Gjest Lars81 Skrevet 24. oktober 2005 #1 Del Skrevet 24. oktober 2005 Siden jeg aldri har hatt noe forhold, så tenkte jeg å skrive en doktorgrad i emnet. Den vil kanskje inneholde hvor frustrerende det er å se at damer velger andre gutter som du vet at er rasshøl, og ikke de som kanskje kunne ha vært noe å samle på. Det er vel det den kvinnelige intuisjonen det...? Iblant kan det virke som om menn bare er noe man skal vise frem til veninner, enten om det er utseende eller penga. "Bare han er snill" er blitt en klisje, for de som er single er nesten alltid blant de snilleste. Jeg har masse flere innvendinger på dette området, men er (selvfølgelig) altfor snill til å nevne alle sammen Lars81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. oktober 2005 #2 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Iblant kan det virke som om menn bare er noe man skal vise frem til veninner, enten om det er utseende Lars81 ← Kan garantere at det er mange jenter som tanker det samme om gutter. Og det hjelper egentlig ikke å være snill, hvis man er håpløs ellers. Det tar jo mer enn snillhet for å få et forhold til å funke. Men forsvarer ikke jenter som bare er sammen med drittsekker for jeg synes det er tåpelig selv. Endret 24. oktober 2005 av CocoPuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 24. oktober 2005 #3 Del Skrevet 24. oktober 2005 enda godt vi mistenker hverandre for akkurat det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 25. oktober 2005 #4 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nå er det vel slik at både gutter og jenter ønsker seg en "vinner". Da tolker jeg vinner i vid forstand - altså at partneren har sider som gjør han/henne attraktiv. Dessverre er det slik at "snillhet" havner ganske langt ned på denne "vinner-skalaen". Det ligger fryktelig lite prestisje i å kunne kalle kjæresten sin for snill, spesielt i forhold til vakker, vellykket, ettertraktet, spennende, ambisiøs, fremadstormende etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. oktober 2005 #5 Del Skrevet 25. oktober 2005 virker som det er umodne jenter som foretrekker bad boys, de fleste vokser det av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå