Gå til innhold

test


aahusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har alltid hatt lyst til å skrive, kansje ikke en blogg eller en beografi men noe…. Og med den livshistorien kan det jo gjerne være spennende eller intresssnt for noen å lese om mislykka kjærlige foreldre uten arme råd, mislykka barnevern, svikende system som bare bare var starten på en turbulent og farlig tenårings tid. Alle de røde flaggene og sorte for den sags skyld lyst av meg på alle nydelige møter men ingen av de som hadde ansvar eller plikt til å ta tak i ting gjorde det… svik etter svik henger igjen i meg fremdeles i en alder i 33. Det var først da jeg kom meg til min fantastiske psykolog hvor jeg fikk den endelige følelsen av at aaaaah? Det var ikke min feil, det var svik, det var urett og og rett og slett skadelig feil at de voksen personene rundt meg ikke gjorde, det bar heller motsatt, det ble oversett, jeg plassert vekk og jeg fant mine egne metoder for å rømme fra virkeligheten og svikene…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg så sykt til imorgen. Altså det er ikke den værste plassen å være, det de ikke for tungt narkomane eller med militær regler men alikevel så et det bare den nedvergende følelsen av å måtte tisse i st glass hver dag, spør om å få en skive, skrive søknad om perm en time for å handle noe eller det aller viktigste- tid med familien! Nå er jeg ikke her som jeg var i fjor, da på avrusning men nå på vente/stabilisering så reglene er kansje ikke helt det samme men alikevel… ransakelse av alle tingene dine, hver en minste detalj blir gjennom søkt, så er det bare å prøve å holde seg på rommet første tiden å hvile ut før man må høflig være litt sosial med de andre selv om jeg ikke skal være der så lenge eller ønsker noe nye bekjentskaper. Jeg håper også jeg får jobbet noe, trent på treningssenteret og ha litt friere tøyler enn som sist… jeg var der i fjor, da i 3mnd på avrusning, holdt meg edru nesten ett år og de to smellene jeg har hatt nå har hjulpet meg til å styrke meg i å gi alt for å komme i skikkelig behandling. Det river å knuser i hjerte mitt av å måtte være borte fra mine fine prinsesser små men bedre med 3-4 mnd nå å rusfri mamma og 100% tilstede for de betyr og er mitt alt og jeg skal være den beste mammaen for dem resten av levetid. Fuck mind sykdom som har pågått i så mange år å ødlagt så mye men heldigvis ikke barna mine så nå håper jeg denne 12-trinns modellen hjelper mot min alkoholisme og videre pysisk behandling   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...