*Lillian* Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg får vel starte en slik dagbok jeg også nå da... Sletta den prøvedagboka, og da ...vips! Veel... Fikk altså positivt resultat på Quick Respons testen jeg tok i dag... Har ikke gått opp for meg... Føles som om jeg kikker på graviditetssider for noen andre... Det "angår" liksom ikke meg... Håper det går skikkelig opp for meg snart... Sambisen er lykkelig over å skulle bli pappa... Han er skremt, men sa klart ifra at det ikke var noen dårlig nyhet! Det er vilt kaos i hodet mitt... Jeg klarer liksom ikke å samle tankene... Skal legge meg nå snart, må prøve å få sove litt... Håper jeg klarer å "beherske" meg på jobben i morra. Sambis og jeg har blitt enige om å ikke si noe til noen før til jul... Evt. sjefen min hvis jeg må. Jeg ringte jo sporenstreks til min gravide søster, da, men hun sier det ikke til noen. Måtte si det til noen, vi klarte ikke holde det helt borte for omverdenen... Etter terminkalkulator på nettet er jeg nå 6+4!! Har ikke merket noen symptomer bortsett fra uteblitt mens. Skulle ta en test for å utelukke graviditet så jeg kunne ringe legen og få full sjekk...hehe... Skal ringe legen min i morra, få time...Vil ha det bekreftet av en lege, selv om de sier hjemmetestene er som regel like sikre. Dessuten finner vel han mer ut termin og antatt befruktning osv... Nå skal jeg legge meg.. Tenke litt i senga... Tror både sambis og jeg er litt for oppjaget til å sovne med en gang....hehe... Håper det går opp for meg snart, sånn helt på onkli'... :blunke: Koz, Lillian altså 6+4 (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Gratulerer med graviditeten,*Lillian* Lykke til videre med den lille spiren i magen. :D Cobra 23+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Gratulerer så mye *Lillian* - kos deg med graviditeten, og hold oss andre oppdatert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Tusen takk, Cobra og @lfakrøll! :D Ringte legen i dag, fikk time på onsdag klokka 13.20... Spennende... Men de hadde det tydeligvis så travelt på legekontoret i dag at jeg fikk ikke engang sagt hva det gjaldt! Jeg sa "jeg skulle hatt en time hos XXX i løpet av uka, jeg"... Jepp, dama svarte på når, også sa hun hade før jeg rakk å reagere!! :o Så jeg fikk ikke sagt jeg er gravid eller noen ting... Skal jeg ta med urinprøve bare lell, da, mon tro?? Teit at de ikke spurte hva det gjaldt, da.. Det var FORFERDELIG på jobb i dag... Verket etter å rope det ut til alle, men jeg kan jo ikke det... Så mye kan gå galt enda! (Selv om jeg selvfølgelig ikke går og tenker på det) Vil liksom vente med å fortelle det til jeg er over den "magiske grensen", da. Også vil jeg gjerne fortelle det til familien før jeg forteller det til arbeidskolleger... Men det var skikkelig jævlig å ikke skulle si noe! Dessuten begynte plutselig ei jeg jobber med å preike om at hun skulle til legen fordi hun hadde ikke fått mensen og skulle hatt den da og da... guuulp.... Hadde sååå lyst å si noe da, men holdt jo kjeften da... Da jeg kom hjem, møtte sambisen meg i døra med en stor bukett med knallrøde langstilka roser og sånne fine pyntegreier rundt... *sukk* Smeeeelt, liksom... På kortet sto det "Gratulerer!!" Såå søtt... Han har jo vært heeelt fjetret etter jeg viste ham testen i går... hehe... Fortalte i dag at han hadde tatt bilde av testen!! Måtte ha det som minne, sa han... Tross alt bedre at han tok et bilde enn om han skulle ha rammet inn selve testen... Har ikke merket noe særlig mer siden i går, jeg har landa sånn delvis igjen, men ikke helt :blunke: Det har fortsatt ikke gått riktig opp for meg, det tror jeg nesten ikke det kommer til å gjøre før jeg har vært hos legen på onsdag.. Det er ganske mye å fordøye akkurat nå... hehe... Merka en ting i dag, da.. Holdt på å skifte bleie på en av ungene på jobben, og plutselig tok han skikkelig tak og sparka meg rett i høyre puppen!!! :-? Det var noe så grønnjævlig VONDT at jeg kan ikke få sagt det.. Merka at puppan er litt mer øm enn til vanlig da, for sååå vondt pleier det ikke være... Så det var da symptom nr.2 som dukka opp... Deilig om det fortsetter slik, så jeg slipper den kvalmen osv... hehe... (Er jo lov å drømme og håpe, eller??) Veel.... Nå skal jeg spise middag (sambis kjøpte kyllingvinger og potetsalat i dag, jeg fikk bestemme....hihi....mmmmmm)! Håper jeg snart føler meg litt gravid... Koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 Neimen, gratulerer da Lillian! (Var det ikke dette du ønsket deg til jul, da?) Hilsen Klips som fremdeles blir overrasket ved tanken på at hun faktisk er gravid, 15+6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Gratulerer så mye med babyen i magen Du får nok føle deg gravid snart skal du se Gratulerer så masse og jeg gleder meg til å følge med dagboken din kos og klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 16. oktober 2002 #7 Del Skrevet 16. oktober 2002 hipp hurra for deg. Jeg misunner deg. Men blir i godt humør over å se at folk får det til! Blir mer motivert til å prøve mer selv da.. FOr en koselig mann du har?!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. oktober 2002 #8 Del Skrevet 16. oktober 2002 Gratulere så masse me to blå det må være helt fantastisk nyt graviditeten. så kosleig samboeren din var da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 16. oktober 2002 Her hadde jeg skrevet en kjempelang tekst, også ble ALT borte!! Aaargh.... =§ Vel, kort fortalt: * Legen regnet min termin til 5.juni, jeg hadde regna 6. selv. * Fortalt det til sjefen på jobben, kjempestas syntes hun * Alt bra med meg, er veeeldig trøtt og litt ømme pupper. blir veldig lett kvalm og vondt i magen når jeg er sulten, ellers ingen symptomer * Sambis har fortalt det til sin sjef, han gråt da han sa det! * Jeg planlegger noe så gæli... hehe... Skal besøke familiene båre og bestevenninna mi første helgen i november, da fortelles det der. * Skal fortelle det på jobben min på personalmøte når jeg er 11+1, gleder meg noe så sinnsykt!! * Ny legetime på 12ukersdagen, den 20.november kl. 13.00 * Tenker på det støtt og stadig, og leser og leser fra de 3 bøkene jeg fikk hos legen i dag. Det var svææært kort fortalt, just nu er jeg MEGET forbanna på den bedritne PCen... Holde forressten på å skulle slutte å *kremt* Det er ikke det letteste som er, men jeg har allerede kutta ned på ca. 5 røyk per dag!! Håper på å klare å kutte helt, får med meg samibsen så går det kanskje lettere... =) Dette innlegget ble skikkelig kjedelig og dumt, men jeg orker ikke skrive aaalt på nytt når jeg har sittet i 15minutter for å skrive det som ble borte... =( Koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei hei.... :D Her er jeg, 7+2 Heeeelg!!! Hehe... Lillian er rimelig klar for den nå, ja... Uka har vært slitsomt, har vært mye stress på jobben med noen unger. I dag har faktisk vært den beste denne uka. Ikke har jeg følt meg dårlig, ikke har jeg kjent noen smerter omtrent og barna har vært så mye mer harmoniske. (Har kanskje noe med at de 3 "verste" var borte i dag...) Jeg måtte ringe legen min igjen, da. Ringte i går. Sannsynligvis har jeg bekkenløsning! Allerede!!!! Trodde ikke det var mulig å ha det så tidlig, men det er visst flere som får det, sa legen. Så jeg skal dit på mandag, sjekke opp. Vet ikke hva som skjer da. Jeg forklarte smertene i telefonen til legen, og han sa det hørtes ut som bekkenplager og at jeg skulle komme så vi fikk se. For han ville evt. delvis sjukmelde meg hvis det ikke ble bedre. Vil ikke bli sjukmeldt, Graviditet er ingen sjukdom!!....Men vil ikke gå og ha så jævlig vondt heller... :-? Jeg tenker med skrekk og gru på søstera mi som har en sønn på 2år. Hun gikk sjukmeldt omtrent fra hun fant ut hun var gravid hun, pga bekkenløsning… Ugh.!! Jeg vil ikke det, jeg… Håper ikke smertene blir verre, for på det vondeste har jeg hatt problemer med å gå. Venstre siden er verst, men jeg kjenner det i høyre siden også. Da jeg ringte legen og sa jeg var litt bekymret for hva det var, sa han at ”jeg kan iallfall love deg at du er ikke i ferd med å abortere, det er nok heller bekkenet eller ryggen som slår seg vrang. Det er vanlig hos mange, det”… Trakk et litt lettelsens sukk da, for jeg må innrømme jeg går i angst for å skulle spontanabortere så snart jeg kjenner smerter. Da jeg gikk hjem fra jobb i dag fikk jeg håll, og da tenkte jeg med en gang ”å Gud, nei!!”… Men så gikk det opp for meg at håll får jeg lett hvis jeg går like etter jeg har spist, jeg har bare ikke lagt så godt merke til det før nå… Ellers er sambis og jeg på vei til å slutte med røyken. Vi har ikke kjøpt mer røyk, og vi har igjen så vi kan røyke ca. 2 røyk til hver. Etter det er det fullstendig STOPP… SKAL klare det, skal gjøre alt jeg kan for at den lille skal ha det best mulig… Hadde et par dager denne uka hvor jeg hadde ustoppelig lyst på Bamsemums… Jeg som aldri har vært så glad i det… Men det varte heldigvis bare et par dager, så da var det jo greit. Ellers skal det bli godt med helg nå. Vi har gjort mesteparten av husarbeidet i løpet av uken, så vi trenger bare støvsuge og rydde litt i løpet av helga. Evt. Oppvask etter måltider da. Deilig.. Skal nyte tiden ved å slappe av, lese mer i de bøkene jeg fikk av legen og bare kose oss skikkelig… Herlig!! Har lest litt rundt på nettet også, det er jo så mye som kverner i hodet mitt. Kjenner jeg har litt humørsvigninger innimellom, men det er mest på jobben... Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så sliten at jeg bare vil sitte og slappe av eller sove likevel... hehe... Det er iallfall sikkert og visst det har gått opp for meg, og det er egentlig ganske snålt... Lille meg skal bli mamma!! :o Men det skal bli så KOS!! Jeg gleder meg til å skifte drittbleier (det gjør jeg jo nok av hver dag lell, hehe...), gleder meg tilogmed å stå opp om natten! Sykt, men sant! Det er noe med den gleden ved å få et barn, tror jeg, som gjør at jeg ikke ser på det som et slit å skulle bli sliten pga en bebis... Jeg er kanskje litt privligert siden jeg har jobba i barnehage i 3år, så jeg vet hva det vil si med sjukdom, bleieskift, sovevansker osv... Da er jeg (forhåpentligvis) mer forberedt! Sambis har aldri i hele sitt liv skiftet bleie på et barn... hihi... Jeg sa han fikk øve seg i jula, for da skal vi jo besøke slektninger. Har jo en nevø på 2 som ikke er tørr, dessuten har den andre søstera mi termin i jula... Kan bli spennende.. Nå går jeg bare og venter på første helgen i november, da skal vi oppover til familiene våre og fortelle nyheten! :D Det blir SPENNENDE!! Vi vil nemlig ikke fortelle i telefonen, for vi vil se dem "face to face" når vi forteller det... Nå kom sambisen hjem fra jobb, så nå skal vi lage middag. Kjøttkaker, poteter, surkål og brun saus...mmmm.... Koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 20. oktober 2002 Har nettopp stått opp, klarte ikke ligge lenger pga smerter... :-? Men hva er det jeg ser når jeg står opp?? SNØ!! Åneeei.... SNØ OVERALT!! Er det ikke litt tidlig for vinter'n enda, da?? :o Ja,ja, da må jeg faktisk gå til innkjøp av vintersko og vinterjakke, da.. Hadde liksom tenkt å skulle vente lengst mulig med det, jeg... Iallfall jakke, for jeg må jo kjøpe en større str enn jeg bruker nå, sikkert... :blunke: Ja,ja, da må jeg på butikken over helgen.. Sambisen får seg vel litt av et sjokk når han står opp han også... Han sover fortsatt... Trenger ikke stå opp enda, det er søndag, så jeg lar han sove så lenge han vil. Selv må jeg snart finne meg frokost. Kjenner jeg blir mye fortere sulten nå for tiden, og jeg blir kvalm og får vondt i magen hvis jeg går en liiiten stund sulten uten å spise... Snodige greier... Jeg har nå vært røykfri i ca. 19 timer!!! :D Kjempestolt!! Hadde det temmelig "tøft" her i går kveld, da var både sambis og jeg så sugen på en røyk at vi holdt på å gå av hengslene her.. Det er godt jeg har en sambis som er SÅ snill at han faktisk slutter sammen med meg!! Ikke alle som gjør det... Det e rjo til det aller beste for ungen det og, dessuten klarer ikke jeg å slutte hvis han skal fly ut og røyke - så dette skal gå bra! Har allerede kjent det et par ganger i dag, at jeg har lyst på røyk.. Men vi har ikke no røyk i huset, så jeg har ingen muligheter. Ikke har jeg lappen så jeg kunne tatt bilen avgårde, dessuten har jo vi bare sommerdekk på bilen enda! Så da sitter jeg her uten muligheter til røyk, og det tror jeg er veldig bra!! Vel, ellers har det ikke skjedd så masse. Slapper av og koser meg... Tror jeg må finne frokosten nå... Hm, hva skal det bli da? Tror ikke vi har ferdigstekt brød her, ligger bare frosne i frysen... Ja,ja, jeg finner vel en løsning!! Koz, 7+4 (i dag er det akkurat 1uke siden jeg fant ut jeg er gravid!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. oktober 2002 #12 Del Skrevet 20. oktober 2002 :D GRATULERER LILLIAN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #13 Del Skrevet 20. oktober 2002 Stoooooor grattis-klem til Lillian!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 20. oktober 2002 #14 Del Skrevet 20. oktober 2002 Grattis lillian!!!! Gruppeklem!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 21. oktober 2002 Nå begynner atter en dag og nærme seg slutten... Godt er jo det, for jeg er litt sliten i dag.. Først jobbe full dag, og så på møte rett etter jobb og helt frem til 19.00... Laaaang dag, kan man si! :-? Men jeg overlever, heldigvis! Var altså hos legen i dag, det er stor sannsynlighet for at jeg har bekkenløsning :-? Fy F... Kryssa alt jeg hadde for at det ikke skulle være det, men legen mente det var ganske sikkert det. Jeg ble altså sjukmeldt 50% ut denne uka, så jeg fikk beskjed av legen om å jobbe halve dager. Greit i grunnen, da er det større sjans for at det ikke rekker å bli så vondt før dagen er over. Men jeg ble litt utafor og greier da jeg kom tilbake til jobb og snakka med sjefen... :o La meg bare spørre først; - skal man ha dårlig samvittighet for at man er (delvis planlagt) gravid og er så uheldig å få bekkenløsning?? :o For det fikk faktisk jeg i dag!! La meg fortelle... Kom tilbake til jobben etter legebesøk (sa til legen at sjukmeldingen kunne gjelde f.o.m. i morgen siden i dag var en ganske smertefri dag), og gikk opp på kontoret til sjefen for å prate med henne. Fortelle hva legen hadde sagt osv. Greit nok, hun godtok det jo. MEN... Så sier hun til meg at hvis jeg blir 50% sjukmeldt videre kan jeg ikke få gå halve dager! Da MÅ jeg gå annenhver dag, fordi legen plikter å ta hensyn til arbeidsgiveren når noen blir sjukmeldt. Fordi hun klarte garantert ikke å få noen til å være vikar kun halve dager... Jeg skjønner jo det, at det blir vanskelig å få en vikar til å arbeide halve dager, men hallo! Når noen blir sjukmeldt 50% og legen sier man skal arbeide halve dager fordi det er best mulig for den sjukmeldte, så er det vel det som skal tas mest hensyn til?? Følte meg skikkelig "nedkjørt" eller hva jeg skal si, etter jeg hadde prata med sjefen. Jeg fikk faktisk rett og slett dårlig samvittighet fordi jeg er gravid og har fått bekkenløsning!! :cry: Dette skal liksom være en tid hvor jeg skal glede meg og slettes ikke føle meg ille til mote fordi jeg er så uheldig å bli sjuk under svangerskapet..... :cry: Kanskje overreagerer jeg, jeg vet ikke, men jeg syntes det var rett og slett ekkelt å sitte å høre sjefen min si at jeg ikke får arbeide slik legen har sagt! Jeg sa ingenting til sjefen, fordi jeg ble totalt satt ut. Men jeg følte meg ikke særlig vel ettepå... Håper jeg slipper å måtte diskutere dette, at jeg ikke blir sjukmeldt etter denne uka. (Det var nemlig greit at jeg går slik denne uka, for hun trenger ikke vikar denne uka av en eller annen merkelig grunn) Huffe...Fortvilende hvis det skal bli slik... Vel, ellers har det ikke skjedd stort. Mine kolleger lurte jo svært ettersom jeg plutselig er halvt sjukmeldt uten at de vet hvorfor, så jeg fortalte det til de jeg jobber med på samme avdeling, da. Så får man se om de greier å holde tett... Skulle det gå galt med det lille frøet jeg bærer på, så får jeg ta den sorgprosessen da... Jeg tenker jo ikke på at det skal gå galt, denne lille skal klare seg!! Jeg må bryte sammen og tilstå..Jeg har ikke greid å slutte helt å røyke enda.. :-? MEN...Til mitt "forsvar" kan jeg jo si det at jeg har kutta ned fra ca. 15 røyk per dag til nå å røyke max. 4-5 røyk per dag!! Jeg må nå si at det er utrolig bra gjort av meg selv også, da!! Lørdag røyka jeg 2, søndag 3 og i dag 3.... Synes det er BRA det og, jeg!! Det beste er seøvsagt å slutte helt, men jeg nærmer meg jo! :D Ellers er det intet nytt under solen.. Ehm...Hvilken sol? Skal snart legge meg jeg da, har vondt i kroppen min, er sliten og fysj... Vil helst bare sove egentlig... Og i morra skal jeg ikke begynne på jobb før klokka er 13.15!!! (pga 50%en) Da skal jeg virkelig SLAPPE av hele dagen fram til jeg skal på jobb, assa! Vel, stikker nå jeg.. Sambis kommer straks tilbake fra butikken med pærer til meg...mmmm.... Forressten er jeg 7+5 i dag, snart 8fullgåtte jo!! :D Koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvinny Skrevet 21. oktober 2002 #16 Del Skrevet 21. oktober 2002 Skjønner godt at du får dårlig samittighet når sjefen din behandler deg på den måten :-? Jeg tror helt sikkert du kan kreve å få jobbe halve dager, sjekk med arbeidstilsynet, de støtter deg i din sak hvis du ikke er medlem av noen arbeidsgiverorganisasjon! Du kan jo også prøve å snakke med sjefen din en gang til å be henne prøve å forstå din situasjon, mener hun har krav på seg til å følge legens anbefalinger! Jeg også er en slik person som lett får dårlig samittighet hvis jeg ikke har mulighet til å yte mitt beste, så der kjenner jeg meg veldig godt igjen! Håper ting ordner seg Mange hilsen Tvinny som ønsker deg lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 24. oktober 2002 JIPPI!!! :D :D I dag fikk jeg innkallelse til UL på Bærum Sjukehus!! Gjett om det kriblet da jeg fikk den... Herlig! Det er riktignok temmelig lenge til enda, men lell... Bare det å se den innkallelsen i posten var stort... Hadde jo håpe vi skulle få komme dit siste uka før jul, men neida... 3.januar 2003 klokka 08.00. skal vi dit... Da får vi gå i hele jula og glede oss, da! DET blir spennende, det!! :D Fikk også tilbud om den mor barn undersøkelsen, det er jo noe som skal gå over flere år det jo! :o Men vi vil nå være med på den likevel, da, synes sånne greier er supermorsomt jeg... Ellers så har det vært en helt for jævlig dag på jobben i dag... Blæh! Har nemlig sinnsykt vondt i dag, hadde mest lyst å krabbe opp trappa på jobben i dag, fordi det var så vondt å gå normalt.. Jeg krabbet selvfølgelig ikke, men det var fristende bare for å se om det ville hjelpe. Merker jeg er ekstra sliten i dag også fordi jeg har hatt så vondt. Vært på jobben halv dag, dvs 3t 45min, men det føltes ut som om jeg hadde vært der i 10timer, minst! da jeg kom hjem litt over 17.00.... Enda godt personalmøtet ble avlyst i dag, siden jeg var så sliten og har så vondt. Vel, ellers har jeg merka matlysten min har steget... :o Har pinadø lyst på noe HELE TIDEN jeg jo!! Om det så er bare 1 time siden jeg spiste mat, så har jeg lyst til å knaske på noe... :oops: Men jeg er flink likevel, da.. Selv om jeg nå spiser mer enn jeg vanligvis gjør. så spiser jeg kun mer av FRUKT! *superstolt* Sjokoladehyllene på butikken frister, ikke minst smågodt-boksene... Men jeg går til frukten! Vil ikke spise masse usunt... Vet mange sier "vi er unnskyldt fordi vi er gravide", men DET sier ikke jeg nei... Man trenger vel ikke å gomse i seg alt man kommer over selv om man er gravid. Da spiser jeg heller masse frukt! Det blir jammen "5 om dagen" på meg nå, og det er vel bare fint! :D *knaske eple* Har ikke fått noen flere symptomer, føler meg ikke særlig mye mer gravid... Skjer det ikke mer snart 'a?? *utålmodig* Tror nesten ungen skal sparke etter en måned, jeg, vøttø... Neida, ikke såå ille, men jeg har lyst å føle meg gravid på andre måter enn nå... Kanskje magen begynner å vokse snart, da? Nei, det er vel litt tidlig det også, siden jeg kun er 8+1 i dag... Ja,ja, jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet... *hvor gjorde jeg av den salva??* Sambisen skjemmer meg skikkelig bort, da... :blunke: Henter meg på jobb, nesten litt flaut siden jeg bor 5 minutter unna jobben... hehe.. Men det er nemlig nesten bare oppoverbakke, og DET gjør vondt i stakkars kroppen min som holder på å forandre seg til det ugjenkjennelige... Så det er litt digg, da... Det er bare nå denne uka som jeg har senvakt at han kan hente meg, da, og jeg må jo innrømme jeg liker å være bittelitt bortskjemt just nu... hihi... Har jo vondt, stakkars meg! Skulle til å begynne å støvsuge i kveld, da kom sambisen og tok fra meg støvsugeren.. "sett deg i sofaen eller foran PCen og slapp av du, jeg skal gjøre dette"... *sukk* Blir nesten helt nyforelska, vøttø, enda det er snart 4,5 år siden vi fant hverandre... :D Men jeg var ikke vanskelig å be, da! Gikk temmelig fort og la meg på sofa'n da, ja... :blunke: På tross av bekkenløsning som sikkert ikke blir bedre, på tross av vekta som vil bli høyere, på tross av trøtte meg som ikke har lyst til annet enn å spise og sove og tisse.... :blunke: På tross av alt negative i verden, og på tross av hvor fælt mange har det rundt omkring.... LIVET ER HERLIG, DERE!! :D Føler jeg har lov å tenke litt mer på meg selv, på sambisen og VÅRT liv nå istedenfor å bekymre meg for verdenskrigene... :blunke: Ha en deilig kveld, dere! Og ta vare på dere selv, - og hverandre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. oktober 2002 #18 Del Skrevet 25. oktober 2002 For et koselig innlegg, *Lillian*. Du har helt rett, vi skal gi oss selv ro og fred til å kose oss med mennene våre og følelsen av å være gravid nå. Ikke stort vi kan gjøre med verdensproblemene likevel. Får gi våre små en god start i stedet. Lykke til videre! PS. Min jordmor sa at jeg ikke skulle støvsuge eller vaske gulv, og jeg har bare tendenser til bekkenløsning. Så sambisen din bør nok fortsette å trå til fremover :blunke: Klips + småtten, 17+3 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 27. oktober 2002 Tenkte å skrive litt før jeg skal jumpe til bed.... :blunke: Legen ringte meg altså i kveld,faktisk!! Han var innom kontoret en tur og tenkte han skulle prøve å ringe meg, da... Vel, jeg er herved 50% sjukmeldt i to uker til! Ja,ja, så ble det slik, da... Men heller det enn å bli enda verre så tidlig! Leste en skrekkhistorie på en av disse gravide-sidene på nettet... Ei dame som fikk BL, hadde en hard fysisk jobb og lyttet ikke til "signalene" om BL. Tok ikke smertene på alvor, slet seg hardt ut og greier, pressa seg slik man ofte vanligivs gjør... De siste månedene av svangerskapet og litt etter fødselen satt dama i rullestol pga det!!!! :o DET skal ikke skje med meg assa! Da går jeg faktisk heller 50% sjukmld i 7mnd enn å risikere det... Men jeg satser jo på at smertene blir mindre etterhvert, jeg da... (optimist innimellom!!) :blunke: Vel, helga har vært temmelig smertefri, JIPPIIIII!!!! Derfor har jeg vært FLIIINK.... Har vaska kopp, støvsugd..(ehm, nei, det skal jeg gjøre i morra det ja), tørka støv (veldig NØYE), rydda masse, vaska klær, hengt opp klær, lagt sammen klær, strøket klær, strøket duker og lagt på duker på bordene... WOW!!! Eller, skal ikke ta all æren selv da... Sambisen har hjelpa meg masse da!! Han vaska gulvet på fredagskvelden også han!!! :o :D Da ble jeg glad, da!! Ellers intet nytt under solen.. Måtte legge meg litt nedpå lørdagskvelden, pga at jeg ble så kvalm.... Blæh! Men har ikke kjent mer. I dag har jeg hatt voldsomme mensmurringer, ble nesten redd siden jeg ikke har hatt det før nå... Men min gravide søster beroliget meg med at det var et godt tegn... Ellers skal vi som sagt oppover til himplassan neste helg... Har bestilt pinnekjøtt med masse kålrabistappe til hos svigermor! :D Hun skulle sende bestillingen videre til sin mor, altså den vordende oldemor! mmm..... Får ikke pinnekjøtt andre steder, og det er bare bæst... mmmm..... Det bare MÅ bli en særdeles vellykket helg, gitt... Skal jo tilstå hva vi har gjort bak disse fire veggene og... Nei, skyndte meg til senga nå... Jobb i morra.... Nattinatt, alle sammen! Kjempekoz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 4. november 2002 Dobbelt lagt inn innlegg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg