Gå til innhold

Morsdag

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, buhu, stakkars deg. Er det mulig å sette seg mer i offerrollen? 🤐

Anonymkode: 22c99...bda

Oi. Du kan virkelig ikke ha det veldig godt med deg selv... 

Anonymkode: 03178...d08

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja fikk gratulasjoner og mange klemmer og fra mannen og barna og tegninger❤ den beste gaven som finnes!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har kommunisert med min mann. Sagt rett ut hva jeg mener om valentine, og morsdag. Hvordan jeg liker å feire bursdag, og hva jeg ønsker meg. 

Jeg har aldri forventet at han skal være tankeleser. Eller mint han på dager på selve dagen, slik TS gjør. 

Det var det som var poenget mitt. 🙄Synes det er fascinerende med disse kvinnene som får barn med menn, for så å klage på ting som burde vært avklart for lenge siden.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi. Du kan virkelig ikke ha det veldig godt med deg selv... 

Jo, det har jeg.

Her har du et barn som må vokse opp i fosterhjem, det er trist. Og så sitter mor og sutrer over hvor fælt hun har det?? Herregud, da skulle hun vært en bedre mor fra start.

Skrevet

Jo, det har jeg.

Her har du et barn som må vokse opp i fosterhjem, det er trist. Og så sitter mor og sutrer over hvor fælt hun har det?? Herregud, da skulle hun vært en bedre mor fra start.

Suprise til deg! Det faktisk ikke alltid tilfelle at er noe galt med foreldrene selv om Bv tar omsorgen! 

• Liker 1
Skrevet

Jo, det har jeg.

Hva vet du om deres situasjon? 

Sykdom, psykatri, vold fra partner som man ikke har klart å sette foten ned for?

Virkelig, vær en bedre mor og et bedre medmenneske selv..  Og hold som et minimum kjeft i stedet for å få noen som har det vondt til å føle seg enda verre. 

• Liker 3
Skrevet

Har kjøpt blomster selv, laget kake selv og skal lage en god middag selv - og så skal vi kose oss sammen senere i dag. Jeg gidder ikke sutre fordi jeg gjør alt sammen selv, dagen blir like fin🌸❤️❤️

Anonymkode: a7f2f...c33

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er mor med barn i fosterhjem og bonusmor for to jenter. Kjenner at denne dagen er sår fordi fosterhjemmet ser på meg som et null. Sønnen lager altid en tegning til meg på samværet etter morsdagen. Fordi han selv ikke får lov til å gi noe til meg på selve dagen (hans egne ord).

Bonusbarna mine elsker meg. De tegner tegning og de smører noen brødskiver som er mer bakteriebomber enn godt 😅🥰 

Sår dag. Forventer ikke så mye av mannen egentlig selv om han veit at dagen er en sår dag.

Ender med at jeg kjøper en blomst til meg selv og nyter dagen med bonusbarna.

Anonymkode: 0c7c1...b57

• Hjerte 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, buhu, stakkars deg. Er det mulig å sette seg mer i offerrollen? 🤐

Følte du deg tøff nå? 

• Liker 3
Skrevet

Nope... han sto opp med ungene men det gjorde jeg og (selvom jeg er syk)siden han ikke sa at det var greit om jeg sov... trakk meg på rommet og gråt noen tårer på formiddagen, han kom inn tilfeldig så jeg gråt og spurte hva det var sa jeg nettopp hadde fått snap av en vennine som hadde fått frokost på senga og gave men han hadde ikke gratulert meg engang så derfor var jeg lei meg.. han svarte med å skrike og hoie og skjelle meg ut og si at jeg var så jævlig og alltid kjeftet på han...

Så dette ble dagen jeg for alvor nå vurderer samlivsbrudd.. han hater meg åpenbart

Anonymkode: 3f02e...748

Skrevet

Jeg får alltid fin gave (et år fikk jeg rosa hårbørste som mini valgte ut😂❤️), tegninger fra barna, kake, og god middag. Jeg setter veldig stor pris på dette. Derfor synes jeg det er trist hvis du ts ikke får noen som helst oppmerksomhet ettersom at du er moren til barnet. Du burde fått sovet lenge, stått opp til en deilig frokost, og i det minste fått tegning eller kort. Man må ikke få gave, men oppmerksomhet er et must synes jeg. 

Anonymkode: d3abf...9c2

Skrevet

Han trenger ikke og gratulere meg med en dag som er laget for og selge ting. Jeg har verdens beste mann og barn og bonusbarn som hverdag viser at de elsker og setter pris på meg🥰

Anonymkode: 694e0...33e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nope... han sto opp med ungene men det gjorde jeg og (selvom jeg er syk)siden han ikke sa at det var greit om jeg sov... trakk meg på rommet og gråt noen tårer på formiddagen, han kom inn tilfeldig så jeg gråt og spurte hva det var sa jeg nettopp hadde fått snap av en vennine som hadde fått frokost på senga og gave men han hadde ikke gratulert meg engang så derfor var jeg lei meg.. han svarte med å skrike og hoie og skjelle meg ut og si at jeg var så jævlig og alltid kjeftet på han...

Så dette ble dagen jeg for alvor nå vurderer samlivsbrudd.. han hater meg åpenbart

Anonymkode: 3f02e...748

Herregud så slemt!!! 

Anonymkode: d3abf...9c2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...