AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 Alle restriksjoner er borte, men allikevel driver sykehus med relativt strenge regler? Kun lov med 30 minutters besøk for eksempel. Får egentlig ikke lov å ha med en person på ultralyd, skal helst være med på FaceTime osv?? Er fødsel i juli og håper virkelig det er lov med mer enn en person med på føden da! Anonymkode: aa0ee...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Det er vel ikke samme tiltak på alle sykehus i hele landet. Anonymkode: 0ca2c...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Del Skrevet 12. februar 2022 Du kan ikke forvente at sykehuset tar vekk alle restriksjoner på et par timer. De må forberede seg. Det kommer nok etterhvert. Anonymkode: 408a3...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Del Skrevet 12. februar 2022 Pasientsikkerhet går alltid først. Ikke hva du synes er "rettferdig" Anonymkode: 80253...3fb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle restriksjoner er borte, men allikevel driver sykehus med relativt strenge regler? Kun lov med 30 minutters besøk for eksempel. Får egentlig ikke lov å ha med en person på ultralyd, skal helst være med på FaceTime osv?? Er fødsel i juli og håper virkelig det er lov med mer enn en person med på føden da! Anonymkode: aa0ee...599 Slutt og klag. Dere fødende har fått mye særbehandling under pandemien. Anonymkode: e908a...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Del Skrevet 12. februar 2022 Hvor mange har du sett for deg å ha med på fødsel egentlig? 🤔 Anonymkode: d68d4...36e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #7 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg synes at når det kommer til graviditet og fødsel burde man absolutt få ha med seg noen både på ultralyd og under fødsel. Det er jo en rettighet man har. Men som ansatt på avdeling på sykehus må jeg si at det har vært ganske fantastisk med restriksjonene med tanke på besøk. Mange pasienter har besøk fra morgen til kveld, og tar lite hensyn til medpasient på rommene. I tillegg kan det være forstyrrende for oss ansatte at det alltid er besøk på rommet. Jeg synes i alle fall det forstyrrer flyten i arbeidet, og forstyrrer litt for kartleggingene vi skal gjøre av pasientene. Så jeg synes man burde beholde besøkstid på sykehuset. Trenger ikke være maks 1 time per dag, men gjerne et par timer på formiddagen, og et par timer på ettermiddag/kveld. Anonymkode: 964ed...54f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg håper også virkelig de restriksjonene på sykehus blir borte innen OUL. Syns det er rart det skal forventes at kun mor skal på det da OUL handler om barnet - som jo er begge foreldres interesse og rettighet å få informasjonen om. Hadde vært hyggelig om helsenorge snart får med seg at man må være 2 for å lage barn (i de fleste tilfeller). Anonymkode: 5809e...55a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg