AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Dater en fyr i starten av 30 årene som er ukyssede og jomfru. Han har selv ( men med litt fleipete tone ) sagt at han er vel det man kaller incel. Vi er i starten av daiting, men jeg merker han virker litt irritert når det gjelder andre menn. Han sier selv at jeg kommer nok til å dumpe han for en typisk Chad type. Jeg visste ikke en gang hva Chad betyr og måtte Google. Han har jo mange fine sider, men når han viser denne mindre fine siden så får jeg fort fæle tanker som «det er ikke rart han aldri har hatt kjæreste», samtidig føler jeg at jeg burde gi han en sjanse? Anonymkode: 8dc0e...07d 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Så lenge han bare fleiper litt om det nå så ville jeg gitt han en sjanse. Om det fortsetter så blir det nok for travelt. Anonymkode: 42c88...e93 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Hvordan ser han ut? Anonymkode: 33d65...80f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Du må nok være forberedt på at han har dratt på seg veldig dårlig selvtillit i løpet av så mange år uten klaff med damer. Da kan han si sånne ting. Det tar nok litt før han klarer å tro på at han kan være i stand til å ha et forhold. Anonymkode: 2d831...acb 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan ser han ut? Anonymkode: 33d65...80f Jeg syntes ikke han er fysisk attraktiv, men det er ikke det jeg har falt for og noe jeg bryr meg om. Ts Anonymkode: 8dc0e...07d 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Dater en fyr i starten av 30 årene som er ukyssede og jomfru. Han har selv ( men med litt fleipete tone ) sagt at han er vel det man kaller incel. Vi er i starten av daiting, men jeg merker han virker litt irritert når det gjelder andre menn. Han sier selv at jeg kommer nok til å dumpe han for en typisk Chad type. Jeg visste ikke en gang hva Chad betyr og måtte Google. Han har jo mange fine sider, men når han viser denne mindre fine siden så får jeg fort fæle tanker som «det er ikke rart han aldri har hatt kjæreste», samtidig føler jeg at jeg burde gi han en sjanse? Anonymkode: 8dc0e...07d Ingen erfaring, men ville tenkt at du med fordel kan være direkte og si at slik prat er skikkelig turn off og at du er opptatt av å bli kjent med den han er, og ikke ønsker at han skal snakke seg selv ned med å referere til overfladisk tull. Hadde jeg vært i hans situasjon (uerfaren) ville det føles betryggende med direkte tale slik at jeg hadde visst hva som var forventet. Anonymkode: c0988...022 9
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg syntes ikke han er fysisk attraktiv, men det er ikke det jeg har falt for og noe jeg bryr meg om. Ts Anonymkode: 8dc0e...07d Det der må du holde helt for deg selv. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): men ville tenkt at du med fordel kan være direkte og si at slik prat er skikkelig turn off og at du er opptatt av å bli kjent med den han er, og ikke ønsker at han skal snakke seg selv ned med å referere til overfladisk tull. Nettopp. Gjør deg streng, og si at du aldri vil høre om Chad, eller noe av det andre pisspreiket. Denne fyren trenger en fast hånd. Anonymkode: 7831c...998 7 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dater en fyr i starten av 30 årene som er ukyssede og jomfru. Han har selv ( men med litt fleipete tone ) sagt at han er vel det man kaller incel. Vi er i starten av daiting, men jeg merker han virker litt irritert når det gjelder andre menn. Han sier selv at jeg kommer nok til å dumpe han for en typisk Chad type. Jeg visste ikke en gang hva Chad betyr og måtte Google. Han har jo mange fine sider, men når han viser denne mindre fine siden så får jeg fort fæle tanker som «det er ikke rart han aldri har hatt kjæreste», samtidig føler jeg at jeg burde gi han en sjanse? Anonymkode: 8dc0e...07d Jeg hadde kommet meg unna. SÅ LEI av menn som bruker meg som søppelspann for dårlig selvbilde. Anonymkode: cd38a...654 9 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 Jeg ble sammen med en sånn. Og han oppførte seg som et kvinnehatende rasshøl i de årene vi var sammen. Jeg fikk unngjelde for all hans elendige selvtillit. Hold deg bare unna. Disse mennene er ødelagt i hodet. Anonymkode: 9b332...7eb 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #10 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dater en fyr i starten av 30 årene som er ukyssede og jomfru. Han har selv ( men med litt fleipete tone ) sagt at han er vel det man kaller incel. Vi er i starten av daiting, men jeg merker han virker litt irritert når det gjelder andre menn. Han sier selv at jeg kommer nok til å dumpe han for en typisk Chad type. Jeg visste ikke en gang hva Chad betyr og måtte Google. Han har jo mange fine sider, men når han viser denne mindre fine siden så får jeg fort fæle tanker som «det er ikke rart han aldri har hatt kjæreste», samtidig føler jeg at jeg burde gi han en sjanse? Anonymkode: 8dc0e...07d Han sier det fordi det er slikt de tenker. Han bør kanskje lese seg opp på hva det vil si å komme med en selvoppfyllende profeti. Hvordan er han ellers? Er han respektfull, eller er kvinner under han og skal være kokk og hore for en mann? Anonymkode: ed15f...dd3 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #11 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han sier det fordi det er slikt de tenker. Han bør kanskje lese seg opp på hva det vil si å komme med en selvoppfyllende profeti. Hvordan er han ellers? Er han respektfull, eller er kvinner under han og skal være kokk og hore for en mann? Anonymkode: ed15f...dd3 Jeg har selvinnsikt og vet at jeg selv er ganske «dollete», det vil si at jeg liker å pynte meg. Jeg får på en måte en ekkel følelse av at det er det han liker med meg, noen å vise frem på en måte. En fyr hadde kommentert under et Facebook bilde av meg og da fikk jeg beskjed av han jeg datet om at han hadde googlet den fyren og sett han ble beskyldt for ting kriminelt, så hvis jeg var med han så ønsket han meg lykke til. Syntes dette ble litt ekstremt. Det var bare en bekjent av meg som ga meg kompliment. Ts Anonymkode: 8dc0e...07d 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #12 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har selvinnsikt og vet at jeg selv er ganske «dollete», det vil si at jeg liker å pynte meg. Jeg får på en måte en ekkel følelse av at det er det han liker med meg, noen å vise frem på en måte. En fyr hadde kommentert under et Facebook bilde av meg og da fikk jeg beskjed av han jeg datet om at han hadde googlet den fyren og sett han ble beskyldt for ting kriminelt, så hvis jeg var med han så ønsket han meg lykke til. Syntes dette ble litt ekstremt. Det var bare en bekjent av meg som ga meg kompliment. Ts Anonymkode: 8dc0e...07d Hadde aldri funnet meg i det. Han hadde fått en advarsel om å kutte ut slikt pisspreik og hvis han ikke klarte det så var det grunnen til at du går i fra han. Ikke fordi det finnes "chad" der ute, men fordi daten oppfører seg som en kvinnehatende tosk som ikke evner å reflektere over egne handlinger Anonymkode: c5998...d94 12 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #13 Skrevet 14. februar 2022 Dette var gøy trolling. Anonymkode: 09522...d61
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #14 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har selvinnsikt og vet at jeg selv er ganske «dollete», det vil si at jeg liker å pynte meg. Jeg får på en måte en ekkel følelse av at det er det han liker med meg, noen å vise frem på en måte. En fyr hadde kommentert under et Facebook bilde av meg og da fikk jeg beskjed av han jeg datet om at han hadde googlet den fyren og sett han ble beskyldt for ting kriminelt, så hvis jeg var med han så ønsket han meg lykke til. Syntes dette ble litt ekstremt. Det var bare en bekjent av meg som ga meg kompliment. Ts Anonymkode: 8dc0e...07d Det er mange røde flagg her, TS… Man kan fint være en fin fyr selv om man er jomfru og i starten av 30-årene, men han her høres ikke helt ok ut. Anonymkode: 640fd...1af 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #15 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette var gøy trolling. Anonymkode: 09522...d61 Dette er seriøst. Ts Anonymkode: 8dc0e...07d 1
Callisto83 Skrevet 14. februar 2022 #16 Skrevet 14. februar 2022 Det høres ut som du kommer til å bruke 20% til å kose deg sammen med han, og 80% til å måtte jobbe med inngrodde, dårlige holdninger. Bare det at han bruker incel vokabular på date med deg er jo ganske rart. Hvis dette er sånn han er nå, hvordan blir han når dere kanskje går igjennom en uenighet? 5
Flipit Skrevet 14. februar 2022 #17 Skrevet 14. februar 2022 Det at han spøkte rundt det at han er incel er ikke nødvendigvis ett rødt flagg. Men, det at han sier at du mest sannsynlig kommer til å dumpe han for en Chad (måtte også google dette) er nok ett rødt flagg. Han kommer nok til å være usikker, muligens sjalu og kontrollerende. Ville ha backet off. 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #18 Skrevet 14. februar 2022 Jeg unner jo ikke fyren å ødelegge for seg selv, etter så mange år, men samtidig tror jeg han trenger massiv bekreftelse, fra en kjæreste som faktisk tenner fysisk på ham. Dette høres egentlig destruktivt ut, for dere begge. Anonymkode: 7831c...998 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #19 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det der må du holde helt for deg selv. Nettopp. Gjør deg streng, og si at du aldri vil høre om Chad, eller noe av det andre pisspreiket. Denne fyren trenger en fast hånd. Anonymkode: 7831c...998 Så hun skal ikke tåle sannheten? Hvorfor tør ikke damer innrømme at de vil ha chad? Alle vet det, vi syns ikke dere blir noe mindre bimbo av at dere later som noe annet. 🤣 Anonymkode: e5f88...689 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #20 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Så hun skal ikke tåle sannheten? Hvorfor tør ikke damer innrømme at de vil ha chad? Alle vet det, vi syns ikke dere blir noe mindre bimbo av at dere later som noe annet. 🤣 Anonymkode: e5f88...689 Jeg har absolutt ikke vært sammen med noen typisk «Chad» tidligere og jeg ønsker meg en kjæreste som ikke skal beskylde meg for sånt tull. Ts Anonymkode: 8dc0e...07d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå