AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #22 Skrevet 12. februar 2022 Sorry, men dette var bare ekstremt morsomt, jeg ler ihvertfall. Har du vurdert å bli forfatter ts? 😂 Jeg vet at noen er heldigere med utseendet enn andre, men dette er jo ting det stakkars barnet ikke kan noe for. Samtidig er jeg sikker på at hvis du og tantebarnet ditt blir godt kjent og du blir glad i henne, er jeg sikker på at disse tingene ikke synes så godt lenger. Skjønnheten ligger i øyet som ser vetdu. Anonymkode: a54f7...146
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #23 Skrevet 12. februar 2022 Du høres ikke ut som noen jeg vil være venninne med ! Anonymkode: ba254...ca0
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #24 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som en stygg unge ja. Er foreldrene gamle? Har hørt at gamle foreldre og gammelmann sperm kan gi stygge barn. Anonymkode: 7eae0...e97 Enda godt at det gikk bra med ungen min med gammelmann til far da. Anonymkode: bbe8a...6da
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #25 Skrevet 12. februar 2022 Man kan ikke like alle barn. Og jeg vet i hvert fall med meg selv, at hvis jeg misliker personligheten, så legger jeg merke til alt som er negativt ved utseendet til barnet og. Men om det er eneste grunnen til at du ikke liker henne, så bør du kanskje gå i deg selv og tenke etter hvorfor du reagerer som du gjør. Jeg liker ikke fadderbarna mine. De er ufordragelige og ekle unger. Da legger jeg og merke til hvor stygge de er (av mangel på bedre ord), mens barn som i utgangspunktet ikke er så billedlige pene, blir det når de har en fin personlighet. Anonymkode: b72d7...4ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå