JojoMoyes Skrevet 16. juli #61 Skrevet 16. juli Er det bare meg som er blind ? Og ikke ser denne voldsomme vektnedgangen det snakkes om her ..
Harehopp33 Skrevet 16. juli #62 Skrevet 16. juli JojoMoyes skrev (3 timer siden): Er det bare meg som er blind ? Og ikke ser denne voldsomme vektnedgangen det snakkes om her .. Ja. Du er blind;) Hun har gått ned mye. Bare å søke opp bilder fra hun var med i farmen feks.. 1
Irja Skrevet 17. juli #63 Skrevet 17. juli JojoMoyes skrev (11 timer siden): Er det bare meg som er blind ? Og ikke ser denne voldsomme vektnedgangen det snakkes om her .. Deter hvertfall 25 kg mellom disse bildene. 2
JojoMoyes Skrevet 17. juli #64 Skrevet 17. juli Aha ja her ser jeg forskjellen , men noen skrev her at hun var blitt så tynn , hun ser for meg mer normalvektig ut . Bra for henne dette 👍🤩 1 1
sprettenkenguru Skrevet lørdag kl 20:16 #65 Skrevet lørdag kl 20:16 Jeg fikk aldri sett Jeg mot meg, men var det sånn at hun ikke hadde kontakt med faren i flere år? Virker i hvert fall som de har et veldig fint forhold nå! 1 1
Harehopp33 Skrevet lørdag kl 23:37 #66 Skrevet lørdag kl 23:37 JojoMoyes skrev (På 17.7.2025 den 9.59): Aha ja her ser jeg forskjellen , men noen skrev her at hun var blitt så tynn , hun ser for meg mer normalvektig ut . Bra for henne dette 👍🤩 Blitt tynn ift til hva hun var før ja. Hun ser smashing ut! 1
plomman Skrevet mandag kl 22:12 #67 Skrevet mandag kl 22:12 sprettenkenguru skrev (På 9.8.2025 den 22.16): Jeg fikk aldri sett Jeg mot meg, men var det sånn at hun ikke hadde kontakt med faren i flere år? Virker i hvert fall som de har et veldig fint forhold nå! Han er ikke hennes biologiske pappa, såvidt jeg har skjønt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå