AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Min mamma døde av covid i januar. Min svigermor er alvorlig syk på grunn av covid, min bror har fått tarmslyng på grunn av sorgen og stresset rundt mammas dødsfall og begravelse, han ble operert i natt. Jeg tenkte at jeg ikke trengte sykemelding, fordi jeg trenger noe annet å tenke på og jobben gir meg mye. Nå er jeg superstresset over å skulle gå på jobb. Jeg går rundt med en konstant klump i magen og kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å fokusere på de som er innlagt hos oss. Jeg er så bekymret for de rundt meg at jeg har ropt til ungene mine 3 morgener på rad. Hvem skulle tro at livet kunne gå så til helvete? Det er jo ikke meg ulykken rammer en gang, men de rundt meg. Anonymkode: c5659...9de 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Dette var veldig trist å lese 😔 Håper du har noen du kan prate med for å lette litt på trykket, og at ting ordner seg for de du er glad i ❤️ Utrolig viktig å ta vare på seg selv oppi det hele 🤗 Anonymkode: 31af7...fae 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 21.09): Dette var veldig trist å lese 😔 Håper du har noen du kan prate med for å lette litt på trykket, og at ting ordner seg for de du er glad i ❤️ Utrolig viktig å ta vare på seg selv oppi det hele 🤗 Anonymkode: 31af7...fae Tusen takk for svar. Jeg vet ikke hva jeg ville med innlegget en gang. Kanskje bare si det til noen. Jeg føler meg så alene. Anonymkode: c5659...9de 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 Du er ikke alene Anonymkode: 4d87c...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.2.2022 den 18.06): Tusen takk for svar. Jeg vet ikke hva jeg ville med innlegget en gang. Kanskje bare si det til noen. Jeg føler meg så alene. Anonymkode: c5659...9de Sorg er ofte en ensom følelse, det er sjelden noen sørger på samme måte som deg. Og du har sannelig fått mye å sørge over allerede i år. Sender deg en varm klem og håper du får oppleve masse glede også i år! Anonymkode: 4b6da...25d 1
Sheik Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 Så leit å høre! Du er ikke alene. Har hatt en skikkelig dårlig start på året selv… 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 Har hatt en dårlig start på året jeg også😔 Føler med deg❤ Er lei av alt akkurat nå. Anonymkode: f8887...36c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 9.17): Min mamma døde av covid i januar. Min svigermor er alvorlig syk på grunn av covid, min bror har fått tarmslyng på grunn av sorgen og stresset rundt mammas dødsfall og begravelse, han ble operert i natt. Jeg tenkte at jeg ikke trengte sykemelding, fordi jeg trenger noe annet å tenke på og jobben gir meg mye. Nå er jeg superstresset over å skulle gå på jobb. Jeg går rundt med en konstant klump i magen og kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å fokusere på de som er innlagt hos oss. Jeg er så bekymret for de rundt meg at jeg har ropt til ungene mine 3 morgener på rad. Hvem skulle tro at livet kunne gå så til helvete? Det er jo ikke meg ulykken rammer en gang, men de rundt meg. Anonymkode: c5659...9de Når man har levd en stund så kommer det slike "dritt-år" som du så godt beskriver det. Der død, ulykker og sykdom rammer de som man er glade i. Familie og venner som faller i fra, og kanskje flere i løpet av et år eller påfølgende år. Har selv hatt flere år med akkurat det samme, og sorgen blir ikke noe lettere hver gang det skjer. Om det er uventet eller ikke. Derfor så viktig å ta vare på de man elsker her og nå, man har ikke noen garanti for morgendagen. Ulykker, død, skilsmisse og atter død har gått i sykluser i voksen alder. Har stor familie og forventer mer av det i fremtiden. Like tungt hver eneste gang, og jo nærmere de står deg jo verre er det. Men så har mang også hatt så mange gode stunder sammen, og så mange gode minner. Det hjelper å tenke på i de tyngste stundene. Anonymkode: 45b93...24a 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #9 Skrevet 6. april 2022 Går det bedre ts? Anonymkode: 5df25...d3b 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Går det bedre ts? Anonymkode: 5df25...d3b Hei ❤️ Jeg vet ikke riktig. Håper det. Noen ganger går det bra, andre ganger er jeg bare fryktelig trist. Anonymkode: c5659...9de 1
MiominMio Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 Har du noen å prate med TS? Lokal sorggruppe eller noen som kan tilby pårørende prat på sykehuset? Det du har vært gjennom også er heftig. Å være pårørende i en slik situasjon er ekstremt tungt. Gode tanker til deg. Sorggrupper finner man ofte i lokale menigheter og dette er ikke Kristent prat, men et tilbud for de som har mistet noen. Kirkens SOS er også telefon tjeneste som man kan ringe til. Alt godt ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #12 Skrevet 10. april 2022 MiominMio skrev (På 9.4.2022 den 17.43): Har du noen å prate med TS? Lokal sorggruppe eller noen som kan tilby pårørende prat på sykehuset? Det du har vært gjennom også er heftig. Å være pårørende i en slik situasjon er ekstremt tungt. Gode tanker til deg. Sorggrupper finner man ofte i lokale menigheter og dette er ikke Kristent prat, men et tilbud for de som har mistet noen. Kirkens SOS er også telefon tjeneste som man kan ringe til. Alt godt ❤️ Tusen takk for at du spør. Nei, jeg har egentlig ikke det. Jeg burde sikkert, men føler ikke det er helt akseptert i min bransje, å ha utfordringer på lik linje som de jeg skal hjelpe. Min bror døde aldri, men jeg drømmer ofte at han gjør det. Enda han er frisk nå. Anonymkode: c5659...9de
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #13 Skrevet 10. april 2022 Husk at livet er smerte. Det fysiske livet vi lever på kloden er bare prøvelser i smerte. Etterpå, når døden kommer, starter det metafysiske liv. Anonymkode: 0ef88...630
MiominMio Skrevet 10. april 2022 #14 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for at du spør. Nei, jeg har egentlig ikke det. Jeg burde sikkert, men føler ikke det er helt akseptert i min bransje, å ha utfordringer på lik linje som de jeg skal hjelpe. Min bror døde aldri, men jeg drømmer ofte at han gjør det. Enda han er frisk nå. Anonymkode: c5659...9de Alle uansett yrke og livssituasjon har rett til støtte og hjelp. Trenger du noen å snakke med så fokuser på deg og dine behov. Får du hjelp så kan du også gjøre din egen jobb bedre. Ønske deg alt godt ❤️ - det er tøffe tak.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 Jeg lurer på om jeg har fått posttraumatisk stress lidelse eller noe. Kanskje normale sorgreaksjoner, men jeg kommer meg liksom ikke videre. Anonymkode: c5659...9de
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 Få deg en legetime og fortell legen din. Har dere psykisk helseteam i kommunen? Det hjalp meg å snakke med noen der da jeg ikke mestret livet helt. Typisk at man går på akkord med seg selv lenge, og først innser det når man plutselig begynner å miste beherskelsen med ungene. Anonymkode: 28c27...ad0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå