Gå til innhold

Han er slank, jeg er overvektig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har begynt å prate med en veldig kjekk og snill mann. Han er slank, mens jeg er godt overvektig. Han gir meg mange komplimenter, både for utseende og væremåte. Jeg føler meg trygg og jeg føler meg pen når han snakker til meg. Han har sett meg i helfigur, og han er fortsatt interessert. Veldig interessert, faktisk. Han sier han liker det han ser. Men jeg er fortsatt slik at jeg er usikker... er det bare jeg som er veldig redd for å bli avvist, eller overtenker det? Ser dere rart på noen som dater om den ene er slank og den andre overvektig?

Anonymkode: 569fe...b92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er overvektig, og alle menn jeg har vært i forhold med, har vært slanke. Hvorfor bryr du deg om hva andre mener? 

Anonymkode: bcf42...88e

• Liker 5
Skrevet

Samme som forrige som skrev her. Overvektig og har nesten utelukkene hatt med slanke menn å gjøre. Noen mennesker bryr seg enten ikke om vekt i det hele tatt, eller foretrekker noen som er større. Med litt dårlig selvbilde er det helt vanlig å tenke at man ikke er god nok for partner. Er man ikke overvektig, føler man at man kommer til kort på andre områder. Sannheten er nok at du har en rekke egenskaper som gjør at han ser deg som en god potensiell match. Alltid lettere å se det gode i andre enn i seg selv dsv. 

Har også en godt overvektig venninne som bare har vært i forhold med slanke menn. Jeg tenker ikke noe spesielt over det egt. Hun er flott og har mye å tilby i et forhold. Og forresten; prøv å drit i hva andre tenker!

• Liker 3
Skrevet

Noen menn liker det rett og slett. Du burde tro på det han sier. 

Anonymkode: 54043...6cc

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Han liker deg, han liker alt ved deg som han har sett til nå. Han liker deg ikke til tross for, men fordi du er akkurat som du er! 

Skrevet

Han hadde ikke fortsatt å møte deg dersom han synes det var et problem eller ikke likte deg.

Kjenner folk som er ærlige på at de ikke liker fedme, og de kontakter ingen som de tror kan være overvektige pluss og oppover. 

Anonymkode: 213a3...0c3

Skrevet

Viss han er VELDIG interessert, kan han være i et forhold. Det ville jeg ha sjekket.

Anonymkode: aa63c...442

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Jeg er slank og veltrent og har alltid hatt en partner som er overvektig.

Liker mye kropp og ikke minst liker jeg personen inni kroppen. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (1 time siden):

Jeg er slank og veltrent og har alltid hatt en partner som er overvektig.

Liker mye kropp og ikke minst liker jeg personen inni kroppen. 

Ja det er det siste som virkelig teller ! At noen er overvektig betyr ikke at de ikke er attraktive for mange. Er vedkommende en interessant person betyr det faktisk lite, så lenge ikke overvekten er ekstrem. Da kan den fort bli et helseproblem og sette en stopper for mange aktiviteter. At det er "kjemi" der og felles interesser og verdier og ikke minst man passer godt i lag? Man kan få verdens beste partner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Noen menn liker det rett og slett. Du burde tro på det han sier. 

Anonymkode: 54043...6cc

Det er få menn som liker det, men fitte er fitte. Det er ikke så nøye.

Anonymkode: c45f8...c22

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Mange menn driter i utseendet hvis de kun er ute etter ei å ha sex med.

Altså en tømmestasjon.

Anonymkode: 4a087...aa3

• Liker 1
Skrevet

Vet du, jeg hadde hatt full tillit til at det han sa til meg stemte. Han viser deg og forteller om sin interesse.
Tenker ikke over  at andre kjærestepar har ulike kroppsfasonger. Alle har ulike preferanser uavhengig av eget utseende🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er få menn som liker det, men fitte er fitte. Det er ikke så nøye.

Anonymkode: c45f8...c22

Fortell meg at du er en person uten standard og selvrespekt uten å fortelle meg at du er en person uten standard og selvrespekt… 

Anonymkode: 813f9...a18

• Nyttig 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har begynt å prate med en veldig kjekk og snill mann. Han er slank, mens jeg er godt overvektig. Han gir meg mange komplimenter, både for utseende og væremåte. Jeg føler meg trygg og jeg føler meg pen når han snakker til meg. Han har sett meg i helfigur, og han er fortsatt interessert. Veldig interessert, faktisk. Han sier han liker det han ser. Men jeg er fortsatt slik at jeg er usikker... er det bare jeg som er veldig redd for å bli avvist, eller overtenker det? Ser dere rart på noen som dater om den ene er slank og den andre overvektig?

Anonymkode: 569fe...b92

Man liker ikke nødvendigvis folk som er like en selv. Han finner deg attraktiv sånn du er. Godta og erkjenn at han liker deg. Legg bort mindreverdighetskomplekesene. De bare ødelegger noe som kan bli bra. 

Skrevet

Jeg kjenner faktisk et par menn som er såkalte chubbychasers og elsker at kroppen er god og fyldig. De er begge syltynne selv. Så hvis han uttrykker at han liker deg så ville jeg stolt på det. Selv om det er vanskelig å legge fra seg den 'universelle sannheten' man er opplært til å tro på. De fleste kvinner er uansett mer lubbne enn menn, det er tross alt biologisk betinget. Med andre ord er det gjerne den parkombinasjonen det finnes flest av. Ingen vil se rart på det.

Anonymkode: a4e03...966

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt flere diskusjoner med min mann og mine overvektige venninner om dette, faktisk. Min mann er tynn/trent, og jeg er også tynn. Før vi ble sammen var han sammen med en veldig overvektig dame (langt, seriøst forhold, de fikk ett barn). Jeg ble veldig usikker fordi vi har så ulike kropper og trengte masse bekreftelse. Min mann forklarte at ser mennesket, og ikke bare utseendet, han forelsket seg i henne som person, ikke i kroppen hennes. Han forklarte også ar han opp igjen tiden hadde hatt mange ulike kjærester/sexpartnere, fordi i det store bildet, så spiller ikke utseendet noen rolle. Ha. Sa også at hennes vekt ikke hindrer sexlivet fordi hun var trygg på seg selv, og det plaget han aldri at hun var mer enn dobbelt så tung som henne, han syntes hun var pen uansett.

hun er min venninne i dag, og har vært det k mange år. Vi har også hatt samtaler om hennes «jakt» på en mann som sterkt overvektig. Hun har forklart at det dessverre er en del menn der ute som dager henne fordi de har en greie for overvektige damer. Det er ofte menn hun møter på nettet, og hun kjenner fort igjen tendensen: de som er veldig «på» med en gang, er overøsende med komplimenter på utseendet, og som fort hinter om kos og sex, de føler hun er interessert i henne kun fordi hun er stor. De mennene hun møter gjennom felles kjente, in real life, etc og som er viser interesse, de opplever hun er interessert i henne for den hun er, ikke bare fordi hun er overvektig. 

det skal sier at hun er veldig ansiktspen, er veldig opptatt av klær, sminke, se bra ut osv og er veldig utadvendt og flørtende av natur, så hun har lett for å finne seg nye partnere. Hun har en type; tynne/trente. Jeg har aldri sett henne med en mann som grenser til overvekt. Jeg har også pratet med henne om forholdet til min mann fordi jeg var så usikker, og hun sa at hun oppriktig aldri følte at han brydde seg. Han var flink med komplimenter og viste kjærlighet og var aldri flau over hennes vekt.

med andre ord; jeg er sikker på at de fleste menn der ute er mer opptatt av personlighet enn av utseendet, men man må passe på for de som har en fetisj, uansett om det er for overvekt eller andre ting som går på utseendet.

Anonymkode: e6de6...4ef

• Liker 1
Skrevet

Masse slanke menn liker tjukke damer, virker som det er langt mer vanlig enn kvinner som liker tjukke menn. 

Anonymkode: 402c3...446

• Liker 1
Skrevet

Min kjæreste er slank/trent og har en veldig flott kropp (190 cm og rundt 90 kg) Utseendet i sin helhet er meget pent. Jeg var veldig overvektig når vi møttes, typ 125 kg. Nå veier jeg rundt 80 og fortsatt på vei ned. Han var like interessert i meg da som nå, han falt for personligheten min, hvordan jeg behandler ham, personen jeg er. Det er det som gjør meg vakker, synes han. Han er selvsagt tiltrukket av det ytre også, men innsiden teller mest.

Anonymkode: fe6dc...f9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg vil ikke være den kjipe, men jeg vil si at du må sørge for å komme deg i bra from og prøve å nærme deg den kroppen du er trygg med.

Når det er sagt kan jeg ikke kommentere enkelt sak som denne siden jeg ikke kjenner den personen du møter. De fleste menn vil gjerne fortelle kvinner det de vil høre når målet er å få henne til sengs. Ingen menn bryr seg om stjernetegn, men gjett hva. De må late som de bryr seg for å få ting til å gå rundt 

Anonymkode: 89de5...e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...