Gå til innhold

Single, thats me...


Gjest Lars81

Anbefalte innlegg

Siden jeg aldri har hatt noe forhold, så tenkte jeg å skrive en doktorgrad i emnet. ;)

Den vil kanskje inneholde hvor frustrerende det er å se at damer velger andre gutter som du vet at er rasshøl, og ikke de som kanskje kunne ha vært noe å samle på. Det er vel det den kvinnelige intuisjonen det...?

Iblant kan det virke som om menn bare er noe man skal vise frem til veninner, enten om det er utseende eller penga. "Bare han er snill" er blitt en klisje, for de som er single er nesten alltid blant de snilleste.

Jeg har masse flere innvendinger på dette området, men er (selvfølgelig) altfor snill til å nevne alle sammen :)

Lars81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iblant kan det virke som om menn bare er noe man skal vise frem til veninner, enten om det er utseende

Lars81

Kan garantere at det er mange jenter som tanker det samme om gutter. ;)

Og det hjelper egentlig ikke å være snill, hvis man er håpløs ellers. Det tar jo mer enn snillhet for å få et forhold til å funke.

Men forsvarer ikke jenter som bare er sammen med drittsekker for jeg synes det er tåpelig selv.

Endret av CocoPuff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel slik at både gutter og jenter ønsker seg en "vinner". Da tolker jeg vinner i vid forstand - altså at partneren har sider som gjør han/henne attraktiv. Dessverre er det slik at "snillhet" havner ganske langt ned på denne "vinner-skalaen". Det ligger fryktelig lite prestisje i å kunne kalle kjæresten sin for snill, spesielt i forhold til vakker, vellykket, ettertraktet, spennende, ambisiøs, fremadstormende etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...