Chelsea Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Har vært på Tinder ei stund men ser bare de samme forslagene tiden. Forslag til annen app ønskes. 😀 Gjerne en hvor det er mulig å angi ønsket alder og avstand til de jeg skal se men også en app hvor ikke alle kan kontakte meg uten at vi har matchet enda. Er forresten dame 50 år og ute etter noe seriøst.
Chailatte Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Bumble, der må damene skrive først. Jeg traff min der 😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Hva med å treffe folk utenom app’er eller internett? Det kunne jo vært noe ? Anonymkode: 7e1e1...c37
miss summers Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva med å treffe folk utenom app’er eller internett? Det kunne jo vært noe ? Anonymkode: 7e1e1...c37 Det hadde vært det beste syns jeg og. Men ikke så lett i praksis 😅 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 Tinder = plattform for å promotere sin Instagram og slike ting. Er det egentlig en datingapp lenger? Happn = Helt grei, men om du ikke har gått forbi mange folk får du 'forslag' om folk du kan møte. De kan jo være hvor som helst. Er nok den jeg synes er "best" foreløpig. Bumble = 99% blanding av bots, filipinske og thailandske kontoer. Kanskje det er annerledes for dere kvinner? Elitesingles = folk lyver om å ha høy utdanning, eller kaller bachelor for høy utdanning f.eks. Mange er også veldig kjepphøye med krav som er langt høyere enn hva dem selv stiller med. OKCupid = søppel Match = Lite folk, betalingsmur Sukker = Lite folk, betalingsmur Møteplassen = Lite folk, betalingsmur Er sikkert annerledes for kvinner. Tipper det florerer av menn på alle disse, som ikke er falske kontoer mesteparten av tiden. Det som er greit med andre apper enn Tinder er mange som er på dem gjør det fordi de er så lei av Tinder. Folk som da velger å gå til andre apper tenker jeg derfor er litt mer motiverte for å finne seg noe, ikke bare ha noe å gjøre mens de sitter på toalettet. Anonymkode: 38235...4aa
Okapi Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 Jeg liker Bumble, egentlig. Det er selvsagt litt fordi det er så skummelt å skrive først, men synes appen er veldig ålreit, og firmaet som driver den virker mye mer trivelig enn konkurrentene. Tror aldri jeg har sett en bot der, og heller ikke så mange østasiater. Happn opplever jeg som veldig rotete. Ideen er god, men den fungerer egentlig ikke i praksis, og appen maser veldig. De har prøvd å lage en annerledes opplevelse enn Tinder, men har ærlig talt endt med en dårligere opplevelse enn Tinder, med samme folka bortsett fra at det er litt færre av dem. Facebook, tja. Meta og Zucker'n er ufyselig, og litt usikker på om jeg liker "gamlemåten" med synlige likes. I bruk er den kjekk da, og det er på mange måter praktisk om man allerede bruker fjesbok. Her opplever jeg (som mann) at det er vanvittig mange kinesiske kontoer der flesteparten ser ganske falske ut. Problemet var imidlertid mye større i Oslo enn her på sørlandet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 Opplevde at Bumble var omtrent dødt her eg bur (ikkje Oslo) og når eg matcha ei dame så skreiv dei aldri. Litt rart tykkjer eg all den tid kun dei kan starte samtalen. Happn er rotete ja så stengt den. FB/Meta er full av kinesiske damer som av ein eller annan grunn bur i byn og snakkar engelsk (var ikkje klar over at vi hadde så mange kinesiske unge damer i byn gitt). Og masse flotte europeiske damer rundt slutten av 20-åra som matchar med deg dersom du likar dei og prøver å starte ein samtale med mistenkeleg lik setning kvar gang Tinder er jo ingen suksess det heller for min del, ser det er flest takras som liker meg der og dei kjekke damene eg matchar med verkar til å ha aversjon mot å skrive i det heile tatt. Anonymkode: 84df8...029
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå