Gå til innhold

Bruker du vanlig eller eletrisk tannbørste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??????

Anonymkode: 81c89...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vanlig og har brukt det i en del år nå. Hadde imidlertid elektrisk tannbørste i mange år før. Hver gang en gikk i stykker, ønsket jeg meg en ny til jul eller bursdag. 

Men jeg vil helst pusse litt hardt, og det er ikke så lett med elektrisk... Da må det håndholdt manuell tannbørste til, for å få til den gnukkingen jeg liker.

Jeg pleier ikke å ha hull.

Anonymkode: c5e30...11f

Skrevet

Bruker vanlig bambus tannbørste.

Anonymkode: f2e0d...1c6

Skrevet

Bruker begge deler.

Men mest vanlig tannbørste,da jeg lett får såre tannhalser.

Bruker eletrisk tannbørste innimellom,og den tar bort plakk og belegg mye bedre enn en vanlig tannbørste .

Skrevet

Elektrisk! Merker skikkelig forskjell

Anonymkode: 0eeb0...e2f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker vanlig og har brukt det i en del år nå. Hadde imidlertid elektrisk tannbørste i mange år før. Hver gang en gikk i stykker, ønsket jeg meg en ny til jul eller bursdag. 

Men jeg vil helst pusse litt hardt, og det er ikke så lett med elektrisk... Da må det håndholdt manuell tannbørste til, for å få til den gnukkingen jeg liker.

Jeg pleier ikke å ha hull.

Anonymkode: c5e30...11f

Den elektriske stopper når du tar for hardt.. ikke fordi den er dårlig, men fordi man IKKE skal pusse for hardt. Det er ikke bra for tennene. Hilsen en som også liker å pusse hardt men prøver å la være med det

Anonymkode: 66a93...84d

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Brukte elektrisk før. Fikk ikke mindre hull.

Nå bruker jeg vanlig. 

Anonymkode: 7216e...860

• Liker 1
Skrevet

Begge deler. Elektrisk om kvelden og manuell om morgenen. 

Klarer ikke å bruke elektrisk med riktig teknikk uten å bruke mer enn 2 min, så om morgenen bruker jeg vanlig tannbørste pga tid. 

Anonymkode: 3e66c...72c

Skrevet

Har brukt elektrisk et halvt års tid nå, og merker forskjell i at jeg har mye mindre plakk nå. 

Men synes det er litt styr med lading og sånn.

Anonymkode: 8e110...609

Skrevet

Bruker vanlig tannbørste. Elektrisk tannbørste kiler i nesa, når jeg pusser tennene. Det er ekkelt.

Anonymkode: 8759c...d3e

Skrevet

Bruker elektrisk. Men merker ingenting forskjell mellom vanlig tannbørste som jeg brukte før og elektrisk, tror ikke tennene er renere liksom. Tror det er hipp som happ hva man bruker.  

Anonymkode: 4912b...f1f

• Liker 1
Skrevet

Elektrisk. Byttet til det for et halvt år siden. Har fått mindre tannstein, hvitere tenner og mindre sårt tannkjøtt siden jeg ikke får pusse så hardt. Har jeg veldig dårlig tid gnikker jeg kjapt over med en vanlig tannkost.

Anonymkode: a848f...9a5

Skrevet

Jeg bruker vanlig om morgenen og elektrisk om kvelden. Har et helt regime på kvelden der jeg bruker fort en halvtime hver kveld på tanntråd, tannpuss og solobørste. 

Anonymkode: a9b48...64a

Skrevet

Elektrisk🦷

Anonymkode: 5e747...afb

Skrevet

Elektrisk

Anonymkode: b9a82...9ae

Skrevet

Bruker elektrisk siden tannlegen min anbefalte det 😊

• Liker 1
Skrevet

Gikk nylig over til elektrisk, og merker stor forskjell! Har noen områder som er vanskelig pusse godt nok med vanlig tannbørste, og hvor tannsten bygger seg opp enormt raskt. Og det er det området jeg merker størst forskjell, nå får jeg rengjort skikkelig der 😁

Skrevet

Elektrisk. Brukt i 10 år, går ikke tilbake. Sparer mye krefter på det, som er viktig for meg :)

Anonymkode: d88a7...e50

Skrevet

Jeg putter gebisset i et glass med sprit hver kveld. 

Anonymkode: 7a68c...56e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...