Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 Er det vanlig at manen har forhuden ikke trukket tilbake under samleie? Hilsen en dame som lurer
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #2 Skrevet 25. oktober 2005 Vel.... min relativt begrensede erfaring tilsier at har alle hatt forhuden trukket tilbake når de har hatt ereksjon.Men siden dette ikke blir særlig statistisk pålitelig har jeg ingen aning om dette gjelder alle, eller om hvike variasjoner det er......
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #3 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har vært borti det faktisk. Grunnen var at mannen hadde alt for mye forhud. Det var et problem for ham og jeg husker han snakket om å ta en operasjon for å fjerne litt av forhuden.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #4 Skrevet 25. oktober 2005 jeg trodde at pointet var at forhuden blir dratt frem og tilbake under sex'en jeg...den holder seg vell ikke i ro??
En lang kar Skrevet 26. oktober 2005 #5 Skrevet 26. oktober 2005 Det vanligste , tror jeg, er nok at når man har samleie, så blir forhuden trukket tilbake. Om den ikke er helt trukket tilbake selv om man har ereksjon, så blir den det når den blir stukket inn. Sånn er det hvertfall med meg. Og når den da har kommet inn, så blir forhuden tilbaketrukket.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #6 Skrevet 26. oktober 2005 Kan tenke meg tre grunner til at den ikke skulle gjøre det.. Veldig mye forhud, veldig "trang" forhud og en skjede som ikke er trang nok til å dytte forhuden tilbake. Har man en kombinasjon av alle disse tre skulle det sikkert være fullt mulig.
Gjest Tykk sak... Skrevet 27. oktober 2005 #7 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har ingen problemer med å trekke forhuden tilbake når penis er slapp. Og det er jo greit mht rengjøring og slikt. Men når jeg får stå, vokser den og blir så tykk at jeg syns det er både vanskelig og ubehagelig å trekke forhuden tilbake. Hodet blir omtrent halvveis blottet hos meg. Har ikke plaget meg ved samleie, og jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det. Fungerer helt topp, og har blitt fortalt av jenter at de ikke kjenner noen forskjell under sex'en. Og renhold er som nevnt uproblematisk når den er slapp Virker som om trang forhud er relativt vanlig, og trenger ikke være alvorlig hvis man er "lite plaget" som i mitt tilfelle. Mulig at noen jenter reagerer negativt på det rent estetiske, men det er egentlig en litt annen diskusjon spør du meg.
Gjest Gutt24 Skrevet 27. oktober 2005 #8 Skrevet 27. oktober 2005 Hvis det ikke er noe problem er det kanskje det samme, men jeg tror du kan sakte men sikkert "tøye" opp forhuden litt, ved å over en periode dra den litt mer tilbake hver gang du har ereksjon. Sånn man gjør når man er liten gutt Bare tåle at det strekker litt og gjøre litt mer neste gang.. Gjenta til du får hele hodet ut i friluft uten større problemer.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #9 Skrevet 27. oktober 2005 Hvis det ikke er noe problem er det kanskje det samme, men jeg tror du kan sakte men sikkert "tøye" opp forhuden litt, ved å over en periode dra den litt mer tilbake hver gang du har ereksjon. Sånn man gjør når man er liten gutt Bare tåle at det strekker litt og gjøre litt mer neste gang.. Gjenta til du får hele hodet ut i friluft uten større problemer. ← Dette kan for noen gjøre problemet større. Det kan danne seg arrvev som gjør at huden trekker seg mer sammen. Hvis det ikke er et problem på forhånd kan det bli et med en slik metode. Forhuden kan bli så trang at det kan føre til smerter under samleie og i aller verste fall så kan det bli et problem å tisse. Gå heller til legen å få gjort det på skikkelig vis dersom det er ønskelig eller plagsomt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå