Gå til innhold

69 og promp i ansiktet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okej, det her høres sikkert alt for overdrevent ut, og jeg skulle virkelig ønske at det var. Men desverre hadde jeg igår min flausete øyeblikk mht sex, og ja.. det flaueste i mitt liv noensinne. 

Igår hadde jeg og samboeren sex.. etter litt oppvarming gikk vi over til 69, og han koser seg virkelig der bak.. slikker og kysser både fitta og rompa. Jeg digger i grunn dette, og alt virket så fint. Jeg hadde heller ingen mageproblemer eller noe som skulle antyde til at det var ekstra luft i magen. Plutselig klarte jeg å lage ett ordentlig fis/promp mens han holdt på. Ikke bare litt, men det komm ordentlig brak, og det rett i ansiktet hans. Jeg reagerte med å hoppe tvert av, men hva hjelper det? Der lå samboeren min helt satt ut.. virker som han er delvis omtåket og har problemer med å fatte hva som nettopp skjedde...

Etter litt, så prøver han å trøste meg og flirer bare av det. Han sier at det gjør ingenting for han, at han elsker meg, og hele meg, så det der plager han ikke i det hele tatt. Joda.. jeg skjønner alt det der, han er kjempeherlig, men altså.. Dere skjønner sikkert hvordan jeg følte meg og føler meg fortsatt... Vi la oss uten mer sex, for jeg var virkelig ikke i form til det. 

Dagen etterpå våkner vi og samboeren klager på kløe i øyene. Han ser ut rød ut i øyene og det tårer en del. Så det er noe som svir sier an. Altså.. kan det bli meir flaut enn dette? Han sier han skal til legen, men han skal absolutt ikke fortelle hva som skjedde. Han skal bare si at han oppdaget det nå.  Jeg vil bare dø her og nå. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? 

Samboeren virker til å ta dette fint tross alt og spøker til og med om det. Før han dro til legen istad, sa han: "Dette må vi holde tett oss i mellomm, Jeg ønsker virkelig ikke at Nord Korea eller Kina skal få farten på det nyeste innen biologiske våpen". Jeg bare rødmer go vil seriøst bare forsvinne... 

Hva kan jeg gjøre for å gjøre dette godt igjen? Pliss hjelp. Alt tas imot med stor takk. 

Anonymkode: ad6dd...bae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Okej, det her høres sikkert alt for overdrevent ut, og jeg skulle virkelig ønske at det var. Men desverre hadde jeg igår min flausete øyeblikk mht sex, og ja.. det flaueste i mitt liv noensinne. 

Igår hadde jeg og samboeren sex.. etter litt oppvarming gikk vi over til 69, og han koser seg virkelig der bak.. slikker og kysser både fitta og rompa. Jeg digger i grunn dette, og alt virket så fint. Jeg hadde heller ingen mageproblemer eller noe som skulle antyde til at det var ekstra luft i magen. Plutselig klarte jeg å lage ett ordentlig fis/promp mens han holdt på. Ikke bare litt, men det komm ordentlig brak, og det rett i ansiktet hans. Jeg reagerte med å hoppe tvert av, men hva hjelper det? Der lå samboeren min helt satt ut.. virker som han er delvis omtåket og har problemer med å fatte hva som nettopp skjedde...

Etter litt, så prøver han å trøste meg og flirer bare av det. Han sier at det gjør ingenting for han, at han elsker meg, og hele meg, så det der plager han ikke i det hele tatt. Joda.. jeg skjønner alt det der, han er kjempeherlig, men altså.. Dere skjønner sikkert hvordan jeg følte meg og føler meg fortsatt... Vi la oss uten mer sex, for jeg var virkelig ikke i form til det. 

Dagen etterpå våkner vi og samboeren klager på kløe i øyene. Han ser ut rød ut i øyene og det tårer en del. Så det er noe som svir sier an. Altså.. kan det bli meir flaut enn dette? Han sier han skal til legen, men han skal absolutt ikke fortelle hva som skjedde. Han skal bare si at han oppdaget det nå.  Jeg vil bare dø her og nå. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? 

Samboeren virker til å ta dette fint tross alt og spøker til og med om det. Før han dro til legen istad, sa han: "Dette må vi holde tett oss i mellomm, Jeg ønsker virkelig ikke at Nord Korea eller Kina skal få farten på det nyeste innen biologiske våpen". Jeg bare rødmer go vil seriøst bare forsvinne... 

Hva kan jeg gjøre for å gjøre dette godt igjen? Pliss hjelp. Alt tas imot med stor takk. 

Herregud😂 Du skal ha for forsøket, trolletråd. 

Anonymkode: 5aead...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du synes det er utrolig flaut. Han har nok fått bakterier inn i øynene når det skjedde, og fått øyebetennelse pga det. Med tiden vil du også kunne le av det selv om det er veldig flaut akkurat nå. Jeg ville prøvd å tenke at alle mennesker promper, selv de peneste menneskene i hele verden som er supermodeller promper. Og at du skal være glad du har en kjæreste som håndterer det helt riktig. Man kan jo egentlig ikke gjøre annet enn å le av sånt :) Jeg våkner av og til av min egen promp om natten mens kjæresten ligger der, han har aldri ledd eller sagt noe, så håper han har vært i drømmeland og aldri har hørt det... Men grusomt flaut, så jeg skjønner deg veldig godt. 

Anonymkode: 37a9e...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis dette mot all formodning skulle være sant; promp kan skje, det vet de som holder på der nede. Avføringsbakterier fører gjerne til øyebetennelse, 

Anonymkode: 11f08...067

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får slutte å ha sex hvis noe som er helt naturlig blir så vanskelig for deg. 

Anonymkode: 8b1aa...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du får slutte å ha sex hvis noe som er helt naturlig blir så vanskelig for deg. 

Anonymkode: 8b1aa...016

Altså... å prompe noen i ansikter er ikke naturlig. At det kan skje, kan helt sikkert.. Jeg vet ikke hvordand et er hos dere, men det er ikke en dagligdags situasjon hos oss i hvertfall. Derfor føler jeg slik som jeg gjør nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...