Gjest mummi Skrevet 16. oktober 2002 #21 Skrevet 16. oktober 2002 vi har ringer i hvitgull og gultgull.min ring har 15 diamanter rundt. koster 27 000,- synes disse ringene er nydelige.
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #22 Skrevet 17. oktober 2002 Ring med 15 diamanter hørtes litt voldsomt ut. Det er en grunn til at gifteringer tradisjonelt er helt enkle. Man skal ha dem på seg til en hver tid og de bør derfor være behagelig og ikke for "prangende". Det som også er greit med å ha en enkel giftering uten diamanter er at det er fint å sette andre ringer som har diamanter ved siden av. Men dette er selvfølgelig smak og behag....
miabrud-03 Skrevet 17. oktober 2002 #23 Skrevet 17. oktober 2002 Hei dere som har Meister ringer. Hvem er det som fører de? Hørtes spennende ut med gravering utenpå. Har søkt litt på nettet etter Meister, men finner ikke noen ringer :cry:
Olse Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter #24 Skrevet 21. oktober 2002 Tror vi kommer til å velge de ringene som er øverst her. Jeg skal ha sten i min. http://www.arte.no/produkter/forlovelse/to...arget_gull.html Synes egentlig det er nok for ringer men tross alt skal man ha de på fingern resten av livet!
xeyes Skrevet 22. oktober 2002 #25 Skrevet 22. oktober 2002 Betalte vel ca 3000,- for våres helt enkle glatte gullringer, som er buet invendig. xeyes
fruenge Skrevet 22. oktober 2002 #26 Skrevet 22. oktober 2002 Vi valgte glatte gullringer i gult gull, de kostet ca 6000. De er eksremt mye gull i de og de står litt opp fra fingeren slik at det ikke blir pølsefingre. Når det gjelder forlovelsesring så er den i platina med 5 diamanter. Den er nokså mørbanket på den delen osm vende inn mot håndflaten og jeg veldig glad for at jeg ikke har valgt dette materialet som gidtering. Det ser rett ut som om noen har hamret på den. Men ringen er flott og krafitg og passer til meg. Den er forøvrig kjøpt i singapore, nabolandet til der min kjære fridde.
Anede Skrevet 22. oktober 2002 #27 Skrevet 22. oktober 2002 OLSE: Vi har de ringene fra Arte, tofarget m/ diamant i min, blanke. Vi er kjempe fornøyde med de! Klem Anette
LilleMy Skrevet 22. oktober 2002 #28 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg og min bedre halvdel har forskjellige ringer - han en helt vanlig blank gullring (gult gull), mens jeg en annen (også gult gull) med mange små diamanter. Den ser ut som to ringer satt sammen, og er helt nydelig! Pris tilsammen var rundt 16.500,-, noe vi tok oss råd til først og fremst fordi han ville at jeg skulle ha en slik ring :D .
monja Skrevet 22. oktober 2002 #29 Skrevet 22. oktober 2002 Et vennepar av oss som skal gifte seg i desember har valgt ringer i tinn. De var veldig spesielle og veeeeldig fine. (Angrer litt på gullring jeg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå