AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Hei KG, Skikkelig klein tråd, men jeg er så usikker og trenger råd. Jeg så en gammel bekjent på Tinder her om dagen. Jeg har egentlig ikke tenkt på han på den måten før, men nå gjør jeg det🙈 Vi har begge studert i Bergen samtidig, men ulike studier. Ble kjent da vi var på utveksling på samme sted. Skjedde ingenting mellom oss da, men han har prøvd seg 2 ganger. Jeg holdt på med noen andre, så jeg var jo ikke interessert i han. Det er flere år siden jeg sist så han, men nå er begge single og jeg er interessert.. Har han på face og insta.. Og jeg har lyst til å ta kontakt med han, men jeg er så usikker på hvordan jeg skal gjøre det.. Forslag?🙈 Han er ganske aktiv på insta og legger ut mange stories om mat og langrenn.. Jeg er dødsdårlig på langrenn.. Hjelp! Anonymkode: 92442...af9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Når han har forsøkt seg et par ganger tidligere blir han trolig bare glad om han får en venneforespørsel fra deg. Tipper sjansen er god for at du får ja om du hører om han vil treffe deg. Anonymkode: 754e0...f42 1 1
Egenskap Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei KG, Skikkelig klein tråd, men jeg er så usikker og trenger råd. Jeg så en gammel bekjent på Tinder her om dagen. Jeg har egentlig ikke tenkt på han på den måten før, men nå gjør jeg det🙈 Vi har begge studert i Bergen samtidig, men ulike studier. Ble kjent da vi var på utveksling på samme sted. Skjedde ingenting mellom oss da, men han har prøvd seg 2 ganger. Jeg holdt på med noen andre, så jeg var jo ikke interessert i han. Det er flere år siden jeg sist så han, men nå er begge single og jeg er interessert.. Har han på face og insta.. Og jeg har lyst til å ta kontakt med han, men jeg er så usikker på hvordan jeg skal gjøre det.. Forslag?🙈 Han er ganske aktiv på insta og legger ut mange stories om mat og langrenn.. Jeg er dødsdårlig på langrenn.. Hjelp! Anonymkode: 92442...af9 FOR GUDSKYLD IKKE HENVEND DEG PÅ SOME!!! Da er det for deg å være kreativ på andre områder. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Egenskap skrev (40 minutter siden): FOR GUDSKYLD IKKE HENVEND DEG PÅ SOME!!! Da er det for deg å være kreativ på andre områder. Lykke til. Men hvordan i all verden skal jeg møte på han ellers..? Vi bor begge i Oslo og jeg har aldri møtt på han.. Det er jo ingen som er aktive på face, men på insta er han ganske aktiv.. Tenkte kanskje jeg kunne kommentere noe på en av mat storiene hans. Kanskje ikke så god ide..🤔 Anonymkode: 92442...af9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvordan i all verden skal jeg møte på han ellers..? Vi bor begge i Oslo og jeg har aldri møtt på han.. Det er jo ingen som er aktive på face, men på insta er han ganske aktiv.. Tenkte kanskje jeg kunne kommentere noe på en av mat storiene hans. Kanskje ikke så god ide..🤔 Anonymkode: 92442...af9 Har bare vært venn med han på insta litt over 1 mnd. På Face siden vi ble kjent på utveksling.. Anonymkode: 92442...af9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Kanskje du bare skal skrive en PM til han? Kanskje t.o.m bare spørre om han har lyst å ta en kaffe en dag? Anonymkode: 68eb1...ed1 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du bare skal skrive en PM til han? Kanskje t.o.m bare spørre om han har lyst å ta en kaffe en dag? Anonymkode: 68eb1...ed1 den er altfor leselig, da skjønner han straks tanken bak. Redd TS vil gå på en smell. Anonymkode: 45a04...23f
Egenskap Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvordan i all verden skal jeg møte på han ellers..? Vi bor begge i Oslo og jeg har aldri møtt på han.. Det er jo ingen som er aktive på face, men på insta er han ganske aktiv.. Tenkte kanskje jeg kunne kommentere noe på en av mat storiene hans. Kanskje ikke så god ide..🤔 Anonymkode: 92442...af9 send sms, kanskje bedre variant, eller spørre om han kan hjelpe deg å kjøre noe fra A til B. Får mye dialog ved det. Da kan du samtidig føle om du liker det.
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): den er altfor leselig, da skjønner han straks tanken bak. Redd TS vil gå på en smell. Anonymkode: 45a04...23f En smell? Verden går nok videre selv om han sier nei Herlighet, det er jo bare å spørre! Hadde lett sendt en melding om en kaffe. Og tatt det derfra. Får man nei, ja, da er jo saken avklart, enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Skrevet 13. februar 2022 Dævendøtte skrev (Akkurat nå): En smell? Verden går nok videre selv om han sier nei Herlighet, det er jo bare å spørre! Hadde lett sendt en melding om en kaffe. Og tatt det derfra. Får man nei, ja, da er jo saken avklart, enkelt og greit. altfor for gjennom leselig hva tanken er. Anonymkode: 45a04...23f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #11 Skrevet 13. februar 2022 Egenskap skrev (2 timer siden): FOR GUDSKYLD IKKE HENVEND DEG PÅ SOME!!! Da er det for deg å være kreativ på andre områder. Lykke til. For et idiotisk svar. Selvfølgelig er det helt okey å sende en hilsen på SoMe. Anonymkode: b05b8...751 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #12 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): altfor for gjennom leselig hva tanken er. Anonymkode: 45a04...23f Gjør det noe da? Han kan ikke vite helt hva hun tenker før hun sier det rett ut, så da kan han jo tenke og gruble litt på det før og under et evt treff? Hvis han er litt interessert, så sier han ja. Han har ikke lovt seg bort på noen som helst måte enda bare ved å si ja til å møtes. Anonymkode: 68eb1...ed1
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. februar 2022 #13 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): altfor for gjennom leselig hva tanken er. Anonymkode: 45a04...23f Ja, og så?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #14 Skrevet 13. februar 2022 Dævendøtte skrev (9 minutter siden): Ja, og så? Han mister interessen. Anonymkode: 45a04...23f
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. februar 2022 #15 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han mister interessen. Anonymkode: 45a04...23f Nei. Enten er han interessert, eller ikke. Den forsvinner ikke av et enkelt spørsmål om kaffe.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #16 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): altfor for gjennom leselig hva tanken er. Anonymkode: 45a04...23f De fleste menn må ha ting inn med teskje, nytter ikke å hinte. Bedre at han skjønner hva tanken bak er. Anonymkode: c4886...cff
ElectricScum Skrevet 13. februar 2022 #17 Skrevet 13. februar 2022 Egenskap skrev (50 minutter siden): send sms, kanskje bedre variant, eller spørre om han kan hjelpe deg å kjøre noe fra A til B. Får mye dialog ved det. Da kan du samtidig føle om du liker det. TS har takket nei til hans fremstøt tidligere, så når man helt ut av det blå etter lang tid uten kontakt spør om kjøretjenester hadde jeg blitt ganske skeptisk. Hadde oppfattet det som ganske frekt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #18 Skrevet 13. februar 2022 ElectricScum skrev (51 minutter siden): TS har takket nei til hans fremstøt tidligere, så når man helt ut av det blå etter lang tid uten kontakt spør om kjøretjenester hadde jeg blitt ganske skeptisk. Hadde oppfattet det som ganske frekt. Enig.. Jeg har jo bil selv, så det ville vært rart. Mer naturlig å spørre noen andre jeg har kontakt med nesten daglig om hjelp til kjøring.. Tenkte egentlig jeg kunne kommentere et eller annet på instastoriene hans.. For å få i gang praten.. Anonymkode: 92442...af9
ElectricScum Skrevet 13. februar 2022 #19 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig.. Jeg har jo bil selv, så det ville vært rart. Mer naturlig å spørre noen andre jeg har kontakt med nesten daglig om hjelp til kjøring.. Tenkte egentlig jeg kunne kommentere et eller annet på instastoriene hans.. For å få i gang praten.. Anonymkode: 92442...af9 Det er en mer naturlig innfallsvinkel, ja. Bare ikke kjør på med en generisk kommentar à la "flott bilde" eller noe slikt som drukner i mengden av alle de andre høflighetsfrasene. Om du kan bidra med noe utover standardfrasene, så kanskje han har noe å gripe fatt i og kan føre samtalen videre.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #20 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig.. Jeg har jo bil selv, så det ville vært rart. Mer naturlig å spørre noen andre jeg har kontakt med nesten daglig om hjelp til kjøring.. Tenkte egentlig jeg kunne kommentere et eller annet på instastoriene hans.. For å få i gang praten.. Anonymkode: 92442...af9 kan da kjøpe oppvaskmaskin, da dem er tyngre og da trenger man å være to. Anonymkode: 45a04...23f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå