Gjest AprilRyan Skrevet 12. februar 2022 #21 Skrevet 12. februar 2022 (endret) Ja, kastrert og chippet. Han kan fortsatt vandre og sloss litt, men er stort sett ganske rolig av seg. Jeg hadde ikke orket å ha en ukastert hannkatt og tror han har det bedre med å ikke konstant være ute etter damene og krangle om dem. Endret 12. februar 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #22 Skrevet 12. februar 2022 Kastrert og chippet. Synes det er ganske uansvarlig ikke gjøre det ettersom ukastrerte katter etter min erfaring alltid har ett behov for å sloss. Nabokatten der vi bodde før var ikke kastrert, han gikk til angrep på katten vår omtrent hver dag. Aner ikke hvor mange ganger jeg skulle ønske den katten forsvant pga katten vår ofte ble skadet, og jeg måtte stadig drive jage katten vekk fra hagen vår. Anonymkode: 072ba...db0
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #23 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan jeg få spørre hvorfor ikke? Ts. Anonymkode: 80ae3...0d4 Innekatt Anonymkode: b31a5...84d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #24 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Innekatt Anonymkode: b31a5...84d Man skal uansett kastrere og id chippe innekatter i tilfelle de kommer seg ut. Ta vaksiner også da det kan spres via sko. «jeg har innekatter men har kastrert fordi at hannkatter er konstant berørt av å ikke være kastrert, de har mye høyere stressnivå, påkjenning å konstant gå å ha som eneste mål å finne dame å parre seg med og passe på territoriet, de fleste atferdsproblemer kommer av å ikke kastrere OG ved å kastrere så eliminerer du en god del sykdommer og krefter. » Anonymkode: 61f10...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #25 Skrevet 12. februar 2022 Ja, han var ferdig kastrert og chippet fra organisasjonen som omplasserte han. Anonymkode: 472ba...314
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #26 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man skal uansett kastrere og id chippe innekatter i tilfelle de kommer seg ut. Ta vaksiner også da det kan spres via sko. «jeg har innekatter men har kastrert fordi at hannkatter er konstant berørt av å ikke være kastrert, de har mye høyere stressnivå, påkjenning å konstant gå å ha som eneste mål å finne dame å parre seg med og passe på territoriet, de fleste atferdsproblemer kommer av å ikke kastrere OG ved å kastrere så eliminerer du en god del sykdommer og krefter. » Anonymkode: 61f10...1d9 det bestemmer eieren selv, tar meg ikke råd til det Anonymkode: b31a5...84d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #27 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det bestemmer eieren selv, tar meg ikke råd til det Anonymkode: b31a5...84d Ja dessverre så bestemmer eieren det selv. Men synd at du ikke gidder å spandere en tusenlapp for den psykiske og fysiske helsen til katten din. Hvorfor ha katt hvis du ikke har råd til det? Da har du vell ikke råd til kvalitetsmat eller veterinærhjelp heller. Stakkars katt. Anonymkode: 61f10...1d9 2
Brunhilde Skrevet 12. februar 2022 #28 Skrevet 12. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): det bestemmer eieren selv, tar meg ikke råd til det Anonymkode: b31a5...84d Jeg vil tro at du kanskje ombestemmer deg når den begynner å spraye ned boligen din. Ikke uten grunn det er vanskelig å finne forverter til fertile hannkatter. For meg er kastrering av både hannkatter og kjetter en selvfølge, det handler om ansvarlig dyrehold. Eneste unntaket er om man er oppdretter. Endret 12. februar 2022 av Brunhilde Stavefeil
Lady Lovelylocks Skrevet 13. februar 2022 #30 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kastrert, chippet, forsikret og får vaksiner hvert år. Anonymkode: 70e77...75c Samme her.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #31 Skrevet 13. februar 2022 Nei, men han er kun 2 mnd gammel, ble funnet i skauen. Han skal selvfølgelig kastreres når han blir gammel nok. Anonymkode: ee42a...80d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå