Gå til innhold

hvor lenge skal man vente med canesten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei

har fått candida soppinfeksjon, min kjære også. jeg har tatt canesten behandlingen og nå smører vi oss begge med salva i to uker. hvor lenge går det før vi kan ha sex igjen? hvis vi ikke venter i 2 uker, vil det være sjanse for å smitte hverandre igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke smitte hevrandre med soppinfeksjon,MEN om du har en soppinfeksjon kan (mest sannsynlig) kjæresten din få symtomer på dette. Kløe etc

Du bør ta en tab som du putter i skjeden og påføre krem til symtomene er borte. Kjæresten din kan også bruke kremen.

Dere kan ha sex!! :)

Gjest annen gjest
Skrevet

Hva? Jeg trodde man kunne smitte hverandre med soppinfeksjon, det har jo jeg hørt i alle fall. Min kjæreste får i allefall røde flekker og kløe, og det hjelper å smøre med canesten.

Dersom du leser pakningsvedlegge står det at det faktisk er anbefalt å ha sex mens man er under behandling, siden det da også smører penis... Men så veldig fristende er det jo ikke, da... Kremen er en ting, men det ekleste er den pillen som løser seg opp og kommer ut i klumper....Vi pleier å sette igang igjen etter en knapp uke. Jeg synes det høres lenge ut å smøre seg i 2 uker, står det at man skal det i pakningsvedlegget????

Skrevet

Man kan såvisst smitte hverandre med soppinfeksjon og det fungerer best for oss om vi ikke har sex helt til vi er symptomfrie. Det kan ta 2 uker, men da slipper vi ihvertfall å få det tilbake igjen med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...