Gå til innhold

Søker venninner i samme situasjon


Gjest Lonely.and.sad

Anbefalte innlegg

Gjest Lonely.and.sad

Jeg er en singel kvinne på 32 år som har kjent mye på ensomhet i de siste årene. 
De få venninnene mine har flyttet og fått mann + barn med travle hverdager og noen har jeg mistet kontakt med.          Jeg har prøvd å holde kontakten og finne på ting, men jeg blir glemt. 
Problemet mitt er at jeg alltid har vært annerledes (rar) og føler meg ofte utenfor i grupper, noe som har gått negativt ut over selvtilliten min.                          
Jeg henger ikke alltid med og føler meg ofte som en komplett idiot i sosiale settinger😔
Ellers har jeg strevd mer enn gjennomsnittet med skole, studier og å finne en fast jobb som jeg fungerer i😞 
Mye av dette skyldes nok ADHD som jeg ble utredet for i voksen alder. 
Ved å prøve og feile på forskjellige ting har jeg i det minste opplevd mye og har reist mye verden, så jeg har litt å fortelle og klarer å se humor i ting og er mer empatisk. 
Håper det er noen her inne som føler det samme og som trenger en venninne  i samme situasjon  ❤️ 




 

Endret av Lonely.and.sad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei, jeg vil gjerne bli mere kjent med deg :) Du kan vell si ifra til meg personlig på min forum hvordan jeg kan kontakte deg. Er ensom og må bruke internette for å snakke med folk men ikke i virkeligheten så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lonely.and.sad skrev (På 2/12/2022 den 18.35):

Jeg er en singel kvinne på 32 år som har kjent mye på ensomhet i de siste årene. 
De få venninnene mine har flyttet og fått mann + barn med travle hverdager og noen har jeg mistet kontakt med.          Jeg har prøvd å holde kontakten og finne på ting, men jeg blir glemt. 
Problemet mitt er at jeg alltid har vært annerledes (rar) og føler meg ofte utenfor i grupper, noe som har gått negativt ut over selvtilliten min.                          
Jeg henger ikke alltid med og føler meg ofte som en komplett idiot i sosiale settinger😔
Ellers har jeg strevd mer enn gjennomsnittet med skole, studier og å finne en fast jobb som jeg fungerer i😞 
Mye av dette skyldes nok ADHD som jeg ble utredet for i voksen alder. 
Ved å prøve og feile på forskjellige ting har jeg i det minste opplevd mye og har reist mye verden, så jeg har litt å fortelle og klarer å se humor i ting og er mer empatisk. 
Håper det er noen her inne som føler det samme og som trenger en venninne  i samme situasjon  ❤️ 




 

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver,  skriv gjerne til meg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lonely.and.sad skrev (På 12.2.2022 den 18.35):

Jeg er en singel kvinne på 32 år som har kjent mye på ensomhet i de siste årene. 
De få venninnene mine har flyttet og fått mann + barn med travle hverdager og noen har jeg mistet kontakt med.          Jeg har prøvd å holde kontakten og finne på ting, men jeg blir glemt. 
Problemet mitt er at jeg alltid har vært annerledes (rar) og føler meg ofte utenfor i grupper, noe som har gått negativt ut over selvtilliten min.                          
Jeg henger ikke alltid med og føler meg ofte som en komplett idiot i sosiale settinger😔
Ellers har jeg strevd mer enn gjennomsnittet med skole, studier og å finne en fast jobb som jeg fungerer i😞 
Mye av dette skyldes nok ADHD som jeg ble utredet for i voksen alder. 
Ved å prøve og feile på forskjellige ting har jeg i det minste opplevd mye og har reist mye verden, så jeg har litt å fortelle og klarer å se humor i ting og er mer empatisk. 
Håper det er noen her inne som føler det samme og som trenger en venninne  i samme situasjon  ❤️ 




 

jeg kan gjerne bli venninde med deg=)kjenner meg godt igjen av mye du skreiv der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...