Gå til innhold

Ufrivillig vekttap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden jul har jeg gått ned 5kg, helt uten å prøve på det. Jeg spiser som før, kan spise godis flere ganger i uka, trener ikke på fritiden, går på p piller og likevel brått gått ned i vekt uten noen særlig forklaring.

Buksene mine er nå for store, de henger ikke på i det hele tatt og dette irriterer meg. Jeg var fin som jeg var og har gått med uten å ville det. Jeg som spiser akkurat det jeg vil, når jeg vil. 

Noen råd for slikt? 

Anonymkode: b69c8...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen!

Anonymkode: 227a2...0fa

• Liker 1
Skrevet

Hvis det ikke er noe å sette fingeren på så tar du deg en tur til legen. 

Skrevet

Man skal alltid gå til legen med ufrivillig vekttap. Begynn der, tenker jeg 😊

Anonymkode: b5595...e63

• Liker 1
Skrevet

Normal mens, ikke uteblitt noe der og gode søvnrutiner. Så dette skjønner jeg ingenting av. Nå må jeg kjøpe nye bukser, for så lite har jeg ikke veid siden 2015. Det er ganske irriterende når jeans koster endel. Strl 26 Levis som ikke henger på i det hele tatt. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Normal mens, ikke uteblitt noe der og gode søvnrutiner. Så dette skjønner jeg ingenting av. Nå må jeg kjøpe nye bukser, for så lite har jeg ikke veid siden 2015. Det er ganske irriterende når jeans koster endel. Strl 26 Levis som ikke henger på i det hele tatt. 

GÅ TIL LEGEN

Anonymkode: dfcee...a4e

Skrevet

Høyt stoffskifte. Det har jeg og det ble bare oppdaget ved en tilfeldig blodprøve. Har alltid gått opp og ned i vekt, men aldri overvektig.

Hvis du merker at du i perioder kan bli varm også, så er det godt mulig det er det som er problemet. 

Anonymkode: d9497...ed3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...