Gå til innhold

Har dere sett dette? Ang tvang?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Adobyen skrev (11 minutter siden):

Det er vel for å være føre var ved nye hendelser. Ingen vet hva som kan komme av nye sykdommer, og nå har de jo sett hvor vanskelig det har vært med konspirasjonsteorier.  De venter sikkert motstand.  Jeg er litt spent på om de får noe av dette igjennom. 

Problemet er at så mye av det vi lo av som tull og fjas og konspirasjoner i starten, faktisk viste seg å være virkelighet. Og med alt hemmeligholdet, så blir det jo ikke bedre.

Jeg er helt sikker på at hvis det kommer noe som ligner svartedauden i fare, så vil ALLE vaksinere seg, så det er ikke noe fare.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
DetVarIkkeMeg skrev (10 timer siden):

Tar ikke kilder som bruker ord som diktatorisk seriøst når vi bor i et land som Norge. 

Neivel?

• Liker 2
Gjest Adobyen
Skrevet
Lovis Fenja skrev (8 minutter siden):

Problemet er at så mye av det vi lo av som tull og fjas og konspirasjoner i starten, faktisk viste seg å være virkelighet. Og med alt hemmeligholdet, så blir det jo ikke bedre.

Jeg er helt sikker på at hvis det kommer noe som ligner svartedauden i fare, så vil ALLE vaksinere seg, så det er ikke noe fare.

Jeg er ikke så sikker på det.  Noen vil nok være like opprørske uansett hvilken trussel som kommer. 

Skrevet (endret)

Ryddet for brudd på koronarommets regler om en saklig diskusjon. Lomvi, mod.

Endret av Lomvi
  • Opprett ny...