AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Jeg fant ut i uke 12 at fosteret ikke var frisk og tok abort i uke 14. Jeg er helt knust og føler meg helt håpløst, tom og ser mørkt på framtiden. Er veldig redd for livet og hva annet den kommer til å bringe (føler at det er bare dårlige ting som kommer til å skje). Har mistet viljen til å leve livet. Hver dag er et ork og jeg klarer ingenting. Når kommer dette til å gå over? Noen som vil dere erfaringer? Anonymkode: 7ea13...650 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg fant ut i uke 12 at fosteret ikke var frisk og tok abort i uke 14. Jeg er helt knust og føler meg helt håpløst, tom og ser mørkt på framtiden. Er veldig redd for livet og hva annet den kommer til å bringe (føler at det er bare dårlige ting som kommer til å skje). Har mistet viljen til å leve livet. Hver dag er et ork og jeg klarer ingenting. Når kommer dette til å gå over? Noen som vil dere erfaringer? Anonymkode: 7ea13...650 Kjære deg, du er i sorg. Du må bare tillate deg å kjenne på disse følelsene og ta tiden til hjelp. Vi er forskjellig, reagerer og håndterer slikt forskjellig. Det kjennes mørkt og håpløst nå, men det vil ikke føles sånn alltid. Jeg har også mistet, sent i svangerskapet og i spontanabort. Gi det tid. Håper du har noen å snakke med. Stor klem Anonymkode: f3ee1...a3c 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Min beste venninne mistet barnet sitt i uke 35. Det var en tøff sorgprosess for henne og det verste varte vel ett år. Nå har hun fått barn i ettertid og sier hun alltid vil tenke på det men at livet, tross alt går videre. En god klem til deg, det blir bedre ❤️ Anonymkode: 46d4d...716 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå