Gå til innhold

Hvordan startet omikron for deg(fullvaksinert)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var tørr og rar i halsen en dag. Våknet neste morgen med kjempevond hals, som minnet om streptokokker. 

• Liker 2
Gjest Krokanrullene
Skrevet

Vondt i halsen, og veldig svimmel. Føler meg verre nå på dag 4. 

Skrevet

Kribling i halsen og småslapp.

Skrevet (endret)

Tørrhoste ,svimmel , vondt i hodet og vondt i ledd/fingre..

Nå 8 dager etter at jeg testet positivt har jeg fremdeles litt tørrhoste, av og til vondt i hode, snørrer og vondt i leddene/ fingrene.

Er også ganske sliten av å gjøre ingenting🙁

Endret av MrsDoubtfire
  • Liker 1
Skrevet

Hadde vondt i halsen noen dager før jeg testet positivt. De testene jeg tok da var negative.

Tre dager etter fikk jeg tørrhoste, og det var første dagen jeg testet positivt. Fikk bekreftet dette med pcr test. Senere på dagen utviklet jeg en merkelig hodepine som gjorde at det var ubehagelig å gå eller sitte oppreist (ble småkvalm og svimmel om jeg gikk), så lå for det meste i sengen eller på sofaen. Hadde ingen feber eller muskel og leddsmerter. Hodepinen varte vel i ca to døgn, og etter det har jeg følt meg helt frisk selv om tørrhosten hang litt igjen. 

Skrevet

Vond hals, snufsete, vondt i hodet. 

Skrevet

Vond hals, dagen etter hodepine og 40 i feber, svimmelhet og leddsmerter. Skikkelig influensasyk i en uke. 

Skrevet

bittelitt sår hals. (som forsvant på dag 3 ca)

kraftig hodepine de første dagene. 

Skrevet

Gikk fra litt svie i halsen og tørrhoste, til grusom streptokokk-lignende hals i 6 døgn, fortsatt vondt å svelge nå på døgn 7 😵

• Liker 1
Skrevet

Vondt i kroppen, støl på dag 1 samme natt 40 i feber og feberfrysninger, litt slapp på dag 2 så helt grei. Helt fin idag. Hadde kun 1 dose

• Liker 1
Skrevet

Hodepine. Konstant og kraftig hodepine, og så litt forkjøla med rennende nese, sår hals og litt hoste. Men mest hodepine.

Skrevet

Vond hals, kraftig hodepine, svimmel/skjelven i kroppen, veldig trøtt/sliten. 

• Liker 2
Skrevet

Startet med hodepine noen dager, så vond hals og typ bihulevondt dagen før positiv test. Så veldig vond hals, kjentes ut som noe var der da jeg svelget, influensafølelse, lett feber (frost og hetetokter om hverandre), slim i halsen som ikke vil hostes opp, brennende følelse i hals/lunger. Svimmel, tungpustet, sliten, samme dag og 2 dager etter positiv test. I dag på dag 2 etter positiv test er det mer slimete hoste, men brenner fortsatt, tungpustet, vekselvis tett nese og mye snørr/rennende nese. Tung i hodet.

Har måttet ty til smertestillende siden fredag (fikk da første positive testen). Har også hatt mindre stemme siden fredag, sårt å prate. Jeg er dog gravid, så usikker om jeg kanskje blir dårligere pga det. Har 2 doser vaksine.

Ungene hadde lett feber, hodepine og vondt i halsen samme dag de fikk positiv test, og vært pigge etter det.

Skrevet

- rar sårhet i (nesen og) halsen, og veldig tørr
- vondt i bihulene
- kaffe smakte rart
- veldig vondt i hodet, i slags anfall
- trøtt og slapp
- tisset ofte 

Skrevet

Tung i hodet, muskelverk i beina og trøtt/slapp. Utviklet seg til tett nese og hoste. Helt frisk igjen 4 dager etter positiv test, bare tørrhoste som henger igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Våknet med sår hals og hodepine. Litt hoste og rennende nese et par dager senere. Var over på fire-fem dager.

Skrevet

Jeg merket det ved at jeg ble grøtete i halsen, var hes i noen dager. 

Skrevet

Hadde ingen symptomer dagen jeg fikk positiv test.. 

• Opprett ny...