nissejenta Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Hva menes egentlig når man sier at en narsissist ser på andre mennesker som en forlengelses av seg selv? Forklar det som om jeg var 10 år 😅
Michaelhe Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 (endret) Den mektigste mannen i USA kalles president. Han bor i det hvite huset, en veldig kjent bygning. For noen år siden ble en veldig rik mann valgt til president. Mange leger sa at han var noe de kalte "narsisist". En narsisist er en mann som bare tenker på seg selv, og som ikke er snill mot andre. Den slemme mannen var så upopulær og så mye på TV at fra nå av blir alle slemme menn kalt narsisister til daglig. USA er et veldig rikt land på andre siden av planeten. Det er de som har skapt Donald. Endret 12. februar 2022 av Michaelhe 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 nissejenta skrev (12 minutter siden): Hva menes egentlig når man sier at en narsissist ser på andre mennesker som en forlengelses av seg selv? Forklar det som om jeg var 10 år 😅 Det betyr at de er totalt oppslukt av sine egne følelser og behov, i så stor grad at de ikke klarer å fatte at andre kan ha andre behov. Som for eksempel selvtilbedende influensere, som velger å utlevere barna sine på internett. Narsissister klarer ikke å forstå at barna deres kan ha andre følelser og behov enn dem selv. Og ikke er narsissister interesserte i å forstå heller, da de elsker seg selv mest av alt. Anonymkode: d8f38...aba 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 nissejenta skrev (2 timer siden): Hva menes egentlig når man sier at en narsissist ser på andre mennesker som en forlengelses av seg selv? Forklar det som om jeg var 10 år 😅 Hvis narsisisten har ett barn som spiller piano på topp nivå, så vil narsisisten ta ærend av talentet. "Se på hva jeg har skapt". Narsisisten ser på sitt barn som en forlengelse av seg selv, men kun hvis barnet viser talent som fremmer narsisisten opp. Hvis barnet bare gjør feil og har problemer, da er det far sine gener side sin skyld, og da utnytter narsisisten situasjonen ved å være i offerrollen. "Stakkar meg, jeg har mye å slite med, men jeg vil det beste for barna" Narsisisten ønsker da sympati og støtte fra andre som roser og trøster narsisisten som virkelig gjør sitt beste for barna. Vi kan alle være litt narsisistiske. Vi kan oppføre oss slik som dem, men vi gjør det ikke hele tiden og som oftest gjør vi slik i vansklige tider i livet da vi er redd og er i vanskelige situasjoner feks en skillsmisse. De som har Narsisistisk psf de er sånn konstant, hele tiden. Jeg er ganske sikker på at jeg har en i familien med narsisistisk psf, men kan også være borderline eller annet. Personen har ihvertfalv stoore avvik i personligheten som minner om narsisist. Anonymkode: 9be03...cbe 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå