AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Våknet opp til en truse helt gjennomvåt av blod. Mørkt var det også. Løp på do og alt vannet i doskålen ble helt svart og hadde i tillegg sånne mørke klumper med blod. jeg pleier aldri å ha så sterk mensen, tror aldri jeg har blødd igjennom før så det sier litt om hvordan mensen pleier å være. Går på cerazette og har så og si aldri mensen. Det rare er at det ikke gjør vondt!!! bør jeg være bekymret? Hver gang jeg går på do ser det ut som at noen han blitt drept der Anonymkode: 1670e...789
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Har du tatt covid-vaksine i det siste? Jeg og flere jeg kjenner (har også lest artikler om dette) har opplevd mensforstyrrelser i forbindelse med covid vaksiner. Det har gått over etter noen mnd hos de fleste. Anonymkode: c2634...074 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du tatt covid-vaksine i det siste? Jeg og flere jeg kjenner (har også lest artikler om dette) har opplevd mensforstyrrelser i forbindelse med covid vaksiner. Det har gått over etter noen mnd hos de fleste. Anonymkode: c2634...074 Nei tok andre dose i september, og har ikke trnkt til å ta tredje men hadde corona forrige uke🧐 ts Anonymkode: 1670e...789
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei tok andre dose i september, og har ikke trnkt til å ta tredje men hadde corona forrige uke🧐 ts Anonymkode: 1670e...789 Jeg hadde også korona forrige uke. Har også mensen og blør som en gris. Det er altså skremmende mye. Prøvde å Google, men fant ingenting på norsk. Googlet så på engelsk og da fant jeg flere kilder som viser sammenheng mellom covid og menstruasjonsforstyrrelser. Anonymkode: 1f234...2c4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde også korona forrige uke. Har også mensen og blør som en gris. Det er altså skremmende mye. Prøvde å Google, men fant ingenting på norsk. Googlet så på engelsk og da fant jeg flere kilder som viser sammenheng mellom covid og menstruasjonsforstyrrelser. Anonymkode: 1f234...2c4 Ja jeg ble også dritredd da jeg så så mye blod!!! Forstår virkelig ikke. Fikk mensen med en gang jeg fikk covid og det har vært svake blødninger, frem til jeg våknet idag ts Anonymkode: 1670e...789
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Huff,husk å få i dere jern❤️ Anonymkode: 85292...f78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå