivt (sist uke). Ringte ikke flere ganger selv om barna var positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 18. februar 2022 #12 Del Skrevet 18. februar 2022 Legen ringte meg denne uken når jeg testet positivt, ringte ikke når barnet testet positiv noen dager før. Er i risikogruppen og legen ville høre hvordan det gikk og si at jeg ikke måtte nøle med å ta kontakt om det var noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. februar 2022 #13 Del Skrevet 18. februar 2022 Tviler på legene ringer nå. Dette var mer vanlig i starten da dette var farlig. Virker ikke som de tenker at dette er farlig lenger så🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. februar 2022 #14 Del Skrevet 18. februar 2022 Legen min ringte meg for å høre hvordan det gikk. Hun sa at hun ringer alle sine korona pasienter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 18. februar 2022 #15 Del Skrevet 18. februar 2022 Nei, det er nok ganske lenge siden de gjorde. De har ikke kapasitet til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 18. februar 2022 #16 Del Skrevet 18. februar 2022 Begge tok kontakt da jeg ble smittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Factum Factaria Skrevet 18. februar 2022 #17 Del Skrevet 18. februar 2022 Mannen, fireåringen, seksåringen og jeg har samme fastlege. Vi ble alle smittet samme uka, men ble ikke oppringt av fastlegen nei. Ikke hadde vi behov for å snakke med henne heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 18. februar 2022 #18 Del Skrevet 18. februar 2022 Factum Factaria skrev (Akkurat nå): men ble ikke oppringt av fastlegen nei. Jeg fikk melding fra fastlegen via Helsenorge men her er det sikkert forskjellig hvordan forskjellige fastleger gjør det. De har jo fått ganske mye mer å gjøre ettersom de blir involvert med alle som blir smittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg