AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #21 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Mordene i kongo Law abiding citizen (gerard butler) Revolutionary road (diCaprio og Winslet) Training day (Denzel Washington) Kautokeino oppgjøret den 12 mannen a perfect world (kevin costner) Butch rømmer fra fengsel i Texas og det ender opp med at han tar en liten gutt som gissel men de får et veldig nært forhold. Rørende og gammel film fra år 93. Out of time (denzel Washington) god action Catalina - sexy og kul / rå film som handler om livet til catalina. Spilles av zoe saldana. Fra år 2011. the Brave one (jodie fister) år 2007 panic room (jodie foster) år 2002. non stop (Liam neeson) Taken 1,2 og 3 (Liam Neeson) Alpha (heter bare alpha men handler om en gutt og en ulv. Litt utenom det vanlige. gladiator (russel crow) god gammel slager The hunted - benicio del Toro og Tommy lee Jones i hovedrollene. The walk med joseph gordon levitt. Han spiller i denne rollen mannen som gjikk på Line mellom world trade centers. Er en historie fra virkeligheten og vil anbefale å hvertfall ha sett den uansett fordi den er (ialefall i mine øyne) historisk på mange måter. Killshot - mickey rourk og joseph gordon spiller blant annet sammen veldig bra. Liker man ikke denne filmen så liker man kanskje ikke film ? Hehe. One to watch. red cliff - en film fra 2008 som er utrolig godt laget spør du meg. Fantstisk manus og alt som er hummingbird med Jason statham og Agata Buzek. Kjempe fin film som har litt av alt. Her er der romantikk, spenning rettferdighet og alt som måtte være. En god rolle spilt av begge 2!! the mechanic - år 2011 med Jason statham og ben foster i hovedrollene. Denne er spennende 😉 super action spør du meg… ALI - spilt av will Smith og HVIS man har sansen for boksing samt politikk og religion så er denne en stor slager! Anonymkode: 8c9a2...79a Kan åsså legge til noen flere : Man on fire - denzel Washington som spiller livredder/body guard for Lupita (spilt av Dakota Fanning) og hevner seg på alle som har kidnappet jenta. Spennende og rørende action drama fra Mexico og ikke minst basert på sann historie om John creasey. Det er ikke så mange av filmene jeg har skrevet ned som har natur i seg,men hvis stefaren din liker litt spenning å action åsså så vil jeg tro noen av nevnte er verdt for han å se. Å noe av det er kanskje filmer som passer godt å se sammen som par med tanke på mamman din som åsså skal se. De kan jo åsså bestille på platekompaniet eller Amazon eventuelt og da ordne med noen gode serier ? Sjekk ut : Boardwalk empire The black list Prison Break (hvis ikke han har sett) Unni Lindell slangebæreren Person of interest Sons of anarchy Beck -svensk produksjon og handler om kriminal etterforskere som er satt på forskjellige saker. Spennings serie..litt humor med i det åsså. Kan hende han har fulgt med på tv da.. Ørnen del 1-2 og del 3-4 varg veum har sikkert en samle pakke med 7-8-9 filmer eller noe sånt..bare med varg veum . Varg blir spilt av Trond Espen Seim og han er privat detektiv og hovedperson i Gunnar Staalesens kriminal romaner. Anonymkode: 8c9a2...79a
-jk- Skrevet 18. februar 2022 #22 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Chernobyl (serie på HBO). Ikke så mye skog og natur akkurat, men kan kanskje interessere to godt voksne som husker hendelsen? Anonymkode: 3cdd4...460 Støtter den. Fantastisk serie.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #23 Skrevet 18. februar 2022 The Father (Anthony Hopkins) The Pursuit of Happiness (Will Smith) Anonymkode: c4ad1...7a8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #24 Skrevet 18. februar 2022 Bølgen Skjelvet Tunellen Nordsjøen Anonymkode: c09d4...260 1
tirben Skrevet 18. februar 2022 #25 Skrevet 18. februar 2022 Netflix: The power of the dog Imitation game Peaky Blinders Hbo: Sopranos Successions The Sleepers Seven Saving private Ryan
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #26 Skrevet 18. februar 2022 Athena79 skrev (10 timer siden): Deliverance (Picnic med døden) Vet du om den ligger på noen strømmetjeneste for tiden? Har tenkt lenge på å få sett den igjen. Anonymkode: ba8a4...4e6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. februar 2022 #27 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vet du om den ligger på noen strømmetjeneste for tiden? Har tenkt lenge på å få sett den igjen. Anonymkode: ba8a4...4e6 Nei, det vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #28 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 11.16): Gode serier funker også! Og et stort pluss om det ligger på Netflix eller HBO Max 🤞 Anonymkode: 293ec...6df Foreldrene mine i 70-åra elsket Mad Men og ble sittende oppe til klokka 4 natt etter natt fordi de bare måtte se en episode til, og så enda en, og en til osv. Anonymkode: 9da1e...034 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #29 Skrevet 19. februar 2022 Så Drive my car på kino her om dagen. Full sal og snittalderen var nok 60+, hvor vi var 2 på 30 som dro den ned. Publikum koste seg, hvertfall Anonymkode: 0e724...1e3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #30 Skrevet 19. februar 2022 Min gamle far elsket James Bond-filmene. Av serier så digget han Walker, Texas Ranger 😅 Ellers så kan jeg anbefale Kampen om tungtvannet, Kon Tiki, Kongens nei og 1914, etter som den generasjonen ofte liker filmer fra 2. verdenskrig. Mitt Afrika er en vakker film, Titanic er jo en klassiker, og westernfilmer pleier også å slå an for den generasjonen. Anonymkode: 7fa31...0ba
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #31 Skrevet 20. februar 2022 Broene i Madison Couny definitivt❤️ Anonymkode: e91c1...36c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #32 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min gamle far elsket James Bond-filmene. Av serier så digget han Walker, Texas Ranger 😅 Ellers så kan jeg anbefale Kampen om tungtvannet, Kon Tiki, Kongens nei og 1914, etter som den generasjonen ofte liker filmer fra 2. verdenskrig. Mitt Afrika er en vakker film, Titanic er jo en klassiker, og westernfilmer pleier også å slå an for den generasjonen. Anonymkode: 7fa31...0ba 70-åringer er da ikke så gamle lenger. Dagens 70-åringer var unge på 60-70-tallet, de er 68-erne bl.a. De liker kvalitet og skikkelige filmer. Anonymkode: 9da1e...034 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #33 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 70-åringer er da ikke så gamle lenger. Dagens 70-åringer var unge på 60-70-tallet, de er 68-erne bl.a. De liker kvalitet og skikkelige filmer. Anonymkode: 9da1e...034 Ja? Hva er lav kvalitet av det jeg nevnte? Og hvor sier jeg at de er gamle? Du er en sånn som kun kommer inn i tråden for å pirke på andre, uten å svare på det det blir spurt om. Skikkelig matnyttig. Jeg er midt i 50-årene selv, og liker godt filmer om 2. verdenskrig. Anonymkode: 7fa31...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #34 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja? Hva er lav kvalitet av det jeg nevnte? Og hvor sier jeg at de er gamle? Du er en sånn som kun kommer inn i tråden for å pirke på andre, uten å svare på det det blir spurt om. Skikkelig matnyttig. Jeg er midt i 50-årene selv, og liker godt filmer om 2. verdenskrig. Anonymkode: 7fa31...0ba Sorry, jeg mente ikke at filmene dine hadde dårlig kvalitet. Jeg mente at 70-åringer generelt ikke tilhører "den generasjonen" som liker filmer fra 2. verdenskrig, det var det foreldrene deres som gjorde. Det var ikke ment direkte til deg, det er flere som har nevnt sånne filmer. Det er bare så typisk i tråder om tips til "eldre" at det bare blir kamferdrops og tøfler og abonnement på Norsk Ukeblad. Men dagens 70-åringer er etterkrigsbarna med egne meninger og interesser. Foreldrene mine og omgangskretesen deres er i 70-årene, de liker f.eks. serien Normal People veldig godt. Den har ingenting med å være "eldre" å gjøre, det er bare en bra serie. Jeg er ikke så interessert i film, men jeg har foreslått serien Mad Men over. Fra 60-tallet, da foreldrene mine var unge, veldig nostalgisk for dem. De liker også Et sted å høre til, som også er fra etterkrigsårene. Anonymkode: 9da1e...034
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #36 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja? Hva er lav kvalitet av det jeg nevnte? Og hvor sier jeg at de er gamle? Du er en sånn som kun kommer inn i tråden for å pirke på andre, uten å svare på det det blir spurt om. Skikkelig matnyttig. Jeg er midt i 50-årene selv, og liker godt filmer om 2. verdenskrig. Anonymkode: 7fa31...0ba Jeg er 31 og digger det jeg åsså 😏 Anonymkode: 8c9a2...79a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #37 Skrevet 20. februar 2022 Grace & Frankie på Netflix ☺️ Anonymkode: 3a6f2...432
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #38 Skrevet 21. februar 2022 Hva med backdoorsluts 9 Anonymkode: 6d1f1...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #39 Skrevet 22. februar 2022 Det kommer snart ny serie med Lars Monsen på NRK✌🏼 Ligger sjukt mye bra i arkivet hos NRK, masse med Lars Monsen, skal skrive opp noe av det jeg liker (er glad i dokumentarer). - Generasjon Utøya - Til ungdommen - Brennpunkt - 113 - Guds Utvalde - Ni liv - Lykkeland - Drømmeturen - Rikets sikkerhet - Team Ingebrigtsen - Helene sjekker ut - Krigerhjerte Anonymkode: c207c...0a2
anonymLala Skrevet 22. februar 2022 #40 Skrevet 22. februar 2022 The Irishman Oh Brother, Where Art Thou?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå