Gå til innhold

bryllupsdagbok


mrspounder

Anbefalte innlegg

han jeg er sammen med har sagt siden vi ble sammen at han aldri skal gifte seg. men..... 30.09.2005 hadde vi en prat og han spurte om jeg ville gifte meg med han. som sagt har han sagt hele tiden at han ikke skl gifte seg så jeg trodde ikke på han, og det sa jeg til han å. da får jeg gjøre det på en annen måte da sa han litt små lei seg. jeg kom hjem fra jobb 01.10.2005, på senga lå det 1 rose og en ny mobiltlf faktisk. syns det var søtt og gikk ut i stua og takket pent. på kjøkkenbenken lå det flere roser. jeg spurte om han hadde kjøt blomster forå pynt i stua, da fikk jeg beskjed om at de var mine og jeg fikk pakke de opp. det var 9 roser. for noen uker siden hadde vi snakket om at 10 roser betyr vil du gifte deg med meg!!!!!! han kom bort til meg å sa: du vet hva 10 roser betyr, så vil du gifte deg med meg????? og jeg svarte selvfølgelig ja. så nå skal vi gifte oss enten vinteren eller sommeren 2007 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med kommende bryllup mrspounder, og grattis med dagbok :klem:

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg, og til å lese planene deres fremover.

Her kan du bare skravle alt du orker om bryllup, vi er alle like opptatt av temaet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det Maibrud`06. takkfor det. har lest litt i dagboka di, fått noen tips der. det er godt og høre at det ikke er bare jeg som tar av. føler at jeg kanskje tar litt av hehe. gleder meg til å bli bedre kjent med deg å....klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Gratulerer med frieri, kommende bryllup og dagbok.

Dagbok er et genialt "fristed" der man får utløp for en del bryllupstanker. De fleste andre enn brud, og brudgom, synes jo det er aaaaaltfor tidlig å være så opptatt av det...

Ja ja, blir spennende å følge deg fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

Grattis med frieri og velkommen til oss. Gleder meg til å følge deg og planlegginen din. Her inne er det masse tips og ideer å få .

Ha en super kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til oss,det er så mangen nye og i det hele tatt mangen som har dagbøker at jeg har jo lesestoff ett helt liv :ler:

litt av fint frieri,tenk at du ikke trodde på han med en gang :ler::ler:

lykke til iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og velkommen til oss! Her er det mye morsomt å lese og lett å bruke alt for mye tid.... :)

Endret av Gika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...