JojoMoyes Skrevet 16. juli 2025 #61 Skrevet 16. juli 2025 Er det bare meg som er blind ? Og ikke ser denne voldsomme vektnedgangen det snakkes om her .. 1
Harehopp33 Skrevet 16. juli 2025 #62 Skrevet 16. juli 2025 JojoMoyes skrev (3 timer siden): Er det bare meg som er blind ? Og ikke ser denne voldsomme vektnedgangen det snakkes om her .. Ja. Du er blind;) Hun har gått ned mye. Bare å søke opp bilder fra hun var med i farmen feks.. 1
Irja Skrevet 17. juli 2025 #63 Skrevet 17. juli 2025 JojoMoyes skrev (11 timer siden): Er det bare meg som er blind ? Og ikke ser denne voldsomme vektnedgangen det snakkes om her .. Deter hvertfall 25 kg mellom disse bildene. 2
JojoMoyes Skrevet 17. juli 2025 #64 Skrevet 17. juli 2025 Aha ja her ser jeg forskjellen , men noen skrev her at hun var blitt så tynn , hun ser for meg mer normalvektig ut . Bra for henne dette 👍🤩 1 2
sprettenkenguru Skrevet 9. august 2025 #65 Skrevet 9. august 2025 Jeg fikk aldri sett Jeg mot meg, men var det sånn at hun ikke hadde kontakt med faren i flere år? Virker i hvert fall som de har et veldig fint forhold nå! 1 1
Harehopp33 Skrevet 9. august 2025 #66 Skrevet 9. august 2025 JojoMoyes skrev (På 17.7.2025 den 9.59): Aha ja her ser jeg forskjellen , men noen skrev her at hun var blitt så tynn , hun ser for meg mer normalvektig ut . Bra for henne dette 👍🤩 Blitt tynn ift til hva hun var før ja. Hun ser smashing ut! 3
plomman Skrevet 11. august 2025 #67 Skrevet 11. august 2025 sprettenkenguru skrev (På 9.8.2025 den 22.16): Jeg fikk aldri sett Jeg mot meg, men var det sånn at hun ikke hadde kontakt med faren i flere år? Virker i hvert fall som de har et veldig fint forhold nå! Han er ikke hennes biologiske pappa, såvidt jeg har skjønt. 1
S0lstraalen Skrevet 16. desember 2025 #68 Skrevet 16. desember 2025 Hva skjer hos Malin om dagen? Tittet innom a forleden dag og skjønte ikke så mye. (Snap uten lyd). Har hu fått kjæreste? På reise eller flyttet?
Heike72 Skrevet 13. februar #69 Skrevet 13. februar (endret) Malin har oppholdt seg lenge på Bali og var nå hjemme igjen før planlagt. Har det skjedd noe mellom henne og kjæresten hun fikk der nede? eller kanskje det har skjedd noe her hjemme? Hun forsvant jo fra Snap like etter at hun begynte å henge med han kjæresten der nede, så ikke delt noe på to-tre mnd. Denne uka var hun ikke i podcasten heller, så tydelig noe som ikke har gått etter planen. Tjener de dårlig på snap (slik at det betyr lite for inntekten) siden de kan ta seg så lange pauser? Skjønner at det ikke er som Raad altså, men noe må jo inntekten på snap ha og si. Det må jo være en fare for å miste følgere? 🤷🏼♀️ Endret 13. februar av Heike72
Heike72 Skrevet 14. februar #71 Skrevet 14. februar DoorKnob skrev (23 timer siden): Hun bytter vel kjærester 40 ganger i måneden. Ja, det ligges rundt en del. Det er kanskje vanskelig å ta slike jenter seriøst slik at de finner seg en som vil over tid. Er hun ikke 36 år? De snakker jo om denne liggingen som om det er normalt og kult i den podcasten sin. Er det normalt? Ikke i min verden. 3
DoorKnob Skrevet 14. februar #72 Skrevet 14. februar Heike72 skrev (1 time siden): Ja, det ligges rundt en del. Det er kanskje vanskelig å ta slike jenter seriøst slik at de finner seg en som vil over tid. Er hun ikke 36 år? De snakker jo om denne liggingen som om det er normalt og kult i den podcasten sin. Er det normalt? Ikke i min verden. Jeg pleide å ha litt sansen for Malin før, men jeg ble helt sjokkert etter jeg hørte den podcasten. Iselin Guttormsen fremstår anstendig i forhold, og det sier litt. 2 1
Heike72 Skrevet 15. februar #73 Skrevet 15. februar Det gikk sånn passe lenge med den kjærligheten der nede på Bali. Hjem igjen i tårer. Kan jo være en mulighet for at en ti år yngre gutt bare synes det er spennende med ei eldre som er så fokusert på sex en periode uten at han legger så mye mer i det også kanskje? Kanskje han bare utnytter situasjonen litt? Hun suge- og knullegal, han får seg noen reale runder og det er det? 🤷🏼♀️ 6
LaSinforosa Skrevet 18. februar #74 Skrevet 18. februar Heike72 skrev (På 15.2.2026 den 20.56): Det gikk sånn passe lenge med den kjærligheten der nede på Bali. Hjem igjen i tårer. Kan jo være en mulighet for at en ti år yngre gutt bare synes det er spennende med ei eldre som er så fokusert på sex en periode uten at han legger så mye mer i det også kanskje? Kanskje han bare utnytter situasjonen litt? Hun suge- og knullegal, han får seg noen reale runder og det er det? 🤷🏼♀️ Det var jo veldig trist, og selvfølgelig vondt for henne. Men seriøst!! Kunne jo HØRE gjennom podcasten at Wilde også synes dette var helt absurd, å bli sammen med en fyr i 20 årene som bor i Kina, på Bali? 3 måneder etter du gråt over en annen. En som bor i noe som heter "trenches"?! Såklart vet vi ikke alt selvom vi er nære venner. Men dette hørtes jo ikke bra ut fra start og jeg mener en god venninne burde gitt råd om å bremse litt
plomman Skrevet 18. februar #75 Skrevet 18. februar Jeg har egentlig vært veldig fan av Malin tidligere, men det er tydelig at mange år med heftig utlevering på nett gjør noe med deg. Savner den gamle Malin.. Og at hun nå tydeligvis har kjærlighetssorg er jo kjempetrist, men å bli henta av mamma på flyplassen, innlosjert på jenterommet hvor mamma pakker dyna rundt deg osv... Malin blir 37 i år 😐 Dette er ikke helt normalt eller? Hyggelig at hun blir tatt vare på, men det å gå så voldsomt i kjelleren virker ikke helt sunt. 4 1
loveless Skrevet 18. februar #76 Skrevet 18. februar plomman skrev (4 timer siden): Jeg har egentlig vært veldig fan av Malin tidligere, men det er tydelig at mange år med heftig utlevering på nett gjør noe med deg. Savner den gamle Malin.. Og at hun nå tydeligvis har kjærlighetssorg er jo kjempetrist, men å bli henta av mamma på flyplassen, innlosjert på jenterommet hvor mamma pakker dyna rundt deg osv... Malin blir 37 i år 😐 Dette er ikke helt normalt eller? Hyggelig at hun blir tatt vare på, men det å gå så voldsomt i kjelleren virker ikke helt sunt. Hun er på min alder, og jeg tenker at oppførselen hennes minner mer om en umoden 19 åring som har friår etter vgs, enn ei som nærmer seg 40. 5 3
Heike72 Skrevet 19. februar #77 Skrevet 19. februar loveless skrev (21 timer siden): Hun er på min alder, og jeg tenker at oppførselen hennes minner mer om en umoden 19 åring som har friår etter vgs, enn ei som nærmer seg 40. Ja, hun reklamerer ikke veldig godt for seg selv med måten hun lever på. Ønsker ikke hun seg mann og barn også da? Mener hun har snakket om det. Kanskje på tide å lande litt og framstå litt mer seriøs og voksen da. Klokka sier tikk takk… 1 1
Armarillo Skrevet fredag kl. 22:32 #78 Skrevet fredag kl. 22:32 Hva tjener hun egentlig penger på? Hun jobbet jo ganske hardt for å få reklame på snap, men med så lite snapping kan det vel umulig være så innmari mye å hente der? Samtidig har hun jo hatt råd til luksusferie hvor enn hun var med denne mannen som plutselig dukket opp, så noe må ha endret seg på pengefronten siden før hun bodde i USA hvertfall. Eller? 😅
Heike72 Skrevet søndag kl. 12:49 #79 Skrevet søndag kl. 12:49 Armarillo skrev (På 20.2.2026 den 23.32): Hva tjener hun egentlig penger på? Hun jobbet jo ganske hardt for å få reklame på snap, men med så lite snapping kan det vel umulig være så innmari mye å hente der? Samtidig har hun jo hatt råd til luksusferie hvor enn hun var med denne mannen som plutselig dukket opp, så noe må ha endret seg på pengefronten siden før hun bodde i USA hvertfall. Eller? 😅 Har lurt på det samme. Hun har vel knapt snappet siden november. Da kan ikke det være noe særlig med inntekt snap gir når hun bare kutter det helt ut. Hun tjener vel litt på den podcasten og noe samarbeid, men kan det være nok til å leve av det da? 🤷🏼♀️ Det er nok et fåtall som tjener som Isabel Raad på snap. Det handler så klart ikke bare om antall følgere. Antall snap delt og antall visninger teller mest. Ikke sikkert det genererte så mye i forhold til arbeid hun la ned i det.
loveless Skrevet søndag kl. 20:14 #80 Skrevet søndag kl. 20:14 Men hva skjedde egentlig på Bali? Jeg så på i ny og ne, og hun var på tur på Mr. Shangai (?) som hun traff på datingapp og så dritforelska, så går det en stund til jeg er innom igjen og da er det hjerter og smerter i gamlelandet. Har hun sagt hva som skjedde?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå