Lollipop Skrevet 24. oktober 2005 #1 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Da satt jeg her og tenkte at jeg også gjerne vil ha en dagbok. Har så mange tanker nå for tiden og det er jo da godt å få det skrevet ned et eller annet sted. Jeg har IKM ca 10 november og hvis Tante Rød kommer da, så skal jeg begynne med Pergotime den 14 november. Så nå er da nedtellingen igang. Men det aller beste hadde vært hvis jeg hadde blitt gravid nå. Men det finner vi uansett fort ut av. Endret 24. oktober 2005 av Lollipop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 24. oktober 2005 #2 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Der var du jo Velkommen hit! Håper det blir en kort prøveperiode for dere. Siden du har begynt denne kan du bare be Hege om å slette den andre dagboka Endret 24. oktober 2005 av Felixa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 25. oktober 2005 Da er vi igang med prøvingen skikkelig denne gangen. Vi har lenge snakket om å prøve, men det er først nå vi virkelig har satt igang. Tar EL tester nå, men har enda ikke fått noen tegn til at EL er på vei. Tar tempen også, men den viser heller ikke noen tegn til EL. Så jeg synes det var på tide at gynekologen min sa at vi får sette meg på pergotime kur. Selv om jeg egentlig bare vil bli gravid uten hjelpemidler. Men siden kroppen min kanskje ikke har EL så måtte vi vel bare ty til det. For tiden er jeg spent, frustrert, glad og sint. Vet ikke helt hva jeg skal føle oppi alt sammen. Heldigvis har jeg en meget støttende samboer, som alltid klarer å løfte meg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2005 #4 Del Skrevet 25. oktober 2005 Lykke til med prøvingen. Håper det klaffer for dere innen kort tid, sånn at dere slipper en lang prøveperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. oktober 2005 #5 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei Lollipop! Velkommen som dagbokskriver, og masse lykke til med prøvingen!! Stor klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. oktober 2005 #6 Del Skrevet 25. oktober 2005 Lykke til med prøvinge, Lolipop! Måtte dere lykkes raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 26. oktober 2005 Tusen takk alle sammen! Idag har jeg hatt mensenliknende smerter. Har ikke tatt en EL test enda, men skal ta en senere. Sambo og jeg håper egentlig at vi blir gravide nå, slik at jeg slipper å begynne med pergotime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 27. oktober 2005 Igår hadde jeg faktisk positiv EL test. Sa ingenting til sambo om det for jeg ville ikke at han skulle føle press ved å ha med meg. Men da vi gikk og la oss var det han som tok initiativet til Og denne gangen gikk det for ham uten problem inni meg. :icon_razz: Så får vi nå bare håpe at igår kanskje resulterer i et svangerskap. Det hadde bare vært helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Igår hadde jeg også positiv EL test. Dette er jo bare kjempe bra synes jeg selv da. Slipper kanskje å begynne med Pergotime hvis all vi har drevet med de siste dagene har hjulpet oss et steg videre til en meget ønsket graviditet. Endret 28. oktober 2005 av Lollipop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #10 Del Skrevet 28. oktober 2005 Håper det klaffet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorelai80 Skrevet 28. oktober 2005 #11 Del Skrevet 28. oktober 2005 Er bare innom en liten tur i dagboken din. Håper at det klaffet for dere denne gangen. :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det føles som om det er en evighet til IKM. Selv om jeg vet at den er ca 10 dager unna bare. Har en pakke med graviditets tester i ene kommoden min på soverommet og det frister veldig å ta en test. Bare håper at det klaffet for oss denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. oktober 2005 #13 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei! Spennende å se når IKM nærmer seg om det er blitt klaff! Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Føler dagene blir ekstra lange når jeg bare surrer hjemme her. Kunne tatt meg en tur til ei venninne av meg, men det blir et stykke jeg må gå siden sambo har bilen. I hele går vasket jeg klær og vaskinga fortsetter idag også. Begynner å bli mektig lei av all denne klees vaskinga. Har jo egentlig ikke mye igjen nå da, men jeg er ganske lei av å løpe opp og ned den kjellertrappa vår. I det siste har jeg egentlig følt meg ganske tom og ensom. Sambo har sitt å stri med og kobler derfor av ved å sitte på pc stort sett hele dagen. Føler på mange måter at ingen av oss er tilstede og samtalene oss i mellom blir derfor ganske minimale. Vi fikk snakket mye ut igår kveld når vi la oss og vi ble enige om at vi skulle ta mere vare på hverandre og forholdet vårt. Og for å pleie meg selv litt, så skal jeg besøke venninna mi til helga som jeg ikke har sett på nærmere 1 år snart. Noe jeg nå selvfølgelig gleder meg noe enormt til da. Jeg har bare 2 ekstremt gode venninner og vil derfor tilbringe mest mulig tid sammen med de. Kanskje det vil hjelpe på humøret mitt? Endret 31. oktober 2005 av Lollipop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 31. oktober 2005 #15 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei Lollipop og gratulerer med dagbok! Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 2. november 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 2. november 2005 I de siste dagene har jeg bare slappet av og kost meg masse sammen med moren min. Og siden jeg har fått kosa meg masse og slappet helt av har jeg heller ikke tenkt så mye på dette med å bli gravid. Og det har faktisk vært kjempe deilig! Nå er det ca 8 dager igjen til IKM og jeg gleder og gruer meg til å ta testen. Den ligger i nattskuffen min og praktisk talt roper på meg. Blir en veldig spennende uke jeg har i vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 5. november 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 5. november 2005 Nå er det da bare 5 dager igjen til IKM og krysser alt jeg har for at denne gangen sitter det en liten spire i magen min. Føler meg faktisk gravid denne gangen. For jeg er utrolig mye kvalm for tiden. Og matlysten er på TOPP! Skal til foreldrene mine senere ikveld. Det skal bli kjempe koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 10. november 2005 Forfatter #18 Del Skrevet 10. november 2005 Nå er IKM dagen her, men den har fortsatt ikke kommet. Men igår kom det litt mørk brunt utflod. Og jeg er defror redd for at det ikke ble noe denne gangen heller. Tør ikke ta en test når jeg er så redd for å bli skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 10. november 2005 #19 Del Skrevet 10. november 2005 Litt mørk utflod kan vel være en positiv ting? Heller det enn mensen! Syns du skal springe og ta den testen, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. november 2005 #20 Del Skrevet 10. november 2005 Hvordan går det Lolli??? *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå