Gå til innhold

Ignorering og misforståelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ei venninne ble sur på meg fordi hu trodde jeg hadde sendt noen mld til en felles bekjent av oss med et type erotisk innhold som ikke ble gjort. 
jeg konfronterte han felles bekjente av oss med hennes sinne mot meg. 
deretter ignorerte jeg begge to. 
Jeg og venninna ordnet nylig opp, der hu innrømmet og ha misforstått. Men hun sier at han felles bekjente aldri konfronterte henne med det som jeg hadde konfrontert han med. Det syns jeg var litt rart i grunn, og hun også. Istedenfor har han ignorert henne så og si totalt. Svarer ikke på hennes form for kontakt osv. Jeg pratet ut med han nylig, og han syns hele greia er unødvendig og oppblåst.

men hvorfor ignorerer han henne og lar vær og konfrontere hun evt?! Vier han det så lite energi? 

Anonymkode: 420d0...dab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette spørsmålet er veldig 4b. Hadde ikke brukt energi på å spekulere

Anonymkode: 87c59...6f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ei venninne ble sur på meg fordi hu trodde jeg hadde sendt noen mld til en felles bekjent av oss med et type erotisk innhold som ikke ble gjort. 
jeg konfronterte han felles bekjente av oss med hennes sinne mot meg. 
deretter ignorerte jeg begge to. 
Jeg og venninna ordnet nylig opp, der hu innrømmet og ha misforstått. Men hun sier at han felles bekjente aldri konfronterte henne med det som jeg hadde konfrontert han med. Det syns jeg var litt rart i grunn, og hun også. Istedenfor har han ignorert henne så og si totalt. Svarer ikke på hennes form for kontakt osv. Jeg pratet ut med han nylig, og han syns hele greia er unødvendig og oppblåst.

men hvorfor ignorerer han henne og lar vær og konfrontere hun evt?! Vier han det så lite energi? 

Anonymkode: 420d0...dab

Fordi han ikke orker drama . 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...