Gå til innhold

Garmin klokke som har sterkt rødt lys når den måler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nylig kjøpte jeg en garmin venu klokke og var så fornøyd til å begynne med. Men nå er jeg bare irritert på den. Sitter i mørke og ser en film for eksempel eller skal legge meg, det lyser så og si konstant rødt under klokken. Er så utrolig irriterende, er ganske sterkt lys også. Som faktisk forstyrrer. Er alle garmin klokkene slik? Vurderer å angre kjøpet!

Anonymkode: fd583...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lyset på undersiden av klokken er det den bruker for pulsmåling. Du kan kanskje deaktivere pulsmåling, søk det opp. 

Anonymkode: cb2fa...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røde lyset er måling av pulsoksymeter, er i alle fall det på min. Du kan deaktivere det hvis du vil og bare ha pulsmåling som lyser grønt. Synes det lyset er litt mindre plagsomt. Det røde lyset er slitsomt på natta for eksempel 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det lyset på undersiden av klokken er det den bruker for pulsmåling. Du kan kanskje deaktivere pulsmåling, søk det opp. 

Anonymkode: cb2fa...a07

Ja jeg vet at lyset er ment å være for å måle pulsen, men jeg har hatt mange klokker men ingen lyste så sterkt og så mye. Skulle legge barnet mitt i dag, da klaget hun på at klokken plaget henne. Satt med henne på fanget og måtte ta klokken av. 

Anonymkode: fd583...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille meg :) skrev (1 minutt siden):

Det røde lyset er måling av pulsoksymeter, er i alle fall det på min. Du kan deaktivere det hvis du vil og bare ha pulsmåling som lyser grønt. Synes det lyset er litt mindre plagsomt. Det røde lyset er slitsomt på natta for eksempel 🤪

Skal prøve på det! Takk! Er utrolig irriteres altså. Liker jo klokken min ellers liksom. 

Anonymkode: fd583...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille meg :) skrev (4 minutter siden):

Det røde lyset er måling av pulsoksymeter, er i alle fall det på min. Du kan deaktivere det hvis du vil og bare ha pulsmåling som lyser grønt. Synes det lyset er litt mindre plagsomt. Det røde lyset er slitsomt på natta for eksempel 🤪

Åå!! Så mye bedre! Du reddet meg! Tusen takk ❤️

Anonymkode: fd583...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...