AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Et par ganger har det skjedd at jeg har chattet litt med en fyr (nettdating), hatt en hyggelig første date, men ikke vært fristet til gjentagelse. Og jeg har antatt at daten følte noe av det samme. Da har jeg heller ikke sendt en melding, og ikke fått noe heller. Jeg blir ikke såret eller lei meg av det. Men er det egentlig slem ghosting? Vi er vel i så fall like "slemme"? Eller er det ok når man ikke har mer kontakt på forhånd? Anonymkode: 40b58...95a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Så lenge det går begge veier tenker jeg det må være OK. Men om han prøver å få kontakt og du overser ham totalt uten å si ifra at du ikke er interessert i kontakt er det slemt. Anonymkode: 19f79...af7 2
Gjest Ghostface Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Jeg synes at ghosting er slemt uansett. Bedre å si det som det er hvis det er nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Jeg ville ikke kalt det ghosting når ingen av dere tar kontakt. Tar han derimot kontakt og du ignorerer så er det ghosting. Anonymkode: be2b3...3b5 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 Alt ingen tar kontakt etter første date er verken ghosting eller slemt. Kan bli litt for eplekjekt å uoppfordret sende en melding til noen om at man ikke vil møtes igjen etter bare 1 date. For øvrig har jeg aldri blitt direkte avvist, men vært to tilfeller av utsetting uten nytt alternativ og en gang der jeg ble ghostet. Ghostingen gjorde desidert mest vondt selv om vi hadde minst kontakt. Anonymkode: 50bc5...98e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 Når ingen tar kontakt er det ikke ghosting. Anonymkode: 9b20c...b35
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 Helt normalt. Er det ikke vist i å ha lange samtaler om hvorfor det ikke fusker når INGEN av dere faktisk vil det 😅 Anonymkode: 51077...7fe
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Et par ganger har det skjedd at jeg har chattet litt med en fyr (nettdating), hatt en hyggelig første date, men ikke vært fristet til gjentagelse. Og jeg har antatt at daten følte noe av det samme. Da har jeg heller ikke sendt en melding, og ikke fått noe heller. Jeg blir ikke såret eller lei meg av det. Men er det egentlig slem ghosting? Vi er vel i så fall like "slemme"? Eller er det ok når man ikke har mer kontakt på forhånd? Anonymkode: 40b58...95a Dette er ikke ghostet. Ghosting er dersom du sender melding og tar kontakt du ikke får svar på. Dette er fading som er helt normalt dersom begge merker at det ikke var noe kjemi. Det er ikke alltid vits i å gi en lang redegjørelse ut fra ingenting for hvorfor det ikke funket dersom dere begge merker at det ikke oppsto noen gnister. Anonymkode: 2624f...d52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå