Gå til innhold

Misliker tantebarnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min manns søster og samboeren har skaffet seg et kjærlighetsbarn (hun har to voksne fra før), samtidig som vi fikk vårt første barn. Begge jenter, vår er 5 mnd eldre. Så nå over til saken, og ja jeg vet hvor fæl jeg er, men jeg bare klarer ikke tanteungen min😭 hun er egentlig en veldig pen og søt jente, men fullstendig uten sjarm og teft for noe. Hun er voldsomt tander og tåler ingen motgang og eier ingen motstandskraft. Hun har et kronisk ganske  stygt forknytt skeptisk-blikk, og den mørkeste mannestemmen jeg har hørt før. Hun har massive mellomrom mellom tennene, tynn, hjulbeint, svære føtter og et digert fødselsmerke på låret som bare blir større. Jeg misliker henne så jææævlig mye😫 hva er dette?? Sjalusi? Ja jeg vet akkurat hvordan jeg framstår😭

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg sammen. Det er et barn. 

Anonymkode: 51353...194

• Liker 12
Skrevet

Har du er dårlig forhold til foreldrene? 

Anonymkode: 22e61...919

Skrevet

Enig! Mange av tingene er faktorer jentungen ikke kan gjøre noe med engang, og du er visst den voksne. Greit at kanskje kjemien ikke er på topp, men de du sier er jo direkte stygt😵💫

Anonymkode: 5fff5...e71

• Liker 3
Skrevet

når jeg hører slike beskrivelser tenker jeg alltid at man aldri burde få barn i "godt voksen" alder. Jeg vet jo ikke hvor gamle de er - svigerinnen og mannen, men jeg tolker det dit hen at de ikke er så unge lenger.

Dårlig sperm- og eggkvalitet. 

Anonymkode: e2400...63b

• Liker 3
Skrevet

Du misliker henne bla. fordi hun har store føtter og mellomrom mellom tennene? Jesus. Stakkars unge. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

når jeg hører slike beskrivelser tenker jeg alltid at man aldri burde få barn i "godt voksen" alder. Jeg vet jo ikke hvor gamle de er - svigerinnen og mannen, men jeg tolker det dit hen at de ikke er så unge lenger.

Stemmer overhodet ikke! 

Anonymkode: 22e61...919

• Liker 2
Skrevet

Jeg for min del synes det lukter trolling lang vei.

Anonymkode: fb769...10a

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

..forresten; så trivelig det må være for hennes voksne barn å få høre at har mamma endelig fått et kjærlighetsbarn! 

Jeg vet tråden handler om noe annet, men jeg måtte bare få det ut 

• Liker 1
Skrevet
KristinF skrev (49 minutter siden):

Min manns søster og samboeren har skaffet seg et kjærlighetsbarn (hun har to voksne fra før), samtidig som vi fikk vårt første barn. Begge jenter, vår er 5 mnd eldre. Så nå over til saken, og ja jeg vet hvor fæl jeg er, men jeg bare klarer ikke tanteungen min😭 hun er egentlig en veldig pen og søt jente, men fullstendig uten sjarm og teft for noe. Hun er voldsomt tander og tåler ingen motgang og eier ingen motstandskraft. Hun har et kronisk ganske  stygt forknytt skeptisk-blikk, og den mørkeste mannestemmen jeg har hørt før. Hun har massive mellomrom mellom tennene, tynn, hjulbeint, svære føtter og et digert fødselsmerke på låret som bare blir større. Jeg misliker henne så jææævlig mye😫 hva er dette?? Sjalusi? Ja jeg vet akkurat hvordan jeg framstår😭

Herregud... 

• Liker 1
Skrevet

Det er lov å ikke like alle barn, noen er rett å slett ufordrafelige pga foreldrenes oppdragelse. Helt greit, så lenge man klarer å holde følelsene for seg selv, eller jobber med de. Å mislike utseende hennes er ikke bra! Du er voksen og du skjønner jo selv at dette ikke går an, her har du en Jobb foran deg! 

Jeg skal innrømme at jeg ikke har så sterke følelser for min nevø heller, men jeg biter det i meg og fremhever de gode sidene barnet har. Det er ikke barnet sitt feil at foreldrene gjort han til ett bortskjemt lite monster og han syns nok at jeg er mye strengere enn mammaen og pappaen. 

Anonymkode: 5a601...480

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
KristinF skrev (1 time siden):

Overfladisk much? 

Skrevet
KristinF skrev (1 time siden):

Hun har et kronisk ganske  stygt forknytt skeptisk-blikk, og den mørkeste mannestemmen jeg har hørt før. Hun har massive mellomrom mellom tennene, tynn, hjulbeint, svære føtter og et digert fødselsmerke på låret som bare blir større.

En eksorsisme er kanskje ikke den perfekte bursdagsgave, men kanskje nyttig? 

Anonymkode: 2f921...a5f

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som en stygg unge ja. Er foreldrene gamle? Har hørt at gamle foreldre og gammelmann sperm kan gi stygge barn.

Anonymkode: 7eae0...e97

• Liker 2
Skrevet

Det er bedre å ha et stygt ytre enn et stygt indre. Dessuten tror jeg ikke på deg.

• Liker 4
Skrevet

Man kan si at enkelte barn blir slitsomme pga måten enkelte foreldre velger å oppdra barna sine på

Men å mislike barn på den måten du gjør, er virkelig ikke normalt. Er det noe galt med deg og psyken din?

Anonymkode: aa9fa...cc5

• Liker 1
Skrevet

Bare hold deg borte fra det barnet du. Stakkars som har en så slem tante som deg.

Blir rett og slett kvalm av sånne som deg og håper dette er trolling.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan er det mulig å ikke være glad i tantebarna sine? små barn er jo helt herlige 🥰

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Skrevet

Jeg misliker niesen sin også, men det er kun fordi hun alltid er egoistisk, negativ og sur hver gang jeg møter henne.  Hvordan hun ser ut bryr jeg meg ikke om.  På 13 år har jeg knapt se henne smile, si takk, vente på tur eller generelt være hyggelig.  Hun er ikke sjenert- hun sier det hun vil, dvs hun klager på alt eller sladrer. Alt hun ikke fikk lov til først…. (Alle andre av hennes søskenbarn er fra -2 til +2 år eldre (eller like gammel).  Hadde det vært utseende kunne jeg i det minste ignorert det. Oppførsel er verre.

Du har min sympati, men forsøk å se etter lyspunkt.

Anonymkode: c65c5...7cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det er nesten litt søtt at du tror alder på foreldrene har noe å si for utseende til barnet. 

Kanskje på tide å lese seg opp litt på genetikk og dna?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...