Gå til innhold

Uvennskap i familien!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg vokste opp så tok søsteren min alltid godt vare på meg. Jeg bor alene og har fått korona. I går ringte mamma og jeg fortalte at jeg var veldig dårlig. Mamma dro derfor hjem til leiligheten min hvor jeg lå sovende i sofaen med munnbind og positiv koronatest i hånden. Mamma ble redd og kontaktet søsteren min.

Søsteren min sa til mamma at jeg ikke hadde korona. Da hun kom inn i leiligheten min skrek hun til meg at jeg skulle komme meg opp og sparket til x-boksen min. Da reiste jeg meg opp for å ta henne, men hun slo meg i magen. Jeg falt på gulvet og mamma dyttet ut søsteren min. Søsteren min sa til mamma at jeg bare latet meg. Mamma ringte pappa som kom med hurtigtest for å se om jeg hadde korona. Da den testet positivt ble de veldig bekymret for meg. Jeg sa til foreldrene mine at alt jeg trengte var en unnskyldning fra søsteren min. Da de ringte og fortalte søsteren min situasjonen nektet hun å be om unnskyldning. Foreldrene mine ble veldig sint på søsteren min da.
Jeg har snakket med mamma i dag og fortalt at jeg har fått Alpha varianten, men at hun ikke må si det til noen da det er den farligste varianten.
Jeg tror søsteren min bare er sur på meg bare fordi jeg kjøpte hytta av mamma og pappa. Jeg syntes ikke det var riktig at de skulle ha utgifter på hytta da det bare var jeg og søsteren min som brukte den. Søsteren min fikk tilbud om å bli med å kjøpe hytta, men hun hadde ikke råd.
Jeg synes min søster er såpass urimelig at mamma og pappa burde vurdere å gjøre henne arveløs. Hun bryr seg tydeligvis ikke om at broren ligger syk med korona. Kunne ønske det fantes en familiedomstol hvor dommeren kunne ha kjeftet på søsteren min. Eller tatt henne med på Dr Phil så hun kunne fått skikkelig kjeft.

Hvordan kan jeg få tilbake det forholdet jeg hadde til søsteren min?

Anonymkode: c3428...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha. 

• Liker 2
Skrevet

Gi henne hytta så blir hun fornøyd😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...