Gjest Shawtyella Skrevet 15. februar 2022 #61 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ed Sheeran er så dårlig på og synge men mange bra sanger. Anonymkode: c2b28...ed6 Dårlig til å synge? Virkelig? Han er en av topplistas beste sangere, og er like god live. Jeg gidder ikke forsvare artister her noe mer enn dette, for du har et overfladisk bilde av talent. At du ikke kan høre eller se et talent når det er rett foran deg, gjør at det ikke er verdt å diskutere heller. Folk må lære seg å lese tekster eller lytte til budskap. Ingen her inne inkludert meg kunne klart halvparten av hva disse artistene gjør. Jeg driver med musikk selv så jeg har kanskje et bedre gehør enn enkelte.. ikke vet jeg. Men å si at Sheeran synger dårlig blir for dumt. Da har du ikke hørsel, eller så har du hørt ekstremt lite av han. For å få et ordentlig bilde av en artist må du høre sanger som ikke er i rampelyset 24/7, det er der det ordentlige talentet og forståelsen fanges opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #62 Del Skrevet 15. februar 2022 Shawtyella skrev (4 minutter siden): Dårlig til å synge? Virkelig? Han er en av topplistas beste sangere, og er like god live. Jeg gidder ikke forsvare artister her noe mer enn dette, for du har et overfladisk bilde av talent. At du ikke kan høre eller se et talent når det er rett foran deg, gjør at det ikke er verdt å diskutere heller. Folk må lære seg å lese tekster eller lytte til budskap. Ingen her inne inkludert meg kunne klart halvparten av hva disse artistene gjør. Jeg driver med musikk selv så jeg har kanskje et bedre gehør enn enkelte.. ikke vet jeg. Men å si at Sheeran synger dårlig blir for dumt. Da har du ikke hørsel, eller så har du hørt ekstremt lite av han. For å få et ordentlig bilde av en artist må du høre sanger som ikke er i rampelyset 24/7, det er der det ordentlige talentet og forståelsen fanges opp. Så enig! Er ikke Sheeran-fan, men synge kan han! Anonymkode: aeab2...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #63 Del Skrevet 15. februar 2022 Shawtyella skrev (6 minutter siden): Dårlig til å synge? Virkelig? Han er en av topplistas beste sangere, og er like god live. Jeg gidder ikke forsvare artister her noe mer enn dette, for du har et overfladisk bilde av talent. At du ikke kan høre eller se et talent når det er rett foran deg, gjør at det ikke er verdt å diskutere heller. Folk må lære seg å lese tekster eller lytte til budskap. Ingen her inne inkludert meg kunne klart halvparten av hva disse artistene gjør. Jeg driver med musikk selv så jeg har kanskje et bedre gehør enn enkelte.. ikke vet jeg. Men å si at Sheeran synger dårlig blir for dumt. Da har du ikke hørsel, eller så har du hørt ekstremt lite av han. For å få et ordentlig bilde av en artist må du høre sanger som ikke er i rampelyset 24/7, det er der det ordentlige talentet og forståelsen fanges opp. Han har for dårlig stemme, synes han synger kjedelig, men ser potensiale i sangene hans, men han er ikke den riktige sangeren, kanskje det kommer noen om et 10 år og gjør de bedre 😊 Anonymkode: c2b28...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #64 Del Skrevet 15. februar 2022 Shawtyella skrev (8 minutter siden): Dårlig til å synge? Virkelig? Han er en av topplistas beste sangere, og er like god live. Jeg gidder ikke forsvare artister her noe mer enn dette, for du har et overfladisk bilde av talent. At du ikke kan høre eller se et talent når det er rett foran deg, gjør at det ikke er verdt å diskutere heller. Folk må lære seg å lese tekster eller lytte til budskap. Ingen her inne inkludert meg kunne klart halvparten av hva disse artistene gjør. Jeg driver med musikk selv så jeg har kanskje et bedre gehør enn enkelte.. ikke vet jeg. Men å si at Sheeran synger dårlig blir for dumt. Da har du ikke hørsel, eller så har du hørt ekstremt lite av han. For å få et ordentlig bilde av en artist må du høre sanger som ikke er i rampelyset 24/7, det er der det ordentlige talentet og forståelsen fanges opp. Topplista liksom 😅🤣 Anonymkode: c2b28...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #65 Del Skrevet 15. februar 2022 Jeg liker ikke opera, derfor er ikke opera musikk Bra logikk vi har gående her👍🏻 Anonymkode: face1...8f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shawtyella Skrevet 15. februar 2022 #66 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så enig! Er ikke Sheeran-fan, men synge kan han! Anonymkode: aeab2...8bf Ja visst faen. Han har noen høye toner jeg bare kan drømme om å få til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #67 Del Skrevet 15. februar 2022 Shawtyella skrev (Akkurat nå): Ja visst faen. Han har noen høye toner jeg bare kan drømme om å få til! Nei, fy faen, grusom å høre på at han ødelegger sine egne sanger, irriterende siden sangene er bra. Anonymkode: c2b28...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shawtyella Skrevet 15. februar 2022 #68 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han har for dårlig stemme, synes han synger kjedelig, men ser potensiale i sangene hans, men han er ikke den riktige sangeren, kanskje det kommer noen om et 10 år og gjør de bedre 😊 Anonymkode: c2b28...ed6 Hvilke artister liker du egentlig? Tror ikke du ser talent i sangtekster og stemme. Hør litt på de høye tonene hans, så kan du se om du klarer det samme😂 Ja, topplista, han har alltid en eller annen sang på topplista ;)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shawtyella Skrevet 15. februar 2022 #69 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, fy faen, grusom å høre på at han ødelegger sine egne sanger, irriterende siden sangene er bra. Anonymkode: c2b28...ed6 Hvor mange ganger skal du kommentere det samme? Jeg siterte ikke deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #70 Del Skrevet 15. februar 2022 Rap er helt grusomt!🤦♀️ Anonymkode: d51e7...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shawtyella Skrevet 15. februar 2022 #71 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, fy faen, grusom å høre på at han ødelegger sine egne sanger, irriterende siden sangene er bra. Anonymkode: c2b28...ed6 Btw. Hvorfor tror du millioner elsker sangene hans? Han er ikke en supermodell i utseende, så da må det være talent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #72 Del Skrevet 15. februar 2022 Shawtyella skrev (10 minutter siden): Hvor mange ganger skal du kommentere det samme? Jeg siterte ikke deg Kommenterer du så får du svar fra andre også, det er liksom noe man ikke kan velge 😅 Anonymkode: c2b28...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #73 Del Skrevet 15. februar 2022 Shawtyella skrev (7 minutter siden): Btw. Hvorfor tror du millioner elsker sangene hans? Han er ikke en supermodell i utseende, så da må det være talent Folk liker Ole Ivars også, talent, tja. Og DDE 🤣 Mye dårlig musikk, men er jo noen som liker den, big in Japan 😀 Anonymkode: c2b28...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 15. februar 2022 #74 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Musikk er det jo, men jeg er enig at det absolutt meste moderne (og mye av det gamle) er litt flaut å høre på, og spesielt etter fylte 25...Hadde de bare klart å få til noen bedre "tekst/budskap" så hadde mye vært lettere å høre på... Jeg er ganske flink til å lukke "tekst-ørene" og bare høre på lyd, så jeg kan godt høre på slikt som dette (iaf. i all hemmelighet) 😅 Endret 15. februar 2022 av Beeblebrox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shawtyella Skrevet 15. februar 2022 #75 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kommenterer du så får du svar fra andre også, det er liksom noe man ikke kan velge 😅 Anonymkode: c2b28...ed6 Det er samme anonymkode du skriver med så jeg vet det er deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 15. februar 2022 #76 Del Skrevet 15. februar 2022 Har hørt på rap i snart 30 år, og er nok litt sånn «alt var mye bedre før». Men god rap er i alle fall i aller høyeste grad musikk. Mye mer krevende å få til enn det meste av musikk som spilles på radio i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shawtyella Skrevet 15. februar 2022 #77 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Folk liker Ole Ivars også, talent, tja. Og DDE 🤣 Mye dårlig musikk, men er jo noen som liker den, big in Japan 😀 Anonymkode: c2b28...ed6 Ofc, men det viser fortsatt at mange liker det. Betyr ikke at sangene er dårlige, det er bare ikke din vibe. Noen sin vibe er det jo. Er ikke nødvendigvis de beste sangerne vokalmessig, det er ikke Sheeran heller. Men talent har noen fordet, selvom vokalen ikke er det beste. Å si han eller enkelte andre er dårlige blir fortsatt for dumt, når vi ikke får til halvparten av tonene han eller andre gjør. Husk at Ed skriver mange sanger for andre artister, blandt annet One Direction den gang, James Blunt, Westlife, Justin Bieber og mange andre. Finnes mye bedre vokalister, men han har et enormt talent lyrisk fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. februar 2022 #78 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Folk liker Ole Ivars også, talent, tja. Og DDE 🤣 Mye dårlig musikk, men er jo noen som liker den, big in Japan 😀 Anonymkode: c2b28...ed6 Ole Ivars og DDE har da talent de. Ole Ivars er mye bedre enn de fleste danseband. Aldri likt DDE men hallo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. februar 2022 #79 Del Skrevet 15. februar 2022 Daisy_B skrev (2 timer siden): Har hørt på rap i snart 30 år, og er nok litt sånn «alt var mye bedre før». Men god rap er i alle fall i aller høyeste grad musikk. Mye mer krevende å få til enn det meste av musikk som spilles på radio i dag. Det er mitt inntrykk og. Husker med glede en gang NWAs "Straight Outta Compton" ble spilt i sin helhet på Platekompaniet en gang jeg var innom for 1 år siden...det er saker det 😁😎 Kjente 90-tallsnostalgien ganske sterkt da ja 😄 (selv om mitt beinharde tøffingband på den tida var vel Sepultura...🤔😆) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #80 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Var rimelig gretten når jeg våknet i dag ja. Rap er musikk bare i den grad lyd er musikk. Du behøver ikke være musikalsk for å lage rap. Det er de umusikalskes mulighet. Fint det for så vidt, at alle skal ha muligheten. Men de må bare ikke tro de er musikere som fortjener stor respekt, og for all del ikke tro de har et viktig budskap å formidle. Det er søppel i lydform med banalitet i tekstform. Selv om akkurat det med tekster er det mange som sliter med, også gode musikere. Gode tekstforfattere er det ikke mange av. Anonymkode: ee757...af6 Ja, her har vi perfekt eksempel på et sjalu individ som kunne ønske de var flinke til å rappe, men greier det ikke Anonymkode: ae657...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå