AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Er dette typisk pms eller er det noe annet? Evt hva hjelper? Jeg hadde eggløsning for noen dager siden, kanskje en uke. Før det hadde jeg de typiske symptomene jeg pleier å ha . Men nå har det kommet dundrende hodepine rett over det ene øyet, luft i magen, munnsår og generelt utilpass og jeg må tisse hele tiden 😭 det varer noen dager før det går over, og slike perioder kommer oftere enn jeg er komfortabel med. Altså vondt i hodet, oppblåst og må tisse hele tiden. Er det noe som kan hjelpe mot dette? Verken paracet og ibux hjelper mot hodepinen... Jeg lurer på om prevensjon kan være greit, men redd for bivirkninger og jeg veit ikke om det er hormonelt engang.. Anonymkode: 56f91...e5a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Hvor lenge har du hatt dette? Og kommer det hver måned mellom menstruasjon og eggløsning? Anonymkode: 52d82...2cf
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvor lenge har du hatt dette? Og kommer det hver måned mellom menstruasjon og eggløsning? Anonymkode: 52d82...2cf I mange år, jeg er 31 nå, menkan ikke huske å ha hatt det før 20 årene. Har vært ekstra ille de siste fem årene. Jeg har født to ganger, og disse plagene kommer uansett om jeg har vært gravid eller ikke. Det kommer når som helst, så det er ingen regelmessighet i det. Jeg skal ha menstruasjonen om en uke ca. Vanligvis merker jeg ingenting før mensen, det er kun ved eggløsning jeg har plager som smerter i bena og vondt i magen. Anonymkode: 56f91...e5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå