Gå til innhold

Lollipop's baby drøm!


Lollipop

Anbefalte innlegg

Men siden kroppen min kanskje ikke har EL så måtte vi vel bare ty til det.

Vi har det på akkurat samme måte. Jeg har ikke EL og venter på IKM fredag 17 november etter første pergokur. Hadde forresten litt bivirkninger av pillene i form av hetetokter, økt apetitt og sikker noen flere ;)

LYKKE TIL!

Skal forresten til legen i morgen for å sjekke om jeg har hatt EL denne perioden (blodprøve)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt en test.. Og den viste Inte/ikke gravid.. Det sto i testen at det ikke hadde noe å si om du tok den med morgenurin eller kveldsurin, så da antar jeg at jeg har fått det riktige svaret. :grine::grine::grine:

Da blir det å ty til Pergotime denne måneden da. Da var det bare ikke vår tur denne gangen heller. :sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. Da kom denne dumme Tante Rød sent igår kveld. :sinna:

Nå blir det da å begynne med Pergotime fra og med tirsdagen da. Får håpe at det vil hjelpe oss litt. Også får vi prøve å gjøre slik det sto inne på en side her. Begynne å ha sex annehver dag fra og med den 10 syklus dag og 1-2 uker frem. :ler:

Så denne måneden blir det nok masse :humpe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg en litt slitsom dag føler jeg. Sover hele tiden og orker absolutt ingenting. Har masse husarbeid :husarbeid: å få unna, men har ikke akkurat fått lysten over meg. Hadde egentlig tenkt å besøke mamma idag, men tar det en annen dag med tanke på hvor sliten jeg er.

Idag har jeg begynt på Pergotime kuren min. :klappe: Så nå får vi håpe at det vil hjelpe oss på å bli gravide. Jeg var innom en helsekost butikk igår for å få litt råd om hva som kan hjelpe oss. Hun som jobbet der hadde slitt selv med å bli gravid.

Og anbefalte følgende ting til mannen:

Damiana eller Sarsaparilla (som fås kjøpt på helsekost)

Også anbefalte hun å kjøpe litt ekstra av følgende vitaminer:

B-vit, E-vit, Sink og Mangan.

Dette skulle tas i tillegg til Multivitamin tilskudd.

Følgende ting til kvinnen:

Damiana, Dong Quai eller Wild Yam (som fås kjøpt på helsekost)

Også ta MUltivitamin for gravide.

Også anbefalte hun å ta en utrensning av kroppen før man begynner på disse tingene. Og da anbefalte hun noe som heter Sun Chlorella.

Endret av Lollipop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Hvordan går det?

Tenkte kanskje du visste noe mer nå som det har gått noen dager.

Krysser fingrene.

Lykke til

Har begynt på pergotime nå og har fått kjøpt meg en slik Babycomp. Så nå får vi håpe at det snart vil sitte en liten baby i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ganske lenge siden jeg har skrevet noe her inne. Det har vært så utrolig mye styr den siste tiden, så jeg har rett og slett ikke rukket noe sosialt. Nå er jeg på syklus dag 21 så nå er det 10 dager igjen til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...