AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Del Skrevet 14. februar 2022 Hvilken norske podcast er din favoritt? Prøv å velg bare en. Min er uten tvil Hverdagspsyken. Anonymkode: 8238c...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 14. februar 2022 #2 Del Skrevet 14. februar 2022 VG sinn Gjever og gjengen. Veldig grei oppsummering av de største sakene i nyhetsbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 14. februar 2022 #3 Del Skrevet 14. februar 2022 (endret) Jeg er norsk og lagde en podcast for en stund siden. Det er et engelsk radiohørespill, men handlingen er satt i Tromsø og i norskesjøen. Jeg skrev det, regisserte det og var lydtekniker. Så mye moro hadde jeg ikke hatt på mange år. Det er en scifi fortelling om en base på bunnen av norskesjøen. Opprinnelig skulle det bli en tegneserie, men jeg hadde ikke råd til en tegner. Det er skrevet for ungdommer 15-19 https://open.spotify.com/show/6fJnZaYn3i6Und3gkNobhX Endret 14. februar 2022 av Michaelhe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. februar 2022 #4 Del Skrevet 14. februar 2022 Berrum & Beyer! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. februar 2022 #5 Del Skrevet 14. februar 2022 Ekko (fra NRK P2) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Del Skrevet 15. februar 2022 Ekko Abels tårn Sånn er du Foreldrerådet Anonymkode: 98e60...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Del Skrevet 15. februar 2022 Og Kongerekka, ikke glemme den Anonymkode: 98e60...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. februar 2022 #8 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg var stor fan av Må på Behandling men ønsker ikke å betale for podme. Friminutt og sektpodden var veldig gøy men nå er jo de også hos schibsted. Noen her som betaler for podme og synes det er verdt det? Nåværende norske favoritt er Berrum & Beyer snakker om greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #9 Del Skrevet 17. februar 2022 Hvor/hvordan hører dere på podcaster? Har vurdert å finne noe å høre på som "bakgrunnsstøy", men vil ikke betale for noe. Anonymkode: 33c27...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2022 #10 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor/hvordan hører dere på podcaster? Har vurdert å finne noe å høre på som "bakgrunnsstøy", men vil ikke betale for noe. Anonymkode: 33c27...b8e Spotify Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. februar 2022 #11 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor/hvordan hører dere på podcaster? Har vurdert å finne noe å høre på som "bakgrunnsstøy", men vil ikke betale for noe. Anonymkode: 33c27...b8e Du betaler allerede for NRK Radio-appen, prøv den. Mye bra der i alle forskjellige sjangere. Hørespill også. Jeg bruker mye en gratis app som heter Podcast Addict også finnes det mye på Spotify om du betaler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #12 Del Skrevet 17. februar 2022 Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Spotify Da antar jeg jo at man må betale, evt at man ikke får høre på det man faktisk har lyst til å høre på (merkelig konsept). Anonymkode: 33c27...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2022 #13 Del Skrevet 17. februar 2022 Polyester skrev (5 minutter siden): Du betaler allerede for NRK Radio-appen, prøv den. Mye bra der i alle forskjellige sjangere. Hørespill også. Jeg bruker mye en gratis app som heter Podcast Addict også finnes det mye på Spotify om du betaler for det. Fant ikke den appen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. februar 2022 #14 Del Skrevet 17. februar 2022 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): Fant ikke den appen. Den er kun til Android, kanskje derfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2022 #15 Del Skrevet 17. februar 2022 Norsken svensken og dansken 🤩 Men hører mest på Med All Respekt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #16 Del Skrevet 17. februar 2022 Lindmo 🙂 Anonymkode: 4a800...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 17. februar 2022 #17 Del Skrevet 17. februar 2022 Virkelig grusomt Krimpodden Sektpodden Gi meg alle detaljene Svenske mordhistorier på norsk Avhørt Rekommandert Kriminalkrøniken Henrettelsespodden Det svarte flagget Røveradioen Og enda flere, elsker podcast 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå