AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 What the actual f**k! Jeg er bare 33 år, og har ikke antydning til grått hår. I dusjen i dag ser jeg et freaking hvitt kjønnshår. Etter å ha tørket meg, ser jeg at mange kjønnshormoner har valgt å komme ut hvite etter siste barbering! Helt plutselig! Hva f**n???? Det må være noe galt? 👵 Anonymkode: c5f1a...bb7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): What the actual f**k! Jeg er bare 33 år, og har ikke antydning til grått hår. I dusjen i dag ser jeg et freaking hvitt kjønnshår. Etter å ha tørket meg, ser jeg at mange kjønnshormoner har valgt å komme ut hvite etter siste barbering! Helt plutselig! Hva f**n???? Det må være noe galt? 👵 Anonymkode: c5f1a...bb7 Ikke kjønnshormoner, fortsatt kjønnshår... Anonymkode: c5f1a...bb7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 Det er vel tomt for farge i hårsekkene til de hårene da. Anonymkode: d9152...c26 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Jeg har slike hvite hår kun på hodet. Og det pussige er at jeg aldri har sett et slikt hår som er hvitt innerst ved roten og som har annen farge ytterst. Årsaken vet jeg ikke. Det er mulig at hårsekken har felt det gamle håret rett før det hvite vokste ut? Anonymkode: d9152...c26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå