Gå til innhold

Malingsfjerner som faktisk virker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå googlet og utfra anbefalinger finnes det ikke lengre malingsfjerner som virker, ettersom de som lages idag er miljøvennlige?

Jeg skal fjerne maling fra et skap i helter som er industrimalt hos forhandler. Det sitter som støpt. Prøvde en malingsfjerner fra byggeforhandler men det var som å smøre på lipgloss. Skjedde ingenting. 

Anonymkode: 82615...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan påførte du, da? Påførte du, dekte med folie og lot virke over flere timer? Jeg har også hørt rykter om at ikke-dødelige kjemikalier "ikke virker" men jeg har ikke sett bevis på at de ikke virker for folk som bruker dem rett. Tvert imot er folk som evner bruke produktene riktig ganske fornøyde.

Anonymkode: d9ea2...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2/17/2022 den 14.55):

Hvordan påførte du, da? Påførte du, dekte med folie og lot virke over flere timer? Jeg har også hørt rykter om at ikke-dødelige kjemikalier "ikke virker" men jeg har ikke sett bevis på at de ikke virker for folk som bruker dem rett. Tvert imot er folk som evner bruke produktene riktig ganske fornøyde.

Anonymkode: d9ea2...379

Jeg fulgte introduksjon.  Det stod ingenting om å dekke med folie. Det skulle virke i 1 time, jeg prøvde 2 timer også. 

Anonymkode: 82615...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt den fra Biltema på båtens bunnstoff, det virket. Men jeg vil tro det er forskjell på hvordan de ulike produktene virker på ulike malinger (olje/vann/osv..). Er skapene lakket med 2komponent lakk så tror jeg ikke du får det av med malingsfjerner. 

Det å smøre på og dekke med folie er et gammelt triks som hjelper, da får kjemikaliene virke lenger på malingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...