AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Del Skrevet 13. februar 2022 Hei. Jeg har noen ganger lagt merke til at jeg ofte veier mer etter jeg har trent. I dag gjorde jeg et eksperiment. Jeg veide 67,4 kg da jeg gikk hjemmefra. Nå når jeg kommer hjem fra SATS veier jeg 68,7 kg. Jeg trener styrke. M.a.o. veier jeg mer enn én kg mer nå. Ikke at jeg bryr meg så mye om det, men jeg bare stusser litt på hvorfor det er slik? Jeg drikker jo en del vann under trening, kan det være at jeg drikker mer vann enn jeg svetter ut? Eller skjer det en eller annen prosess i kroppen under trening som gjør at man veier mer etterpå? Anonymkode: ca6a2...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 13. februar 2022 #2 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg har noen ganger lagt merke til at jeg ofte veier mer etter jeg har trent. I dag gjorde jeg et eksperiment. Jeg veide 67,4 kg da jeg gikk hjemmefra. Nå når jeg kommer hjem fra SATS veier jeg 68,7 kg. Jeg trener styrke. M.a.o. veier jeg mer enn én kg mer nå. Ikke at jeg bryr meg så mye om det, men jeg bare stusser litt på hvorfor det er slik? Jeg drikker jo en del vann under trening, kan det være at jeg drikker mer vann enn jeg svetter ut? Eller skjer det en eller annen prosess i kroppen under trening som gjør at man veier mer etterpå? Anonymkode: ca6a2...6d2 Vann/væske 👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. februar 2022 #3 Del Skrevet 13. februar 2022 Det er kun inntak av vann og mat som kan øke kroppens vekt på så kort tid 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Del Skrevet 14. februar 2022 Man binder som regel væske i kroppen etter styrketrening. Jeg gidder aldri veie meg dagen etter en tung styrkeøkt, for da vet jeg at jeg veier 1-1,5 kg mer enn "vanlig". Anonymkode: 3b8e0...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå