AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Jeg tar tablettene Grazax og Itulazax som er vaksine i pilleform . Jeg har Bl.a allergi mot hund. Noe jeg ikke visste før de tok allergitest på meg. Jeg har hatt hund selv og omgås hund hver uke. Når jeg skulle begynne på de nevnte tablettene fikk jeg beskjed om å unngå hund . Dette for å ikke utsette meg selv for noe av det jeg er allergisk for. Det jeg lurer på er om noen andre her tar de tablettene, er allergisk mot hund og faktisk har hund. Hvordan går det, og har du fått beskjed om det samme? Anonymkode: 79511...170
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Er allergisk mot hund og hadde hund i 10 år.( den er død nå) Har ikke kjennskap til de pillerene du nevner, men gikk på cetrizin daglig. Anonymkode: af583...93c 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 Jeg har tatt grazax og itulazax og reagerer (på papiret) på både hund og katt. Merker det ikke i praksis. Fikk ikke beskjed om å unngå dyr. Grazax startet jeg med i februar, og pollensesongen var jo rett rundt hjørnet. Startet på itulazax i vinter, og den reagerer jeg en del på. Ser for meg at det kan bli en hard sesong i år. Anonymkode: 3bf80...f5f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå