AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #21 Del Skrevet 17. februar 2022 Fjor - Så spesielt at han vil slite med det. Ønsker dere det for barnet deres? Aurora - Vakkert Aurora og Franz ? Anonymkode: 4176d...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #22 Del Skrevet 17. februar 2022 Beklager avsporing, men hvorfor skriver du 'twins' når det heter 'tvillinger'? Du skriver bra ellers så hvorfor du velger så fundamentalt dårlig norsk i overskriften er pussig. Men det var altså en avsporing. Anonymkode: 44f3e...cc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. februar 2022 #23 Del Skrevet 17. februar 2022 Aurora er fint, men ikke Fjor. Hva med Aurora og Sokrates? Bor dere i blokk Z blir det en ekstra schwung over det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 18. februar 2022 #24 Del Skrevet 18. februar 2022 Aurora er fint🙂. Jeg likte ikke så godt Fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #25 Del Skrevet 18. februar 2022 Hva med Njord som alternativ til Fjor? Det er et norsk navn Anonymkode: 0bd5c...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #26 Del Skrevet 18. februar 2022 Aurora er fint men særdeles oppbrukt. Ikke noe galt i å kalle barnet det uansett altså. Fjord.. nei.. ikke fint 😅 Hva med Hauk? Ask? Anonymkode: 826ce...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #27 Del Skrevet 18. februar 2022 Min første tanke var først at Fjor var litt merkelig, men når jeg smaker på navnet, liker jeg det faktisk veldig godt. Tror man kan bli vant med det. Fjor 😍 Du kan eventuelt vurdere Storm, Frøy, Frei, Birk og Rune. Anonymkode: e84c6...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå