AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 Hvilken norsk dialekt synes dere er den vanskeligste å forstå? Anonymkode: 2fd86...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Arne Brimi dialekten.😄 Anonymkode: 9f602...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Del Skrevet 12. februar 2022 Hvorfor har du lagt dette spørsmålet under "Familie og barn"? Anonymkode: ef4d5...230 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Del Skrevet 13. februar 2022 Følger dere med på Nattpatruljen på MAX og Discovery+? Nå har jeg ikke akkurat noen særlig problemer med haugesundsdialekten, men han der Terje fra Nattpatruljen sliter jeg veldig med å forstå. Men jeg tror ikke det er dialekten hans som er problemet. Grunnen til at det er vanskelig å skjønne hva han sier er nok fordi han mumler mye og snakker ganske fort. Selv vanlig oslodialekt blir vanskelig å forstå hvis de som snakker den mumler og snakker fort. Andre haugesundere derimot, som f.eks. Susanne Sundfør og Vamp, de har jeg ingen problemer med å forstå. Anonymkode: 649a4...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Følger dere med på Nattpatruljen på MAX og Discovery+? Nå har jeg ikke akkurat noen særlig problemer med haugesundsdialekten, men han der Terje fra Nattpatruljen sliter jeg veldig med å forstå. Men jeg tror ikke det er dialekten hans som er problemet. Grunnen til at det er vanskelig å skjønne hva han sier er nok fordi han mumler mye og snakker ganske fort. Selv vanlig oslodialekt blir vanskelig å forstå hvis de som snakker den mumler og snakker fort. Andre haugesundere derimot, som f.eks. Susanne Sundfør og Vamp, de har jeg ingen problemer med å forstå. Anonymkode: 649a4...357 Har sett på Nattpatruljen når de er i Haugesund, ja. Og jeg er enig i at han Terje er vanskelig å forstå. Anonymkode: 2fd86...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Arne Brimi dialekten.😄 Anonymkode: 9f602...d38 ?? Anonymkode: 479a7...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor har du lagt dette spørsmålet under "Familie og barn"? Anonymkode: ef4d5...230 Irriterende når folk legger tråder på ulogiske steder, umulig og finne dem igjen og. Anonymkode: 479a7...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. februar 2022 #8 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Arne Brimi dialekten.😄 Anonymkode: 9f602...d38 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ?? Anonymkode: 479a7...4be Vågå dialekt (Nord-Gudbrandsdøl). 😊😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå