AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Jeg har vært sammen med en person som har behandlet meg ganske dårlig. Jeg har ikke snakket med han på snart tre uker, det var en krangel som gjorde at vi slo opp. Det har gått fint frem til nå for jeg har vært sinna, ikke hatt kjærlighetssorg. Nå begynner jeg å savne han, emosjonelt og seksuelt. Jeg har aldri savnet noen seksuelt før.. Savner å ha sex med han å blir kåt når jeg tenker på han. Jeg var i en emosjonell kontakt med han når vi hadde sex, noe jeg ikke har opplevd før. Ikke så intenst, jeg klarer ikke forklare det. Jeg tror ikke jeg noen gang har hatt slik connection til en jeg har vært sammen med, kanskje det er normalt og føle dette etter et brudd men jeg har aldri følt slik. Jeg synes det er vanskelig og ikke kontakte han, derfor trenger jeg å få litt tilbakemeldinger på hva det jeg føler. Jeg forstår ikke mine egne følelser nå. Jeg tør ikke si dette til venninnene mine, det er vanskelig og snakke om. Håper noen kan hjelpe meg, har noen tips eller råd sånn jeg kan forstå meg selv. Jeg vil ikke ha stygge kommentarer, jeg er ung og har ikke masse erfaring på dette. Anonymkode: 68daf...0ff
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 6a10e...ee3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Han har behandlet deg ganske dårlig, det er det eneste som betyr noe her. Seksuelt klarer du deg uten ham, selv om det virker håpløst nå. Når disse følelsene gir seg, for det vil de, vil du kunne starte et nytt liv uten ham. Anonymkode: 7e575...64e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har behandlet deg ganske dårlig, det er det eneste som betyr noe her. Seksuelt klarer du deg uten ham, selv om det virker håpløst nå. Når disse følelsene gir seg, for det vil de, vil du kunne starte et nytt liv uten ham. Anonymkode: 7e575...64e Jeg forstår det, jeg skjønner bare ikke hvordan jeg kan føle på alt jeg gjør når han har vært så stygg. Jeg vil ikke gå tilbake, jeg prøver og si til meg selv at han ikke var den rette men det føles bare så sterkt. Anonymkode: 68daf...0ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå