AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Bruker i dag nonstop sporsele på hunden, og har vært veldig fornøyd med denne. Men, hunden vil ikke å ta den på, og går og gjemmer seg når vi skal ut. Har prøvd å trene på at hun skal ta den frivillig på, men etter ett år gir vi nå opp (har utelukket andre ting som smerter, redsel, trener positivt osv osv). Ønsker en y-sele som ikke er for bred over rygg/bryst da hun lett får floker i pelsen, og den må altså ha klips på siden og ikke tres over hodet. Noen tips til en som har like god kvalitet som nonstop sine? Anonymkode: d1853...0e2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Google 'step-in sele' , så får du opp mange forskjellige alternativ Anonymkode: f1acb...242
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 Hvis hunden trekker er seler som ikke tres over hode ikke ideelle! Anonymkode: d6ae9...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Hvordan kan du ha en trekkhund som er redd for selen sin? Det er vel ingen annen årsak til å bruke sele. Da bruker du heller halsbånd. Anonymkode: b5054...857
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan kan du ha en trekkhund som er redd for selen sin? Det er vel ingen annen årsak til å bruke sele. Da bruker du heller halsbånd. Anonymkode: b5054...857 Min trekkhund er redd selen sin. Kan ikke forklare hvorfor. Det går bra så fort hu har fått den på og har rista seg. Anonymkode: d6ae9...e2a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis hunden trekker er seler som ikke tres over hode ikke ideelle! Anonymkode: d6ae9...e2a Nei, det er ikke en trekksele. Brukes til daglige turer, og sammen med langline. Anonymkode: d1853...0e2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #7 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei, det er ikke en trekksele. Brukes til daglige turer, og sammen med langline. Anonymkode: d1853...0e2 Trenger ikke være en trekksele den som svarte dag snakket om. Disse selene som hundene går inn i med fremlabbene er ikke bra for de hemmer bevegelsesmulighetene til hunden. Hvorfor ikke øve på å ta på den selen du har? Godbit i hånden foran åpningen og masse masse ros Anonymkode: 5a74d...9fd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Skrevet 12. februar 2022 Om hunden glemmer det så fort selen er på og man er ute på tur ville jeg ikke brydd meg videre om det. Forøvrig blir åpningen større om man tar den på/av med overdelen og underdelen ut mot siden. Anonymkode: db634...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #9 Skrevet 12. februar 2022 HI her, bare for å oppklare... Vi har denne: Og ønsker noe ala denne: Som har en spenne på siden. Noen som har prøvd denne selen eller lignende? Er kvaliteten like god? Evt tips til andre seler som ligner? Anonymkode: d1853...0e2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #10 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): HI her, bare for å oppklare... Vi har denne: Og ønsker noe ala denne: Som har en spenne på siden. Noen som har prøvd denne selen eller lignende? Er kvaliteten like god? Evt tips til andre seler som ligner? Anonymkode: d1853...0e2 Jeg har en som er ganske lik men den har knepping ved halsen så jeg kan velge om jeg vil dra den over hodet eller kneppe den på. Feel Aktiv heter den. Anonymkode: ed757...038
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå