Gjest Lonely.and.sad Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 (endret) Jeg er en singel kvinne på 32 år som har kjent mye på ensomhet i de siste årene. De få venninnene mine har flyttet og fått mann + barn med travle hverdager og noen har jeg mistet kontakt med. Jeg har prøvd å holde kontakten og finne på ting, men jeg blir glemt. Problemet mitt er at jeg alltid har vært annerledes (rar) og føler meg ofte utenfor i grupper, noe som har gått negativt ut over selvtilliten min. Jeg henger ikke alltid med og føler meg ofte som en komplett idiot i sosiale settinger😔 Ellers har jeg strevd mer enn gjennomsnittet med skole, studier og å finne en fast jobb som jeg fungerer i😞 Mye av dette skyldes nok ADHD som jeg ble utredet for i voksen alder. Ved å prøve og feile på forskjellige ting har jeg i det minste opplevd mye og har reist mye verden, så jeg har litt å fortelle og klarer å se humor i ting og er mer empatisk. Håper det er noen her inne som føler det samme og som trenger en venninne i samme situasjon ❤️ Endret 12. februar 2022 av Lonely.and.sad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isak Skrevet 21. april 2022 #2 Del Skrevet 21. april 2022 Hei, jeg vil gjerne bli mere kjent med deg Du kan vell si ifra til meg personlig på min forum hvordan jeg kan kontakte deg. Er ensom og må bruke internette for å snakke med folk men ikke i virkeligheten så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butterfly2891 Skrevet 21. april 2022 #3 Del Skrevet 21. april 2022 Gjest Lonely.and.sad skrev (På 2/12/2022 den 18.35): Jeg er en singel kvinne på 32 år som har kjent mye på ensomhet i de siste årene. De få venninnene mine har flyttet og fått mann + barn med travle hverdager og noen har jeg mistet kontakt med. Jeg har prøvd å holde kontakten og finne på ting, men jeg blir glemt. Problemet mitt er at jeg alltid har vært annerledes (rar) og føler meg ofte utenfor i grupper, noe som har gått negativt ut over selvtilliten min. Jeg henger ikke alltid med og føler meg ofte som en komplett idiot i sosiale settinger😔 Ellers har jeg strevd mer enn gjennomsnittet med skole, studier og å finne en fast jobb som jeg fungerer i😞 Mye av dette skyldes nok ADHD som jeg ble utredet for i voksen alder. Ved å prøve og feile på forskjellige ting har jeg i det minste opplevd mye og har reist mye verden, så jeg har litt å fortelle og klarer å se humor i ting og er mer empatisk. Håper det er noen her inne som føler det samme og som trenger en venninne i samme situasjon ❤️ Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, skriv gjerne til meg ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nataljia Skrevet 24. april 2022 #4 Del Skrevet 24. april 2022 Kjenner meg igjen jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemindt Skrevet 1. juli 2022 #5 Del Skrevet 1. juli 2022 Gjest Lonely.and.sad skrev (På 12.2.2022 den 18.35): Jeg er en singel kvinne på 32 år som har kjent mye på ensomhet i de siste årene. De få venninnene mine har flyttet og fått mann + barn med travle hverdager og noen har jeg mistet kontakt med. Jeg har prøvd å holde kontakten og finne på ting, men jeg blir glemt. Problemet mitt er at jeg alltid har vært annerledes (rar) og føler meg ofte utenfor i grupper, noe som har gått negativt ut over selvtilliten min. Jeg henger ikke alltid med og føler meg ofte som en komplett idiot i sosiale settinger😔 Ellers har jeg strevd mer enn gjennomsnittet med skole, studier og å finne en fast jobb som jeg fungerer i😞 Mye av dette skyldes nok ADHD som jeg ble utredet for i voksen alder. Ved å prøve og feile på forskjellige ting har jeg i det minste opplevd mye og har reist mye verden, så jeg har litt å fortelle og klarer å se humor i ting og er mer empatisk. Håper det er noen her inne som føler det samme og som trenger en venninne i samme situasjon ❤️ jeg kan gjerne bli venninde med deg=)kjenner meg godt igjen av mye du skreiv der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinner Skrevet 15. juli 2022 #6 Del Skrevet 15. juli 2022 Hei😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå