AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Dater en jente for tiden, når vi ligger litt tett (med klær på) osv så blir jeg så jævlig klam, gjerne hele kroppen, men speiselt legger og underliv. Det er sånn at jeg blir flau hvis hun tar på meg. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Anonymkode: deeb3...50a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Ha på klær som er litt tynnere og helst klær i naturmaterialer som bomull, lin eller ull. Anonymkode: 73d81...1b1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dater en jente for tiden, når vi ligger litt tett (med klær på) osv så blir jeg så jævlig klam, gjerne hele kroppen, men speiselt legger og underliv. Det er sånn at jeg blir flau hvis hun tar på meg. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Anonymkode: deeb3...50a Ligger dere tett med dyne på? I så fall kan du kanskje la være å dekke så mye av kroppen din med dyne, eller ha på tynnere klær som nevnt. Anonymkode: 73d81...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå